Autor Tema: stavljanje KN filtera...  (Pročitano 33425 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #120 poslato: Maj 01, 2010, 02:17:20 pre podne »
e to sam htio da cujem od tebe. pusti hondu vtec to je citava nauka i prica za sebe.sve se svodi na gore pomenutu pricu tj zavisno od tipa do tipa motora uglova kanala ugla postavljanja dizne itd itd. i zakljucak je: da bi dobili neki kilovat morate poznavati strukturu i princip rada odredjenog tipa motora. tema je bila kn. pa ko hoce neke dodatne kw nek procita temu od stranice br1. beer

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #121 poslato: Maj 01, 2010, 03:01:47 pre podne »
tako je, i da se nadovezem samo, kilovati kostaju a pitanje je samo koliko brzo zelite da se vozite.

Van mreže Korteza

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 429
  • Age: 40
  • Lokacija: Kikinda/Uzice
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Volfsburg
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #122 poslato: Maj 01, 2010, 08:55:58 pre podne »
kn filter valja u dve stvati hladi vazduh i daje zvuk... sto se tice potrosnje lik jedan na dvojku se zalio na potroslju
-Kraft durch freude-

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #123 poslato: Maj 01, 2010, 09:34:17 pre podne »
evo  Korteza vam je objasnio  lollol
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Korteza

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 429
  • Age: 40
  • Lokacija: Kikinda/Uzice
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Volfsburg
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #124 poslato: Maj 01, 2010, 12:07:18 posle podne »
pa nooormalno brate  B)
-Kraft durch freude-

Van mreže Korteza

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 429
  • Age: 40
  • Lokacija: Kikinda/Uzice
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Volfsburg
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #125 poslato: Maj 01, 2010, 12:08:31 posle podne »
i wele zar nisam u pravu?
-Kraft durch freude-

Krle

  • Gost
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #126 poslato: Maj 01, 2010, 12:36:41 posle podne »
Ja ne znam kako KN filter hladi vazduh, ali evo vam link od proizvodjaca, pa se edukujte malo kome sta treba... Google prevodilac vam moze razresiti mnoga pitanja koja imate, tipa sta znaci ovo ili ono...
http://www.knfilters.com/

KN Filter daje zvuk, i to u principu samo pecurka, znaci filter koji ne stoji u kucistu, i to zasto??? Zato sto je to filter koji je tako dizajniran da prilikom strujanja vazduha kroz njega, stvara odredjeni zvuk koji se povecanjem protoka vazduha povecava, i obrnuto... Recimo, da li se KN filter cuje na leru??? Ne!!! Druga stvar koja se dobija KN filterom, je sta?? Dobija se veca kolicina vazduha, zato sto je to ,,high-flow air filter,, sto znaci ,,filter za vazduh visokog protoka,,, prema tome, ako autu das vezu kolicinu vazduha, razumljivo je da ce dobijati i vecu kolicinu goriva, sto opet dovodi do blago povecane potrosnje... Normalno je sto je neko rekao da mu se povecala potrosnja na golfu 2. Sta dobijas kad stavis karburator sa vecim grlom, sta ulazi kroz to grlo??? Sta su dvogrli karburatori??? Veci protok vazduha, samim tim veci protok goriva, samim tim veca potrosnja... Auto je malo ostriji, cuje se i mozda za nijansu malo lepse i lakse radi, ali to nikako ne povecava snagu auta, krajnja brzina je ista, snaga je ista, samo je auto malo agresivniji jer dobija bogatiju smesu i lakse radi... Gde god da sam pogresio u izjasnjavanju, ja se unapred izvinjavam, ali ovo je moje vidjenje KN Filtera...

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #127 poslato: Maj 01, 2010, 01:52:35 posle podne »
KRLE, SLAZEM SE SA TOBOM!!!
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #128 poslato: Maj 01, 2010, 03:15:42 posle podne »
bas super sto se vas dvojica slazete. ko ovde prica o nekom zvuku na ler gasu? kako ce ajnspric motor povecati kolicinu goriva sa ugradnjom kn? vas dvojica se edukujte na guglu i u auto dati ako vam je potrebno a ja sam svoje edukovanje zavrsio u skoli prije 20 godina i nikakve gugl informacije ne koristim da drzim predavanja ovde.

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #129 poslato: Maj 01, 2010, 03:58:45 posle podne »
Znaci kada stavim pecurku slicno je kao kada bih stavio i dvogrli karb a kada se stavi karb snaga se povewcava (npr na yugu za 5 KS) a kada se stavi pecurkas onda se ne povecava snaga?? A gde nestaje ta veca kolicina ubrizganog goriva i vazduha ako auto ide isto i sa pecurkom i bez nje?

