Autor Tema: stavljanje KN filtera...  (Pročitano 32918 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Krle

  • Gost
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #80 poslato: April 05, 2010, 07:37:06 posle podne »
Ovde vidim da moze LOCK !!!

Posto je Gedora dao lepo i kulturno objasnjenje, a nekima od vas je to smesno, red bi bio da se stavi katanac...


Ako jednog dana upotrebite mozak i razmislite malo, shvaticete neke stvari i sami...

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #81 poslato: April 30, 2010, 09:20:28 posle podne »
fala nadle
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #82 poslato: April 30, 2010, 09:53:20 posle podne »
Meni jedino nije jasno zasto nema svrhe stavljati na TD-e a na turbo benzince da?

Ja iz licnog iskustva znam da mi auto ide sigurno 20-25% bolje kad je napolju hladno nego kad ima 40 stepeni... Ako se pecurkom i dobro odradjenim usisom moze smanjiti temperatura vazduha koja ulazi u motor, mislim da se i te kako isplati na td-e  ;)

aleexis

  • Gost
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #83 poslato: April 30, 2010, 09:55:44 posle podne »
Slazem se sa madisonom...kad je hladno vreme isto je,ali kad je 40 stepeni ide boolje...nego sto bi isao sa obicnim  ;)

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #84 poslato: April 30, 2010, 10:28:52 posle podne »
vele imas zamenski metalni kn filter koji je istog oblika kao i serijski i postavlja se na isto mesto. taj filter je isto trajan i svakih 10-12h km se skida, ispere u vodi ili benzinu (zavisno od tipa) dobro osusi i vraca se na auto. druga vrsta su tzv pecurke koje imaju maltene istu funkciju, samo sto se prilikom njihove ugradnje  koja je prilicno jednostavna mora paziti da budu izolovani od izvora toplote jer ako nisu na udaru hladnog vazduha u voznji po pravilu smanjuju kilovate umesto da daju neki. funkcija i jedne i druge vrste je da hladi vazduh, jer se on kao takav lakse i bolje mesa sa benzinom cime se pospesuje kvalitet sagorevanja. 1,8t spada u jace automobile i ja bi ti preporucio zamenski kn koji stavljas u svoje kuciste tako da neces imati nikakvih prepravki usisnog creva izmestanja protokomera ili sl.
@madison svi automobili bolje i lepse rade kad je hladnije vreme a turbo motori pogotovo iz jednog prostog razloga a to je smanjenje radne temperature u samom kompresoru kao i na celu klipa. hladan vazduh nikad nemoze imati tu gustinu, procenat vlaznosti itd itd kao kad je vanjska temperatura 25 i plus

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13242
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #85 poslato: April 30, 2010, 10:44:39 posle podne »
@madison svi automobili bolje i lepse rade kad je hladnije vreme a turbo motori pogotovo iz jednog prostog razloga a to je smanjenje radne temperature u samom kompresoru kao i na celu klipa. hladan vazduh nikad nemoze imati tu gustinu, procenat vlaznosti itd itd kao kad je vanjska temperatura 25 i plus

Pa ista je stvar i kod turbo benzinca, isto koliko moze da ohladi na dizelu toliko ce i na benzincu... A s obzirom da oba motora "vole" hladan vazduh, ne bi trebalo da skodi ni jednom a ni drugom. big_boss

U svakom slucaju, uzeo sam Yed pecurku, a montiracu je tek u julu posto necu imati priliku pre, i sam cu videti ima li razlike  beer

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #86 poslato: April 30, 2010, 10:46:14 posle podne »
mislio sam na onaj standardni koji ide u ono lepo kuciste koje vec ima
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2128
jel to taj?

pecurka i zvuk me ne zanima
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #87 poslato: April 30, 2010, 10:49:45 posle podne »
to je taj vele, jednom kupis i imas zauvek, objasnicu ti kako ga mozes sam skidati i cistiti i montirati na auto

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #88 poslato: April 30, 2010, 11:14:11 posle podne »
vele imas zamenski metalni kn filter koji je istog oblika kao i serijski i postavlja se na isto mesto. taj filter je isto trajan i svakih 10-12h km se skida, ispere u vodi ili benzinu (zavisno od tipa) dobro osusi i vraca se na auto. druga vrsta su tzv pecurke koje imaju maltene istu funkciju, samo sto se prilikom njihove ugradnje  koja je prilicno jednostavna mora paziti da budu izolovani od izvora toplote jer ako nisu na udaru hladnog vazduha u voznji po pravilu smanjuju kilovate umesto da daju neki. funkcija i jedne i druge vrste je da hladi vazduh, jer se on kao takav lakse i bolje mesa sa benzinom cime se pospesuje kvalitet sagorevanja. 1,8t spada u jace automobile i ja bi ti preporucio zamenski kn koji stavljas u svoje kuciste tako da neces imati nikakvih prepravki usisnog creva izmestanja protokomera ili sl.
@madison svi automobili bolje i lepse rade kad je hladnije vreme a turbo motori pogotovo iz jednog prostog razloga a to je smanjenje radne temperature u samom kompresoru kao i na celu klipa. hladan vazduh nikad nemoze imati tu gustinu, procenat vlaznosti itd itd kao kad je vanjska temperatura 25 i plus
 tapsac  tapsac  tapsac
Pecurka pod haubom ubiva konje  big_boss

