Autor Tema: Karburatori (opšta diskusija i rešavanje problema)  (Pročitano 165179 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže tarik ABF

  • VW Početnik
  • Poruke: 45
  • Lokacija: VARES
  • Karma: +12/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 abf
Odg: Karburatori
« Odgovor #160 poslato: Februar 14, 2015, 08:37:18 posle podne »
maxe hvala ti!!!!
majstore bas ove sam karburatore vidio
sta mi treba da ovako nesto napravim

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #161 poslato: Februar 14, 2015, 08:55:11 posle podne »
Taman posla da se sprdamo, pogotovu ne ja. Vazno je da nas drug odluci sta zeli. Nije problem da se postave ti karburatori, samo se pitam koliko ce dugo motor izdrzati takva opterecenja?

Posmatrajte pazljivo snimak, na 27 sec do 29 sec, videce te sta se desava sa usisom. Da li vam je sad jasno kolika su to prejaka opterecenja i da se drasticno menja zivotni vek motoru.




 majstor1





 

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 38
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Karburatori
« Odgovor #162 poslato: Februar 14, 2015, 09:29:38 posle podne »
Mene samo zanima na sta ovaj mk1 ima skoro 100 konja vise od fabrickog?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Karburatori
« Odgovor #163 poslato: Februar 14, 2015, 09:37:11 posle podne »
Ja bih se kladio na 305 do 315 stepeni fazu razvoda sa 14mm lifta i jedno 5 i vise mm preklapanja,opruge ventila sesirici i ostalo sto treba da se naprave ks na saug motoru
 da bi ovi karbasi mogli da rade,jer na motoru sa bregastim projektovanim za direktno ubrizgavanje ne mogu da rade nikako.
Zatim radilica jedno 3-4kg laksa, kovane klipnjacekompresioni odnos preko 12>1 itd.itd. i tako on izgura 240 na 9000 obrtaja........

"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 38
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Karburatori
« Odgovor #164 poslato: Februar 14, 2015, 09:42:59 posle podne »
Meni on iskreno ne prima lepo gas (ne ulazi u obrtaje)  za navodno te obrtaje i konjazu.

p.s. mada mozda i gresim.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Karburatori
« Odgovor #165 poslato: Februar 14, 2015, 09:47:51 posle podne »
Poslusaj malo bolje zvuk motora i ostalo ;)
Ne cuje je se bzv.prdljanje kroz auspuh nego snaga i obrtaji ;)

edit> motorpost 80(atmo motori) tih godina se nije mogao zamisliti bez ovih webera 40,45,48 dcoe,delorto dhla,dlra,soleh 40,42 itd.lezecih karbova,a vi pricajte sta hocete.
cak i dan danas mogu da se nose sa neki el.ubrizgavanje sistemima
« Poslednja izmena: Februar 14, 2015, 09:53:41 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Karburatori
« Odgovor #166 poslato: Februar 14, 2015, 10:50:41 posle podne »
Evo i jedan nas :) motor fabricki imao 80ks i sa solexima starim 20 god covek napravio 124ks ;)
 http://youtu.be/NSkz7f0zOyE
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #167 poslato: Februar 15, 2015, 07:25:45 pre podne »
Da li su te cifre 100% tacne, jer ima uredjaj za merene stvarne snage ( pitam se ko je otisao i " PLATIO "  da mu stvarno odrede snagu motora posle prerade ).

Slazem se sa povevecanjem usisanog goriva da ce ici i srazmerno povecanje snage. Ali dragi moji forumasi, i tu ima odredjene granice ( vazno je da motor usisanu kolicinu goriva 100% iskoristi, svecice nesmeju da pocrne ) dokle se moze ici. Granica je dokle sam motor moze da izdrzi to opterecenje, a da traje narednih barem 100000km.



 majstor1

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13904
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Karburatori
« Odgovor #168 poslato: Februar 19, 2015, 08:41:30 posle podne »
Drugari, automatski sauh ima svoje prednosti nad rucnim ( pogotovu sa vodenim grejacem ), prvo i najvaznije - motor ima pravilan odnos smese i njegove zagrejanosti ( sauh se otvara pravilno u odnosu na temperaturu motora ) i drugo -  vi kao vlasnik imate veci komfor u voznji ( jer nemate obaveze da vodite racuna o radu motora dok je hladan ).

Kakav komfor?

Meni je pre par dana crkao vakuum za hladan start i vise ga ne vracam na karburator.
To je treci za 12 godina koliko je kod auto kod mene.

Trazim Pierburg od kadeta sa rucnim saugom i namestam mehanizam na moj auto.
Nemam nameru da se vise zezam sa tim.

Ko ne moze da proprati 10-ak minuta rad motora pod saugom i da ga vrati kad treba taj i ne treba da vozi auto.

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #169 poslato: Februar 19, 2015, 08:52:27 posle podne »
Nisi u pravu Ivane sto tako razmisljas, nemoj tvoj problem sa sauhom da generalizujes. Kod rucnog sauha isto imas vakum aparat sauha, pa sta ce mo sad.

