Druze tema je odavno izgubila smisao
grana daje ks u kombinaciji sa doradama i poboljsanjem protcnosti glave motora i motora samog zato se motor uvek radi od ulaza.
Sta ti vredi filteri i cuda kad si ogranicen ventilom,precnikom usisnih kanala fazom razvoda bregase u glavi i kakva je vajda od dodatne smese ako motor nije pripremljen da to fizicki moze da sagori(paljenje kompresioni odnos to oderedjuju)Dobije bogatu smesu koja ispira cilindre.Sposobnost usisavanja motora zavisi i od podpritiska koji isti pravi a on je vezan za kompresioni odnos.Ne moze mu se na silu dodati vise vazduha nego sto je klip sposobanda povuce u taktu usisavanja.
Takt izduvavanja pocinje klip krece iz dmt i treba da izbaci to dodatno ,restrikciju mu pravi lift-otvorenost ventila u mm. i sam precnik sica ventila ili pecurke,pa onda i preklapanje bregasih utice na ispiranje cilindra,i tek na kraju dolazi taj auspuh kad je odpad izasao iz motora,a izduvni ventil-li zatvreni kao pocinje novi takt usisavanja
Atmo motoru povecavanjem kompresionog odnosa lifta,faze razvoda na bregastima povecavas sposobnos usisavanja i pravilnog paljenja dodatne smese,kod turbaka povecavanjem nadpritiska......
Egt raste zbog siromasne smese koja opet zavisi od ugla paljenja pritiska u cilindru itd.
Ne znam kakav vakum pravi 4t motor na izduvu ja za to ne znam.Za jedini vakum sto znam je taj kad podje klip u dmt u taktu usisavanja.
Znaci da bi napravio ks moras da poradis na svemu ovome pa tek onda da razmisljas o auspuhu

Sagledaj princip rada odande odakle sve polazi.Neka ti pomogne par projekata koji nisu uspeli ovde na forumu jer su ljudi paznju pridavali auspuhu i sporednim stvarima. Slazes li se ?
Sve ovo sto ovi nude kada stavis na stock motor ne pije vode jer nisi radio na pojacanju explozije a vec sam rekao sta je potrebno sa to gore.Jedino sa ovom granom moze motor pre da udje u obrtaje.
auspuh novi pravim zbog nove turbine a svaka turbina ima neku osnaku na turbinskom delu koju kad neko zna da tumaci ona kaze koji precnik je dovoljan