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #130 poslato: Maj 01, 2010, 04:03:51 posle podne »
Dizel i benzinac se po tom pitanju razlikuju koliko znam, kod benzinca mora da postoji ustaljen odnos izmedju benzina i vazduha. Tako da ako mu das vise vazduha, moras i vise benzina. Dok recimo na dizelu odvrnes na bos pumpi da mu sipa vise nafte ima da ide k'o blesav, bez povecanja dovoda vazduha  big_boss

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #131 poslato: Maj 01, 2010, 04:39:50 posle podne »
Znaci kada stavim pecurku slicno je kao kada bih stavio i dvogrli karb a kada se stavi karb snaga se povewcava (npr na yugu za 5 KS) a kada se stavi pecurkas onda se ne povecava snaga?? A gde nestaje ta veca kolicina ubrizganog goriva i vazduha ako auto ide isto i sa pecurkom i bez nje?
ajde malo pojednostavi ovo svoje pitanje? sta tebi tacno nije jasno? kakva ti je to glupost poredjenja dobijanja snage sa dvogrlim karburatorom i ugradnjom kn? zna se i opste poznata stvar je da se konkretno na jugu dobija 5-10ks sa ugradnjom dvogrlog karburatora zavisno od precnika grla. vidi malo sta si napisao i procitaj postove gore neprilici nekom ko se deklarise ovde kao neki majstor da prica takve gluposti

Krle

  • Gost
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #132 poslato: Maj 01, 2010, 07:07:05 posle podne »
Ja ne znam kako KN filter hladi vazduh, ali evo vam link od proizvodjaca, pa se edukujte malo kome sta treba... Google prevodilac vam moze razresiti mnoga pitanja koja imate, tipa sta znaci ovo ili ono...
http://www.knfilters.com/

Gde god da sam pogresio u izjasnjavanju, ja se unapred izvinjavam, ali ovo je moje vidjenje KN Filtera...


Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #133 poslato: Maj 01, 2010, 09:03:49 posle podne »
ljudi bre, sta je vama. ovo su osnovne stvari. ne trosi golf 2 sto mu je stavljena pecurka nego sto placebo efekat uzima danak pa ga vlasnik jari i vozi zesce nego obicno. vuce ga taj zvuk da ga tera u obrtaje. stavljanjem hi flow filtera se ne dobija vise vazduha nego tacno onoliko koliko je deklarisano fabricki. ne moze on da primi vise nego za koliko je napravljen, ne moze vise nego sto plenum moze da proguta. to sto se na EFI motorima poveca postrosnja moze da bude iz vise razloga. prvi ko sto sam reko stil voznje, drugi pad podpritiska u usisnoj grani pa ECU dodaje goriva jer misli da je smesa tanka i td itd. ne treba vam filter ako ocete da dodate malo goriva. dovoljan je jedan piggy back (http://www.celoxperformance.com/powermodule.html) koji ce da laze ECU o temperaturi usisnog vazduha i auto ce uvek raditi sa bogatijom smesom (open loop rezim).  znate i samo kako nam automobili rade zimi i koliko je zimska potrosnja veca. elem, ok je google ali to je internet i svako moze da napise sta mu padne na pamet. K&N sajt ne bih uzimao zdravo za gotovo posto naravno marketing cini svoje. jok nego ce da kazeu nasi filteri rade isti poso kao obicni. naravno da nece nego ce da ga hvale i da ga hvale a pogotovo sto su ameri u pitanju pa je njihov produkt uvek superioran u odnosu na ostale. nije K&N jedini. tu su i Green i Pippercross i 3M i jos puno njih. nije sve to tako prosto kao sto se misli da jeste. stavite filter i to je to cak i kod mehanickog ubrizgavanja... i ne morate ici na google da bi saznali nesto vise o bilo cemu vezano za SUS motore. ima i na srpskom i to protreseno u sitna crevca ali na drugom forumu. ;)

e da, sta je poenta. K&N filter ima isti protok kao nov stock filter samo sto taj protok duze traje. kod papirnih filtera protok se smanjuje vremenom i uglavnom na 10000km moramo da ga menjamo a K&N filter i posle 10k ima isti protok kao kad ste ga stavili.
« Poslednja izmena: Maj 01, 2010, 09:16:31 posle podne od strane zverko »

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #134 poslato: Maj 01, 2010, 09:13:35 posle podne »
sa pecurkom nisam dobio zvuk, a cepao sam ga i ranije a nije trosio ovoliko.... nije prelazio 12-13 litara a sad bije 14-15 pa cak sam jednom sa 10 litara presao 60 i nesto km......
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #135 poslato: Maj 01, 2010, 09:17:35 posle podne »
gile, GTI KR ne sme da prelazi 11L pa kako god ga vozio. u tvom slicaju, cekiraj sondu, klapnu, dizne... doduse corba nam je katastrofa pa i to moze da utice na potrosnju. gora je nego prosle godine u ovo vreme tj od kad su rusi dosli extremno se stedi na aditivima.
« Poslednja izmena: Maj 01, 2010, 09:20:14 posle podne od strane zverko »

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #136 poslato: Maj 01, 2010, 09:20:19 posle podne »
Mislim da je njegov 8v ;)

Ali da KR ne prelazi 11...  blink

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #137 poslato: Maj 01, 2010, 09:20:21 posle podne »
meni 9A u dvojci nikad nije trosio vise od 11, normalne voznje bez naglog ubrzavanja i kocenja 7-8,5.

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #138 poslato: Maj 01, 2010, 09:22:05 posle podne »
meni GTI ne prelazi 11, ali ovaj mrtvi 1.3 nije normalan..... na njemu uglavljen filer i grana.... inace na GTI-a nikad ne bi stavio nista sto nije fabrika.....
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #139 poslato: Maj 01, 2010, 09:25:51 posle podne »
kao god, odosmo u off...... boodala bonk bonk bonk bonk lollol utvrdili smo da je K&N mrsenje muda......
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...