Autor Tema: 4 2 1 izduvna grana  (Pročitano 54402 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #180 poslato: Decembar 20, 2014, 04:04:19 posle podne »
I sta se desi kad mu olaksa backpresure ako je turbo sa fabrickim postavkama proizvodio npr.max 1 bar.u spool u
Jel onda sa tim auspuhom pravi 1,5bar? Ili sta? Ja ne razumem americki objasni mi ti!
I jel to znaci da oni inzinjeri u  vw nisu znali da izracunaju taj preasure pozadi i nisu napravili dobar auspuh ili mozda nisu ugradili dovoljno veliku turbinu,dizne,kompresioni odnos motora i ostala cuda u glavi motora,a ovi intrnet jazavci dokazase da sve one inzinjere iz vw treba najutiti usranom motokm iz firme jer su neznalice pa da im balavci iz amerike objasnjavaju pomocu crteza na tabli kako se pravi auspuh bez tog  back preasure a?
Na sta konkretno utice taj pritisak pozadi?
Jel povezan sa sa efikasnoscu kompresora i omogucava li mu da napravi vise vazduha nego sto fizicki moze? Ja sam mislio da treba veci pritisak turba da bi napravio vise vazduha. Vise vazduha vise goriva jaca eksplozija u motoru veca kolicina gasova brze okretanje turbine zar ne deki?
Jel taj pritisak iz auspuha okrece lopatice turbine ili je potrebna veca zapremina gasova da se lopatice brze okrecu i da samim tim vrte kompresor da pravi veci pritisak?
Sta utice na vecu kolicinu gasova sto dolaze iz cilindra? Jel auspuh u pitanju?
« Poslednja izmena: Decembar 20, 2014, 04:29:54 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #181 poslato: Decembar 20, 2014, 04:57:56 posle podne »
Onaj tekst je pisao Jay Kavanaugh, inženjer iz Garetta, ako te baš zanima, pa sad ako je on u krivu, ti mu odgovori službeno i reci da nema pojma o čemu priča.
 
Evo ga u cijelosti
http://www.tercelreference.com/tercel_info/turbo_exhaust_theory/turbo_exhaust_theory.html

A zašto inženjeri u VW to nisu već napravili, pa vjerojatno imaju i druge stvari na pameti kad rade cestovni auto, razina buke, ekologija, ekonomičnost....Performanse im nisu primarni cilj sigurno.


A dat ću ti još jedan primjer čovjeka koji je za tebe izmislio svijet tuninga, imao je dvojku Rallye sređenu, bavi se mapiranjem i tuningom itd., poznat na vwclubcro. Na dvojci Rallye je imao K03s turbinu sa downpipeom fi76, a ostatak auspuha nešto uži. Pa sad ti meni reci da je i on budala i ne zna šta radi jer si to ti to tako zamislio u svom kanalu u garaži.



Kad promijeniš taj auspuh i staviš fi 70, pričat ćemo, samo i onda vjerojatno nećeš biti realan, a ne znam jesi li uopće vozio taj auto po pravoj cesti da možeš išta primijetiti.







Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #182 poslato: Decembar 20, 2014, 05:06:01 posle podne »
Ne odgovori ti meni bi li vise duvala ta opasna ko3 duvala vise pritistka?

Jel ti taj sa tom ko3 na  vr6 imao 800ks ili je plafon bio 200ks.?
Ne seri deki jer ne poznajse princip rada motora a seres ovuda.
Sad ti je relevantan internet tekst a nije ti relevantan podatak sa garet sajta o kapacitetu turbina?

Kad skontas da turbo nije vetrenjaca mozda ti nesto i bude jasno.
Nisam kornjacu vozio po pravoj cesti vec po poligonu za tenkove tako da ne moze nista da se primeti
« Poslednja izmena: Decembar 20, 2014, 05:12:32 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #183 poslato: Decembar 20, 2014, 05:17:41 posle podne »
Ne bi duvala više. Ali nije sve u tome koliko duva, piše ti u tekstu po stoti put i dat ti je primjer zašto je bolje na istom turbu i istom pritisku auspuh malo većeg promjera.

Ko, na kojem VR6? Ako misliš na ovog što vozi Rallyea, ne znam koliko je imao ks iskreno, znam šta je čovjek stavio na auto kad je mene savjetovao.

Ja učim od drugih, koji više znaju, sigurno ne od tebe prijatelju.

