Igrao sam se malo danas sa VCDS-om i napravio log. Zamolio bih nekoga ko se razume da protumaci.
Ovo sve sam testirao u drugoj brzini potapanjem gasa od 2000 obrtaja do blokade, nisam imao puta za 3. i 4.
Absolute Pressure (mbar) pokazuje 170-175 sve do blokade. Nisam siguran da li je ovo u stvari ikakav pokazatelj pritiska turba, nisam uspeo nista slicnije da nadjem?
U stvarnosti kad boost satic zakuca 1.5 bara (mozda toliko maksimalno pokazuje, realan pritisak je mozda i veci), Diverter Valve popusti na trenutak i posle krene ponovo da puni. Tipujem da je pritisak prevelik da bi DV izdrzao, inace ne pravi problem na manjem pritisku.
Mass Air Flow (g/s) na oko 6500 obrtaja pokazuje maksimalnu vrednost oko 171.61. Na 5500 obrtaja je 161.19.
Sto se tice gresaka, zamenio sam senzor temperature i N75 i od tada NE prijavljuje gresku za iste.
16502 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62): Signal too High
17956 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Open Circuit
Jedine greske koje sada imam su ove 3:
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)