vele imas zamenski metalni kn filter koji je istog oblika kao i serijski i postavlja se na isto mesto. taj filter je isto trajan i svakih 10-12h km se skida, ispere u vodi ili benzinu (zavisno od tipa) dobro osusi i vraca se na auto. druga vrsta su tzv pecurke koje imaju maltene istu funkciju, samo sto se prilikom njihove ugradnje koja je prilicno jednostavna mora paziti da budu izolovani od izvora toplote jer ako nisu na udaru hladnog vazduha u voznji po pravilu smanjuju kilovate umesto da daju neki. funkcija i jedne i druge vrste je da hladi vazduh, jer se on kao takav lakse i bolje mesa sa benzinom cime se pospesuje kvalitet sagorevanja. 1,8t spada u jace automobile i ja bi ti preporucio zamenski kn koji stavljas u svoje kuciste tako da neces imati nikakvih prepravki usisnog creva izmestanja protokomera ili sl.
@madison svi automobili bolje i lepse rade kad je hladnije vreme a turbo motori pogotovo iz jednog prostog razloga a to je smanjenje radne temperature u samom kompresoru kao i na celu klipa. hladan vazduh nikad nemoze imati tu gustinu, procenat vlaznosti itd itd kao kad je vanjska temperatura 25 i plus