A taj kapacitet, misliš na ks? Pa dobro ako pročitaš onaj tekst i shvatiš da i ispuh utječe na ks, onda zbrojiš dva i dva i shvatiš da turbina neće ostvariti najveću snagu bez popratnih stvari, kao što je ispuh.
Znači vjerujem da je vrh K03 turbine na 1.8T nekih 200 ks, samo hoće li ih imati sa stock auspuhom? Sumnjam.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #184 poslato: Decembar 20, 2014, 05:43:21 posle podne »
Pa od cega zavise ks ako ne od kolicine vazduha? Pa ti covece nemas pojma stvarno lollol
Cuj ko3 na vr6 motor jedinstven primer u svetu  prvi put cujem lollol

Problem je deki sto se to ne uci na internetu nego moraju dobro ruke da se uprljaju. Eto obnevideo si od monitora a opet ne znas nista.
200ks iz te turbine moze da izvuce dobar remap sa odgovarajucim diznama a ne auspuhom.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #185 poslato: Decembar 20, 2014, 06:16:32 posle podne »
Golf rallye je g60 16v. Kakav VR6. Pitat cemo Srđana šta je potrebno za 200 ks iz agu motora

Van mreže markom

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 554
  • Lokacija: Temerin
  • Karma: +31/-34
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw scirocco mk2, golf mk1
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #186 poslato: Decembar 20, 2014, 06:21:47 posle podne »
Vi se idalje raspravljate  :(

ljudi popite pivo  :26 :26

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #187 poslato: Decembar 20, 2014, 07:24:07 posle podne »
Golf rallye je g60 16v. Kakav VR6. Pitat cemo Srđana šta je potrebno za 200 ks iz agu motora

16vg60 ja isao na kompresor ja mislim a ne na turbo. A taj je napravio 16v turbo valjda ako je stavio ko3.
Deki po tvom strucnom misljenju sta mislis koliko ks ta sila od k03 moze da drzi snage,ali da i na 6500 obrtaja drzi isti snagj tj.da ne pada kriva snage i momentom?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #188 poslato: Decembar 20, 2014, 09:11:39 posle podne »
jbt max kako te ne mrzi  bonk
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #189 poslato: Decembar 20, 2014, 11:22:29 posle podne »
Na Blejdu je zvono! Max je gori od Blejda!  :53 Ja ovoliko slova nisam nakucao otkad sam na forumu  lollol
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #190 poslato: Decembar 20, 2014, 11:39:52 posle podne »
@ TTS,da slucajno nemas da prodas filter kutiju od siroka 8V ajnsprica ili od golfa 1 ajnsprica. :26

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #191 poslato: Decembar 20, 2014, 11:46:41 posle podne »
Nemam,ali pogledat ču možda bude na jednom mjestu. Ako bude,ja ču je dobiti badava,pa ču ti samo proslijediti. Teško nači,slabo ima kečeva,Scirocco još rijeđe,a i gdje su bili motori sa ubrizgavanjem,večinom su izvađeni pa ubačeni 1,6 dizel  biggrin Jbg,Bosna  :53
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #192 poslato: Decembar 21, 2014, 12:31:24 pre podne »
E druze ni ovde nije bolja situacija,cim je mali problem oko ajnsprica odmah cupaju i stavlja se karburator,sve od ajnsprica ide u kontener.Proveri pa javi,platicu posteno. :26

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #193 poslato: Decembar 21, 2014, 01:18:20 pre podne »
200ks iz te turbine moze da izvuce dobar remap sa odgovarajucim diznama a ne auspuhom.
Dosta baljezganja, nađi mi taj 1.8T K03 sa 200 ks i tvorničkim (fi 55) auspuhom i katalizatorom i ja ti plaćam čevape kad dođeš u Pulu.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #194 poslato: Decembar 21, 2014, 01:36:41 pre podne »
Ja ti ne mogu naci jer i ne moze ona da gura 200ks.msm moze da baci na 3000obrtaja toliko a na 6500 da padne snaga ispod 180ks
Nadji ti meni obrnuto tj.da je promenio auspuh i vozi 200ks bez da dira dizne i remap da radi.