Sto ladniji vazduh, to se bolje smucka sa gorivom, nebitno kojim . . .
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #89 poslato: April 30, 2010, 11:39:34 posle podne »
to je taj vele, jednom kupis i imas zauvek, objasnicu ti kako ga mozes sam skidati i cistiti i montirati na auto
lollol jel ti delujem kao neko ko voli da cacka ispod haube ? 
pa meni zena menja sijalice po kuci lollol
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #90 poslato: April 30, 2010, 11:46:09 posle podne »
 lollol onda cu njoj napisati uputstvo tj recept
djeluje li krauterhof-pferdebalsam? lollol lollol i ja ga koristim povremeno
sory za off kn teme

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #91 poslato: Maj 01, 2010, 12:04:50 pre podne »
Iz svega ovoga ja sam zakljucio:
1. Da je filter visokog protoka bacanje para ali se isplati jer se samo jednom menja
2. Da ni u kom slucaju ne povecava snagu ali da je auto jaci ako se zastiti od vruceg vazduha
3. Da ne smanjuje potrosnju ali da je potrosnja manja
4. Da uopste ne skodi motoru ali da ce se motor brze sj.ebati
5. Da na 500 konja dodaje malo snage a da na 50 ks ne dodaje nista, mozda cak i oduzima
blink

Van mreže ZOKI GTI

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 447
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +1/-7
  • Pol: Muškarac
    • http://kiza
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #92 poslato: Maj 01, 2010, 12:07:33 pre podne »
Ovo sa toplim i hladnim vazduhom ima smisla...ali...
Imam jedno pitanje...ako motor bolje ide i dobija na snazi (+ nekoliko KS) sa KN pecurkom (ili neki drugi proizvodjac, nebitno)
zato sto motor "lakse dise i brze uvlaci vazduh nego sa obicnim filterom" onda znaci da bez filtera za vazduh motor sigurno mora da dobije 10 KS...jel' tako?
Evo ja cu npr. malo zrtvovati svoj motor pa cu mu skiniti filter vazduha da vidim da li ce bolje da ide bez filtera...
Some say that even if he takes off his helmet, you still can't see his face....
all we know is, he's called the STIG!

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #93 poslato: Maj 01, 2010, 12:14:07 pre podne »
Stavi mu vrtloznu trubu na usis pa ces naci par razularenih konja koji su se do tada tajili  big_boss
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #94 poslato: Maj 01, 2010, 12:14:42 pre podne »
za potrosnju neznam i zavisi stavljas li filter sa bubanj potoka od 400din ili pravi kn
bacanje para ti je kupovina tog filtera
na motoru od 50-70-80ks neces dobiti nijedan kilovat
motor se nece sjebati sa ispravnim zamenskim filterom koji se postavlja u fabricko kuciste
jacem motoru (turbo motoru) koji usisava 2x vecu kolicinu vazduha od atmosferskog-saug motora ce i dati neki kilovat jer taj motor duplo vise vazduha povlaci kroz filter i automatski ga vise hladi, pecurka koju montiras sa 2 selne koja pravi onu buku pod haubom ako nije odmaknuta od toplote grije se i tako motor usisava vreo vazduh tj gubi par kilovata

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #95 poslato: Maj 01, 2010, 12:15:28 pre podne »
zoki 10ks je puno
« Poslednja izmena: Maj 01, 2010, 12:37:01 pre podne od strane gedora »

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #96 poslato: Maj 01, 2010, 12:17:47 pre podne »
Stavi mu vrtloznu trubu na usis pa ces naci par razularenih konja koji su se do tada tajili  big_boss
made bu vw motorsport- ona ti sama svojom konstrukcijom daje 4 ks po cilindru, znaci 4 kom 16ks!

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #97 poslato: Maj 01, 2010, 12:27:22 pre podne »
klasican primjer bmw m3 kocka sa 4 okrugla fara neznam koja je godina u pitanju mislim da je do 91. pogledaj njegovu usisnu granu, leptir klapne i vidi koliko taj auto ima kw- a atmosferski je

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #98 poslato: Maj 01, 2010, 12:29:31 pre podne »
e  sam ti lepo kazo  lollol djunta sa sitni nut

Stavljaj trube pa pravac Guca  bleh  
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: stavljanje KN filtera...
« Odgovor #99 poslato: Maj 01, 2010, 12:43:05 pre podne »
i bez ikakve ljutnje ja nisam ni za kakvo tuniranje golfova dvojki d i td. auto nije za takve stvari namijenjen. za golfa 2 gti 1,8 8v pb zoki da bi ga pojacao moras staviti druge klipove, mehanicke podizace ventila bregastu opruge ventila i izduvnu granu jebiga beer