Autor Tema: stavljanje KN filtera...  (Pročitano 33011 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #100 poslato: Maj 01, 2010, 12:45:47 pre podne »
izvinte a o kakvom vi to metalnom filteru pricate... ja sve evo citam pa nikako ne mogu da povezem. K&N ne pravi nikakve metalne filtere vec pamucne filtere sa plasticnom mrezicom koji su nauljeni i upravo ulje zadrzava prljavstinu na tim filterima zato i imaju veliku propusni moc. nista hladniji vazduh necete dobiti sa uloskom, pecurkom (ma gde bila) nego sa OEM filterom u kutiji ! ne mozete dobiti vecu snagu ako motoru dodate vazduh. kolicinu vazduha mora da prati i odredjena kolicina goriva. ako vec ocete nesto da postignete igrajuci se sa vazduhom onda napraviter takozvani RAM AIR ili da ubrzate protok vazduha kroz usisno mesto jer je pozanato da se na taj nacin vazduh prirodnim putem najbolje hladi a hladan vazduh je gusci a cim je gusci znaci da nosi vise kiseonika te je samim tim sagorevanje bolje. dakle, direktan dodok vazduha na plenum sa sto manje krivina. sirok ulaz, pa do 50% suzenje da napravi venturi efekat na stock usisi kanal.
a sto se dizela tice , neki pitaju zasto, kako. jednostavno, dizel nema klapnu i samu snagu mu odredjuje kolicina goriva. kad je hladno fala bogu da ce da ide bolje jer je smesa bogatija. mozete staviti bilo sta nema svrhe. jedino moze panel filter posto se ne menja vec se pere posebnom tecnoscu, zatiom se susi prirodnim putem a onda naulji takodje posebnim uljem.

i jos nesto, turbak nikada ne moze imati rezak zvuk kao atmosferac. prvo zato sto im sistem usisavanja vazduha nije isti a onda ni sistem izbacivanja vazduha nije isti. atmosferci traze povratnipritisak u iduvnom istemu a turbak trazi potisak tj da izbaci sto pre i sto vise. zato recimo na nekim motorima nije dobro da otvarate izduv i da stavljate protocne lonce jer gubite potisak na niskim obrtajima. a turbaci vole otvoren izduv da bi mogli sto vise i sto brze da provrte kroz turbinu...

dakle, da rezimiramo, filteri velikog protoka imaju smisla samo na motorima koji nisu standardni tj imaju smisla na motorima koji su doradjivani (tunirani). da je tako kao sto vecina ovde misli, fabrike bi stavljale odma K&N filter a ne onaj papirni. Neki motori za pravljenje smese koriste sijaset senzora. od protoka vazduha, preko podpritiska u usisnog grani pa sve do temperature usisnog vazduha... a izmedju toga jos po neki. zamislite sad sta se desava u usisu i kakve vrednosti daje MAP senzop kad mu stavljanjem filtera koji ima veci protok smanjite pririsak u usisnoj grani...
« Poslednja izmena: Maj 01, 2010, 01:03:42 pre podne od strane zverko »

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #101 poslato: Maj 01, 2010, 01:02:13 pre podne »
sa plasticnom i metalnom mrezicom. zar nisi vidio filtere kojima papirni, pamucni ulozak drzi tanka metalna mrezica? o tome je rec.

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #102 poslato: Maj 01, 2010, 01:12:32 pre podne »
da ali ne moze ta metalna mrezica u tolikoj meri da utice na temperaturu usisnog vazduha da bi ECU toliko obogatio smesu pa da auto ide bolje. nekada su i filteri za keca imali tu metalnu kosuljicu ali kapiram da je to samo bio tadasnji trend pravljenja filtera i nista vise. ajde da kazem da je pre sluzila da zaustavi nesto krupno sto bi moglo da se nadje na usisu, recimo lisce. sve i da je tako, za toliko koliko bi ta mrezica ohladila vazduh usisna grana bi ga zagrejala 3 puta vise kao sto se inace i desava u praksi. kod turbaka ni IC nije dovoljan nego se i on hladi sa CO2 ili se sprica voda po njemu ili se cak u usis ubrizgava ili voda ili mesavina vode i metanola (Aqua Mist). extremni vid hladjenja usisnog vazduha je tzv NITRO stim da se kao nosac kiseonika koristi AZOT a za odredjenu kolicinu ubrizganog azota mora se dodati i odredjena kolicina goriva na ono gorivo koje da ECU.
« Poslednja izmena: Maj 01, 2010, 01:15:59 pre podne od strane zverko »

