drivingCao svima, neke novosti. Na dijagnostici izbacio sledece greske:
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity - Trajno
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High - Trajno
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) - Povremeno
16502 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62): Signal too High - Povremeno
17956 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Open Circuit - Trajno
16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)
E sad, zamenio sam N75 ventil i stavio od S4 - 2.7t. Auto mnogo bolje reaguje na gas, agresivniji, povlaci odlicno iz niskih obrtaja, dok je pre bio bas lenj. Ovo je verovatno rezultat toga sto stari ventil nije radio kako treba, ne zato sto je sa S4.
Medjutim, prtisak turba se cak povecao, skoro da je zakucao ovaj cajger od 1.5 bara. Nisam smeo da ga stiskam da se ne razleti turbo, na oko 3000 nabije taj pritisak, posle sam pustao gas.
Ima li sugestija?

Da nije neko cackao oko wastegate-a?
Sto se tice ostalih greski, je li ovo prva ili druga lambda sonda prijavljena?
EDIT: Ipak sam ga potopio da vidim sta se desava, lupi boost do 1.4 bara, pa onda verovatno popusti DV i spusti pritisak i tako u krug. Skinuo sam i kleme da resetuje komp, nista se nije promenilo.