Autor Tema: GOLF IV GTI 235hp i 380nm  (Pročitano 214261 puta)

0 Članovi i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže djole199

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 818
  • Age: 31
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +8/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 1.9 TDI Quattro
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #880 poslato: Maj 08, 2014, 04:48:59 posle podne »
Lepe slike,dobra su oba auta.  :25

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #881 poslato: Maj 08, 2014, 04:50:09 posle podne »
Najjači par ramova u regionu lollol
Nešto ti se napio ovaj BoV
aaa ima sajlu za gaaaaaas, jesi siguran da je to VW? :)
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže ćubica

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1525
  • Age: 50
  • Lokacija: Novi sad
  • Karma: +70/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V GTI,rallye
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #882 poslato: Maj 08, 2014, 05:48:48 posle podne »
Ja na ovim fotografijama vidim da je jedino Bobanu dosadno  lollol
Ti se zanimas  fotografisanjem  biggrin

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #883 poslato: Maj 08, 2014, 08:41:21 posle podne »
smorio se ko napolitanka na groblje lollol
Najjači par ramova u regionu lollol
Nešto ti se napio ovaj BoV
aaa ima sajlu za gaaaaaas, jesi siguran da je to VW? :)
ramovi su za  champ1
a za sajlu moracu proveriti sa nekim strucnjakom, ko zna kakve su to budzevine lost006

Van mreže misa-goga gti

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1275
  • Age: 47
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +47/-47
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Octavia
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #884 poslato: Maj 08, 2014, 08:47:09 posle podne »
ovaj pasat je ko lutka,golf manje-vise  :46
kod oemovaca se na privatnim skupovima u vinci svi clanovi ljube u usta.
mislim da ti je sad sve jasno...

Van mreže bobandohc

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 646
  • Age: 40
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +39/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf II G60,passat B5 TDI
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #885 poslato: Maj 08, 2014, 10:12:52 posle podne »
To mu i ja pricam ceo dan ali ne vredi.

Wele pocela da mi se gule slova na ramovima moracu da svratim u subotu po nove.

Van mreže Aleksaa

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 294
  • Age: 2020
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 2,0TDI 4MOTION
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #886 poslato: Maj 09, 2014, 11:37:50 pre podne »
Passat je prelep, na Golfu mi se svidja najvise intercooler mislim cak da bi felne sa Passata cucnule na Golfa kao salivene.  ;)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk


Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #887 poslato: Maj 10, 2014, 01:43:14 pre podne »
brutalna su obadva  :47

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 39
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #888 poslato: Maj 25, 2014, 03:33:25 posle podne »
bas je nadrkan brate sa IC...
sto se tjuninga tice, svaka cas za trud i uspeh, odlicno si odradio...

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #889 poslato: Maj 27, 2014, 08:00:28 posle podne »
hvala bratac :26
evo nekih svezih podataka merenih nekom spravom gps valjda, posto se prica da mi auto bas lose ide za comercialni auto,tako da moracu poradeti jos malo  na njemu ;)
od 60-160km/h 9.85s
od 60-200km/h 17.9s
a bice u skorije vreme i nekih klipcica  driving

Van mreže GomY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 781
  • Lokacija: Pljevlja - Beograd
  • Karma: +52/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bus Plus
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #890 poslato: Maj 27, 2014, 09:26:49 posle podne »
brate pusti price, i sta ko kaze, sa sebe si radio auto i svaka cast na trudu i radu  tapsac


vidim ove neobicne balaste za xenone, jesu to oni od 55w?

Van mreže gane1979

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Age: 46
  • Lokacija: Srbija, Bor
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.9 TDI (DI) 85Kw AJM
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #891 poslato: Maj 27, 2014, 09:50:38 posle podne »
Nesto te bas zasvrbe za njih bratic  B)

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #892 poslato: Maj 27, 2014, 10:45:51 posle podne »
hvala bratac :26
evo nekih svezih podataka merenih nekom spravom gps valjda, posto se prica da mi auto bas lose ide za comercialni auto,tako da moracu poradeti jos malo  na njemu ;)
od 60-160km/h 9.85s
od 60-200km/h 17.9s
a bice u skorije vreme i nekih klipcica  driving

Ako mislis na mene da pricam da ti auto ide lose voleo bih da mi kazes gde sam to rekao?
Auto ide odlicno jedina zamerka je  sto sporo ulazi u obrtaje za toliko ks koliko tvrde da su ti prodali.
Ja sam rekao da su te zajebali ovi majstori sto su ti naplatili 235ks a dali ti izmedju 170 i 180ks na tocku.Ja bih trazio da vrate pare.
Kad ti naprave dijagram na kom ce pisati whp (na tocku)235 onda imas 235.Mislim da se racuna snaga na tocku i ta cifra se pise  kod std. auta u saobracajnu d..
« Poslednja izmena: Maj 27, 2014, 10:51:06 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #893 poslato: Maj 27, 2014, 11:06:10 posle podne »
Ne bi rek'o da se meri snaga na točku pa da se to upiše u saobraćajnu.
Potraži negde merenje snage po JUSu. To je kopirani SAE standard. Meri se snaga bez alternatora, auspuha, vodene pumpe i filtera vazduha.