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #103 poslato: Maj 01, 2010, 01:23:28 pre podne »
ta mrezica je tu da bi filter "drzala" u obliku i zbog krupnog djubreta..... e sad mene zanima da li ima smisla "hladna cev" koja ide od filtera do usisa... recimo glatka cev sa samo 1 krivinom koja skracuje put i ide "direktnije" ka usisu u odnosu na original crevo koje ima 2-3 krivine pa unutra ima rebra......

recimo ovako....


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #104 poslato: Maj 01, 2010, 01:24:51 pre podne »
teoretski ako je pravljena od aluminijuma ili nekog metala pospesuje hladjenje usisanog vazduha na vecem protoku tj posle 3/4 otvorene klapne. naravno da ECU nece obogatiti smesu ako se ugradnjom te famozne pecurke senzor za merenje gustine vazduha ne postavi na odgovarajuce mesto. opet nijanse u pitanju. filteri iz onog vremena za keca  sa skorpionom na slici (abarth&c) su bili samo sminka i u to vreme ko je imao vise buke pod haubom na ulici imao je vise konja koji su se tad merili metrom i preko noci kobile su se poradjale i sve jaci i jaci su bili...tacno je da su neki kosvorti cak i l. integrale imali u usisu ubrizgavanje vode a zna se i zasto i prava funkcija toga.
o cemu drvimo ovde nego o tih famoznih i nemogucih 10 ks dobijenih sa tzv race filterom?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #105 poslato: Maj 01, 2010, 01:26:25 pre podne »
a jebiga gile nemozes od 1,3 napraviti kr sa 139ks

Van mreže gzthe

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 868
  • Age: 44
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +9/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf4 1.8t
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #106 poslato: Maj 01, 2010, 01:26:44 pre podne »
zverko kako ovo funcionise evo KN za 1.8t 150ks   eto za mene i weleta sa KN sajta



volim corrado vise nego kevu i caleta

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #107 poslato: Maj 01, 2010, 01:28:43 pre podne »
pa ne moze naravno ali je glupo na onaj odvrati lonac od 2 kvadrata staviti "sport" filter.....
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #108 poslato: Maj 01, 2010, 01:30:47 pre podne »
ja imam taj pover ror original vw motorsport za k jetronic dok sam vozio trkackog golfa na k-glavi ispoliran iznutra do savrsenstva. znam da je i on nijansa ali vise tih nijansi kad se saberu daju mnogo kw

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #109 poslato: Maj 01, 2010, 01:35:30 pre podne »
ja ne mogu da vidim sliku. u svakom slucaju ne treba preterivati sa sirinom cevi kao ni sa duzinom. ja sam experimentisao na Saxu VTS, dal uza a duza ili kraca a sira cev. kako god vracao sam se na to da mora da postji kompromis tj da je fabrika napravila proracun koliko mora da bude za stock motor a kako je kod mene bila radnjena glava mogao sam malo da se poigram. Ram Air uvek daje boljitak. dakle sirok usis da moze da pokupi sto vise vazduha iz vana i onda suzenje pa konstantan fi sve do klapne. to recimo izgleda ovako i unutar kutije je pecurka.

 a sto se golfa tice tj 1.8T kod njega je malo zahebano mesto tj ulaz u plenum. ova cevka ide negde iza akumulatora i spusta se dole ispred tocka ali tu onda dolazimo do toga da je stalno na udaru vode i prljavstine pa postoji bojazan da motor moze nesto da uvuce. ono sto se pokazalo kao veoma dobro u praksi je da se napravi novi dotok vazduha u stock kutiju . znaci, da ne vuce vazduh iza fara nego se izbusi rupa na dno kutije i sprovede jedna ovakva cevka na sredinu branika ispod levog fara. to izgleda ovako crna tacka ispod levog fara. ovaj golf je inace iz kragujevca i ima nesto preko 250ks
« Poslednja izmena: Maj 01, 2010, 01:42:40 pre podne od strane zverko »