"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #195 poslato: Decembar 21, 2014, 01:46:02 pre podne »
ja zaista ne vidim poentu na fabricki motor 1.8 kr/pl , abf stavljati auspuh ,a kad kazem auspuh kazem i mislim na ono sto vecina radi ,a to je da ostave izduvnu granu glavnu fabricku ,a onda udaraju cevi fi55 , fi60 unutrasnjeg precnika , stavljaju protocne lonce , skidaju katalizator i srednji lonac itd ,a sve u cilju poboljsanja snage motora , meni to nekako ne ide u glavu , pre neki dan bio sam do pirke auspuh servisa , drugar na alfu 147 ugradio zadnji lonac protocni jer mu je fabricki istrulio , sve to lepo izgleda i cuje se ali snaga je ista , isto ide kao i pre , sa 105ks mozda se pomerio +-1ks , ja jos ni jedan projekat na forumima raznima nisam video da je neko snagu izvukao na auspuh , ali niti jedan projekat da je modifikacijom auspuha dobio nekoliko ili mnogo vise ks na tocku ,ali sam zato pratio projekte gde su motori radjini kompletno sa vanseriskim delovima koji ne pripadaju tom autu i rezultati su bili ocigledni pa cak i sa fabrickim auspuhom pa su kasnije momci nadogradjivali i bolji auspuh , cak sam se i u par auta vozio .
moje misljenje je da bez ozbiljnog rada na motoru kompletno nema ni ozbiljne snage . da dodam jos i ovo iz mog iskustva , kad smo taj isti auspuh ugradjivali bila je prica kako ce da ide motor bolje , da se cuje jebacki itd(od strane prodavca) , lovacke price , ide kao sto je i isao . svakako da ozbiljne turbine prate i ozbiljan auspuh , ali isto tako ozbiljnu turbinu prati i dobra osnova motora ,a sve zajedno daje dobar rezultat .
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #196 poslato: Decembar 21, 2014, 01:57:50 pre podne »
Ja ti ne mogu naci jer i ne moze ona da gura 200ks.msm moze da baci na 3000obrtaja toliko a na 6500 da padne snaga ispod 180ks
Nadji ti meni obrnuto tj.da je promenio auspuh i vozi 200ks bez da dira dizne i remap da radi.
To na 3000 okretaja niti dizel ne baca  lollol, a niti jedan auto ne drži snagu skoro do blokade.
Njegova blokada je 6800, pa kako ti misliš da će na 6500 držati snagu?

Uzmimo sada primjer tvorničkog 1.8T od 150 ks. Snagu razvija na 5700 poslije čega pada, naravno. Znači po tebi i tvornica nije napravila dobru mapu za 150 ks??
 lollol



U drugoj temi je milan napisao da max može složiti motor iz nule..., e pa max bi mogao nešto i pročitati, ne bi mu škodilo.

Pravi i ozbiljni tuneri ne raspravljaju oko ovakvih banalnih stvari. I ne otvaraju teme o 4-2-1 granama.

Odo ja da spavam bre, dosta intereneta za danas. Ajde i ti max ostavi se kompjutera i montiraj onaj auspuh.

Laku noć


Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #197 poslato: Decembar 21, 2014, 02:01:23 pre podne »
Ajde papaj stojanovicu poceo si da lupas kao otvoren prozor mahac
Nego ne odgovori ti meni moze li da gura 200ks samo kad se promeni auspuh i sto ti nemas 200ks,a i remap si radio?

ja znam sta je recept za ks odavno sam pregurao 200ks uveliko,u buducem periodu napadam 400.A ti bulji u monitior i zamlacuj se auspuhom
« Poslednja izmena: Decembar 21, 2014, 02:04:34 pre podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #198 poslato: Decembar 21, 2014, 07:49:06 posle podne »
Ja ti ne mogu naci jer i ne moze ona da gura 200ks.msm moze da baci na 3000obrtaja toliko a na 6500 da padne snaga ispod 180ks
Nadji ti meni obrnuto tj.da je promenio auspuh i vozi 200ks bez da dira dizne i remap da radi.
To na 3000 okretaja niti dizel ne baca  lollol, a niti jedan auto ne drži snagu skoro do blokade.
Njegova blokada je 6800, pa kako ti misliš da će na 6500 držati snagu?

Uzmimo sada primjer tvorničkog 1.8T od 150 ks. Snagu razvija na 5700 poslije čega pada, naravno. Znači po tebi i tvornica nije napravila dobru mapu za 150 ks??
 lollol



U drugoj temi je milan napisao da max može složiti motor iz nule..., e pa max bi mogao nešto i pročitati, ne bi mu škodilo.

Pravi i ozbiljni tuneri ne raspravljaju oko ovakvih banalnih stvari. I ne otvaraju teme o 4-2-1 granama.

Odo ja da spavam bre, dosta intereneta za danas. Ajde i ti max ostavi se kompjutera i montiraj onaj auspuh.

Laku noć

Evo i tebi deki kralju jedan klip pa pogledaj kako na ovom autu pada snaga lollol Drzi snagu do blokade
Ovo su rezultati pravih ljudi koji rade u stvarnosti,ne drze teoretsku nastavu na netu.
Obrati paznju razliku u ks sa stock glavom motora i sa uradjenom glavom
Toliko o tome da ne moze motor da drzi snagu do limita  mahac
Nadogradjen motor,turbina i pravo mapiranje i eto rezultata

Sta mislis ti deki kako ovaj drzi snagu do cak 8250obrtaja,a tvoj ne moze ni do 6500?

http://youtu.be/66i-xrG-MeM
« Poslednja izmena: Decembar 21, 2014, 07:53:56 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 4 2 1 izduvna grana
« Odgovor #199 poslato: Decembar 21, 2014, 09:46:45 posle podne »
ajd napravite golfa dvojku gti 16v kr od dvojke gti 16v pl samo sa zamjenom bregastih, usisne grane i auspuha ali da se kladimo po neke pare ako je moguce?