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #894 poslato: Maj 27, 2014, 11:08:48 posle podne »
To je verovatno zastareo standard i sigurno je izmenjen. Kako bi se sada merilo po njemu kada vodena pumpa ide preko zupčastog.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #895 poslato: Maj 27, 2014, 11:10:57 posle podne »
Moze biti da je tako ja sam mislio da  WHP u prevodu znaci ks na tocku pa da se to pise u saobracajnu.
Ako je tako onda ovaj moj polo nema ni 30kw na tocku zato i jeste zestoka kamila ako je tako.
« Poslednja izmena: Maj 27, 2014, 11:12:48 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #896 poslato: Maj 27, 2014, 11:12:47 posle podne »
brate pusti price, i sta ko kaze, sa sebe si radio auto i svaka cast na trudu i radu  tapsac


vidim ove neobicne balaste za xenone, jesu to oni od 55w?
od 35w su balasti samo sto su u slim varijanti, i to su neki kinezeri upitanju i mogu ti reci da sam se iznenadio i ekstra sam zadovoljan snjima jer mi vec godinu ipo dana traju a da nisu pocrkali, pu pu da ih ne urocim sada.
makso, opusti se bratac :26 izbacio sam podatke dcisto da se zna ;)
nego aj kad smo vec kod toga oko snage na tocku i valjke, da te pitam nesto, kazes da fabrika izbacuje snagu auta na tocku koja pise ista u saobracajnoj, u mom slucaju je to 150ks fabricki, e sad, valjci u revo sto mi je podignuta snaga na 235ks u obrtaje jeste opada na 200ks da ne zalazimo u tu pricu vec sam pisao sta je u pitanju,ne mora da se veruje, vide ce se na kraju,a i nema veze, nego vratimo se racunici, onda kako kazes kad se svede racunica imam snagu pravu na tocku 170ks, ja to ne znam da racunam ali tako kazete, sto je onda 30ks manje od onog sto je izmereno na valjke jer nisu tacni, e jer mozes sad da mi objasnis posto mi se nesto nikako ne uklapa ili pa ja ne umem da izracunam, kako je onda na valjke prvi put kada sam otiso da radim auto u revochip onda izbacio 157ks to mu dodje kao sto si reko da fabrika izbacuje tu snagu na tocku, zar ne bi trebalo posto se prica da im valjci nisu tacni, da izbaci onda mnogo vise,nekih 170ks? ali moram da nadovezem za ovih 7ks, jer auto nije otiso u stok varijanti,na njemu su vec bile odradjene neke sitnice, da ne dodje do zabune...

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1740
  • Age: 37
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +64/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #897 poslato: Maj 27, 2014, 11:13:44 posle podne »
Na dynu se meri snaga na zamajcu, takodje i fabricki podaci..

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #898 poslato: Maj 27, 2014, 11:16:02 posle podne »
Pekar covece ne citas sta sam napisao.
Ja sam rekao da na tom dihagramu imas pad snage na 6500 majku mu ko da na spanskom pise i tvrdim da su ti sjebali mapu.

Kako mere snagu na zamajcu jel skinu menjac i onda nakace masinu na zamajac i tako mere?
Ja sam mislio da se meri snaga na tocku pa se nekom matematikom na osnovu prenosa u menjacu dodje do snage agregata.
« Poslednja izmena: Maj 27, 2014, 11:18:00 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #899 poslato: Maj 27, 2014, 11:25:40 posle podne »
makso brate, ne shvati me pogresno, procitao sam sta si napisao i odgovorio za taj pad snage, opusteno bratac i da naglasim, da je auto radjen na moje insistiranje sa fabrickim diznama bez obzira na to sto me je sale iz reva i dalje ubedjivao da sacekam, ja nisam hteo da cekam vise, i nije to njihova krivica koliko god to nekome ovde odgovara da pljuje po njima a predhodno ne cita da je pisano vec da treba se jos nesto odradeti, i nemojte opet krenuti da u fazonu opet nisu uradeli kako treba,jer sam vec napisao razlog,ako ima potrebe pisascu ga i na milon strane da se skapira vec jednom.
pitao sam naj normalnije da ne pisem opet sto sam napisao u predhodnom postu,to snaga na tocku itd. i sto se pise da im valjci nisu tacni,a naveo sam primer moj auto jer sam vec bio da ga radim pre tri godine ili dve jebem li ga sad, nego nema veze, kad je bio kao sto ga je fabrika izbacila sa 150ks. da mi se pojasni,kako to onda njima lazu valjci, valjda me razume neko, ja iskreno vise nista ne razumem sa merenjem snage,te na tocku,pa na radilici,pa na motoru,pa dobri valjci, pa ne valjaju, jebem li ga,jebe lud zbunjenog boodala
evo prekopiracu tekst opet sta sam pitao da mi se objasni,posto ja nista ovde ne razumem

kazes da fabrika izbacuje snagu auta na tocku koja pise ista u saobracajnoj, u mom slucaju je to 150ks fabricki, e sad, valjci u revo sto mi je podignuta snaga na 235ks u obrtaje jeste opada na 200ks da ne zalazimo u tu pricu vec sam pisao sta je u pitanju,ne mora da se veruje, vide ce se na kraju,a i nema veze, nego vratimo se racunici, onda kako kazes kad se svede racunica imam snagu pravu na tocku 170ks, ja to ne znam da racunam ali tako kazete, sto je onda 30ks manje od onog sto je izmereno na valjke jer nisu tacni, e jer mozes sad da mi objasnis posto mi se nesto nikako ne uklapa ili pa ja ne umem da izracunam, kako je onda na valjke prvi put kada sam otiso da radim auto u revochip onda izbacio 157ks to mu dodje kao sto si reko da fabrika izbacuje tu snagu na tocku, zar ne bi trebalo posto se prica da im valjci nisu tacni, da izbaci onda mnogo vise,nekih 170ks? ali moram da nadovezem za ovih 7ks, jer auto nije otiso u stok varijanti,na njemu su vec bile odradjene neke sitnice, da ne dodje do zabune...
« Poslednja izmena: Maj 27, 2014, 11:57:33 posle podne od strane pekar »