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #110 poslato: Maj 01, 2010, 01:42:01 pre podne »
evo ovako, ja da vam kazem moje iskustvo.... moj auto je mrtvi 1.3 koji ima mrtvih 50 konja..... e sad od kada sam nabudzio ovaj filter i od kada sam stavio izduvnu granu od digifant motora i kompletan nov auspuh sa prednjim i zadnjim loncem auto ide malo bolje, nekada se desavalo kada iz prve pod punim gasom presaltujem u drugu da ima malu knedlu kao da ima viska goriva koji ne moze da sazvace a sada te knedle kao da uopste nema.... zvuk nisam dobio, sagu nisam dobio jer i sad kad vidi brdo krene da kuka... sve sto sam dobio je potrosnja od jedno 13-14 litara na 100 km i sto je malo zivlji na srednjim obrtajima....... sve u svemu mrsenje muda.... pa cak i na mnogo jacim motorima..... e sad ja odo da spavam a vi ako ocete posaljite me u ludnicu.....  bonk bonk lollol zivi nam bili automobili,..... beer beer
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #111 poslato: Maj 01, 2010, 01:48:04 pre podne »
izduvna grana moze dati boljitak. recimo ako sa klasicne 4-1 predjete na pletenicu 4-2-1 garand cete nabaciti par konjica, dokazano u praksi. ovo naravno vazi samo za atmo motore. turbaci imaju pletenicu ali samo do turbine. bolji odziv na gas moze se dobiti i ako malo ubrzamo izduvne gasove a to se radi tako sto se izduvna grana obmota azbestnom trakom a ujedno se i smanjuje temp. u motornom prostoru. ne znam, ali po meni nema svrhe budziti motor kao sto je 1.3 na golfu koji nikada nije bio pravljen za budzenje. jedini nacin da mu se poveca snaga je da se zameni karburator. recimo da se stavi neki dvogrli od kosforta ili tako nesto. znaci opet vise goriva...

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #112 poslato: Maj 01, 2010, 01:48:10 pre podne »
ti znas dosta stvari. i kad dodjes u diskusiju s nekim ko zna teoriju ajde ti meni odgovori na jedno pitanje. zasto se na vw 16v, gsi8v/16v, bmw m3 sa 4 cilindra, fiat abartu, alfi st/sp poliraju kanali do savrsenstva neki na to stavljaju air box neki ne nebitno da bi dobili sto vise sirove snage u vecem br obrtaja.... kad renault sport pravi onako nepravilne i hrapave izduvne i usisne kanale i ima kw kao malo koji auto? ko je tu lud? radio si vidim saksa vts, vidio si mu i bregastu i ventile i izduv i usis... na sta on ide onako tj ko blesav? jos jedan primjer ksara vts? isto 16v motor. kako ide? ja nevolim tj mrzim francuske automobile ALI ima ih sto ne da idu nego...

Van mreže ZOKI GTI

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 447
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +1/-7
  • Pol: Muškarac
    • http://kiza
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #113 poslato: Maj 01, 2010, 01:50:07 pre podne »
i bez ikakve ljutnje ja nisam ni za kakvo tuniranje golfova dvojki d i td. auto nije za takve stvari namijenjen. za golfa 2 gti 1,8 8v pb zoki da bi ga pojacao moras staviti druge klipove, mehanicke podizace ventila bregastu opruge ventila i izduvnu granu jebiga beer

pa znaci onda sa pecurkom se ne dobija nista KS, osim zvuka i kvalitetnijeg (cistijeg) vazduha za motor...samo sam to hteo da kazem... ;)
Some say that even if he takes off his helmet, you still can't see his face....
all we know is, he's called the STIG!

