Pa pobogu stojanovicu dete drago????? Jedino se ti ovde bavis teoretisanjem i citiranjem postova belosvetskih šupaka.U prilog tome govori kada si postavio post za poredjenje razlika pl i kr motora.
Ovde si mogao procitati stvarne razlike izmedju njih.
Nadam se da ja nisam tebe iznervirao,ali morao sam da ti postavljam pitanja,jer vidim da slabo vladas materijom i teoretski,a prakticno nikako i ne baratas,i sve to iz razloga da te navedem da shvatis princip rada toga o cemu govoris.
Ocigledno si u skoli ucio neke drustvene nauke ili fabricki nisi dobro izbazdaren pa ne mozes da skontas neke stvari.
U pravu si za to sto kazes da prljave ruke nisu merilo tuninga.Ima bas na ovom forumu dosta tih turbo projekata koji nisu uspeli i pored brda para sahranjenih u iste jer su ti ljudi podlozni obracanju paznje na gluposti isto kao i ti,a koje u tom sportu ne igraju nikakvu ulogu.
Sto se novca tice bolje cuti jer si ti taj sjajni auspuh i kite za ladan vazduh vise platio nego sto kosta nadogradnja turbine i pristojne dizne
Ovaj klip iz prethodnog posta sam ti postavio da vidis ciji ja rad pratim na netu i cije misljenje po pitanju tuniranja postujem,a uz put i da ti dokazem da auto sa dobrom mapom i mehanickom podlogom gura snagu do samog limita.
Iz snimka se moze videti da se kao max. izlazna snaga uzima ona gde motor ulazi u blokadu a ne ona koju vama prodaju ćuneri na 3500 obrtaja.
Ne bih se slozio da je sve u parama.
Evo npr.Sta vredi da tebi neko da 20000e i kaze ka licno sam napravis od te kamile od audija npr.300ks ti to i pored para nikada ne bi mogao da napravis ili pak da kupis potrebne delove za tu ks.a neko drugi da ti radi,jer bi ti zapeo za sjajne auspuhe i e bay delove sa zvucnim americkim nazivima stage 12345 itd. koji kostaju puno para i sluze kao stajling ukrasi a ne kao delovi za stvarni tuning.
Ziv ti meni bio i valjda jednog dana dodjes sebi