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #114 poslato: Maj 01, 2010, 01:52:32 pre podne »
e da jos samo nesto dok nisam zaspao za tastaturom.... predlagali su mi poliranje usisne grane, usisnih i izduvnih kanala u glavi, izduvne grane....
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #115 poslato: Maj 01, 2010, 01:55:32 pre podne »
zoki druze evo na 6 strana drzimo predavanja o tome. tacno i u pravu si. jaci motor ce i dobiti nesto malo, onaj slabiji ce dobiti picku materinu. gdje to ima da zavrnes 2 selne i dobijes 10ks? jedino u diznilendu brate beer

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #116 poslato: Maj 01, 2010, 01:57:02 pre podne »
e da jos samo nesto dok nisam zaspao za tastaturom.... predlagali su mi poliranje usisne grane, usisnih i izduvnih kanala u glavi, izduvne grane....
gile samo zali boze para za novi dihtung glave ravnanje i trud. dobices nesto sto neces moci osetiti u voznji

Van mreže ZOKI GTI

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 447
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +1/-7
  • Pol: Muškarac
    • http://kiza
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #117 poslato: Maj 01, 2010, 01:58:14 pre podne »
zoki druze evo na 6 strana drzimo predavanja o tome. tacno i u pravu si. jaci motor ce i dobiti nesto malo, onaj slabiji ce dobiti picku materinu. gdje to ima da zavrnes 2 selne i dobijes 10ks? jedino u diznilendu brate beer

tako je... ;)  beer
Some say that even if he takes off his helmet, you still can't see his face....
all we know is, he's called the STIG!

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 33
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #118 poslato: Maj 01, 2010, 01:59:41 pre podne »
naravno.... al da se igramo dok smo mladi.... resim ja problem sa sporocom ovog krsa, isteram iz garaze GTI-a pa se provozam ko covek..... GTI se cuva a ovaj krs se zlostavlja..... laku noc.... beer beer beer
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže zverko

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 357
  • Karma: +1/-0
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #119 poslato: Maj 01, 2010, 02:04:41 pre podne »
nisamsiguran da sam bas najbolje razumeo sta si teo da me pitas ali ajde da probam da odgovorim. ovako, tacno je da je poliranje kanala radnjeno kad se obradjivala glava da bi ubrzali protok vazduha ali je isto tako dokazano da na nekim motorima polirani kanali prave problem i to u zavisnosti koje brizgace kosriste (sa jednom ili 4 rupe) i pod kojim uglom spricaju gorivo. jer, desava se sledece, na poliranim zidovima su se od goriva stvarale kapljice i tako zalepljene za zid uvlacile u cilindar. produkt toga, zna se, losa magla i lose sagorevanje. ali kazem, ne na svakim, na nekim motorima u praksi dokazano 206 S16 2.0 16v. e sad, djavo ce ga znati... a kod saxa je glava radnjena kao za N klasu do 1400cc "Super Start". znaci, usisni, izduvni kanali polirani i portovani, ventili polirani, sicevi obradjeni na venturi i stavljene tvrdje opruge. ko sto rekoh, jedno je kad motor izadje stock iz fabrike nabiflan snagom a drugo kad ga masinci dovate pa krenu da rendaju i rovare po njemu. japanci su recimo izvlacili 200ks iz 1.6 atmosfere i to samo sa varijabilnim bregama (cuveni VTEC). danas se ti varijatori masovno koriste u vecini motora ali oni su bili prvi. svako ima neku foru. moj motor recimo ima varijabilnu usisnu granu pa tako do 4000rpm usis je duzi tj vazduh putuje duze do ventila i time je tu dobijen veliki obrtni moment za jednog atmo cetvrca od 1900cc (180nm)  a preko 4000rpm usis se skracuje i vazduh kracim putem dolazi do glave ali onda auto podivlja i velikom brzinom dostice svoj pun potencijal i maximalu snagu na 6000rpm.

ko sto rekoh gile, stavi drugi karbon i godza ce da poleti ;) ili  evo jos jaca fora. za 70e ima set Dellorto DHLA 40 karbova sa boxom za filter. kod strugara napravis adaptere i ima da poleti 1.3 a i imace opak zvuk. ili evo sad gledam ima i weber 40 DCOE za 100e
« Poslednja izmena: Maj 01, 2010, 02:22:24 pre podne od strane zverko »