Trebalo bi proveriti zasto ti propadaju vakumi sauha, da li si uzimao nove ili polovne aparate?


 majstor1

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13904
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Karburatori
« Odgovor #170 poslato: Februar 19, 2015, 10:34:52 posle podne »
Znam da kod rucnog ima vakuum aparat ali ako on crkne mogu sajlom stelovati koliko ce leptir biti otvoren.

Uzimao sam polovne sa sve karburatorom jer ovde nema novih a na otpadu ne prodaju odvojeno.
I ko mi garantuje da je taj nov kvalitetan.

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #171 poslato: Februar 20, 2015, 07:44:24 pre podne »
Tako sam i predpostavio, uzimao si polovne delove i moram priznati da je sve dosta i korektno radilo. Koliko tih karburatora imas ( daces mi njihove oznake ), uzecu ti ih ja ( ako mi bude odgovarala cena ), imam te vakume koji su remontovani. Rade odlicno, jer im je menjana membrana pa su sad ko novi. I sto je jos vaznije imas garanciju na deo.

Nemas potrebe da uzimas ponovo drugi karburator, javi mi se na pp nacice mo najpovoljnije resenje za tebe.




 majstor1

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #172 poslato: Februar 22, 2015, 07:16:19 posle podne »
             Evo dragi moji forumasi, najsvezijeg i specificnog slucaja sta lose sagorevanje goriva moze da uradi autu. U pitanju je Golf II 1,6l, auto mehanicar koji odrzava taj auto. Menjao je pumpu goriva, dve garniture svecice, motorno ulje i cudi se ( zajedno sa vlasnikom ) zasto se u karteru stalno dize nivo ulja.

Ulje je toliko razredjeno da se vidi kako treperi lampica od ulja. Posto su sve moguce i nemoguce isprobali, ostalo je da se proveri rad karburatora. Probalo se tu sve i svasta ( od prevezivanja vakumske instalacije i menjanja smera kretanja goriva ), ali bez uspeha. Kad su sve moguce ideje iscrpili, setili su se da pomoc potraze u servisu za sisteme ubrizgavanja goriva i karburatore.


Auto je u servis dosao sa losim radom motora. Motor je radio na 1400 O/min ( na manje obrtaje nije hteo da radi ), iz auspuha je izlazio crni dim. Kad sam skinuo svecice ispred vlasnika, ima li smo sta da vidimo oboje. Em sto su crne ( to sam vec i predpostavio kad su ulazili u servis ), nego i vlazne ( dve svecice ).

Skinuo sam ceo karburator ( posteno mastan od uljanih para ) i krenuo u njegovo rasklapanje. Zaptivka poklopca upresovana i fali joj jedna trecina dela, membrana ekonomajzera tvrda i ispucala. Membrana brizgaca tvrda, vakum aparat sauha neipravan jer propusta vazduh. Leptir drugog grla zapekao i blokirao, termo opruga u grejacu automatskog sauha ispala iz lezista i unistila el. grejac ( pitam se od kad, kad je nosac opruge pohaban ). Jednom recju opsti haos, svaka cas da je auto i radio ( doduse, imao je pratnju u slucaju da golf negde stane ). Nastavicu.....



 majstor1

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #173 poslato: Februar 24, 2015, 08:12:09 posle podne »
Posto sam izvrsio defektazu karburatora i pokazao vlasniku sta sve nevalja, telo i poklopac karburatora sa ostalim delovima ( naravno bez vakum aparata ) stavljeni na pranje.

Posle jednog sata pranja u ul. kadi sa odgovarajucom tecnoscu, telo karburatora, poklopac i ostali delovi. Sijaju ko da su od srebra, a ne od aluminijuma koji je sve i svasta pretrpeo. Sve isprano sa sa vodom ( neutralizacija ) i posteno izduvano ( prosuseno ). Proverena prohodnost svih kanala i rad leptirova ( pogotovu drugog grla ). Posto je sve ispravno ( ko novo ), krenuo sam sa sklapanjem ( musterija je celo vreme prisutna ).

Stavljena nova:    - membrana ekonomajzera ( predhodno razradjena, kako bi bolje klizila u svom kucistu ),
                            - membrana bizgaca za prinudno obogacivanje smese,
                            - remonovan vakum aparat sauha,
                            - glavna dizna zamenjena sa manjom za dve stote/mm i
                            - zaptivka poklopca. Nastavicu......


 majstor1

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #174 poslato: Februar 28, 2015, 07:48:02 posle podne »
Kad sam sklopio karburator ( nisam postavio poklopac ) u loncetu sam dolio odredjenu kolicinu benzina ( karburator je na postolju za karburatore na radnom stolu ). Isprobao sam da li brizgac pravilno reaguje i ubacuje tacnu kolicinu goriva u I grlo. Vazno je da se posmatra kako ventil rasterecenja radi i da li visak goriva vraca u lonce. U protivnom membrana ( cetvrtasta ) brizgaca trpi veliko opterecenje i brzo ce propasti.

Sve je ispravno i radi kako treba, gorivo iz lonceta sipano u posudu za benzin. Poklopac postavljen na svoje mesto i sa cetiri zavrtnja jednako pritegnut. Proveren i podesen sauh da reaguje na prvom stepenu. Karburator postavljen na prihvatnu plocu usisne grane i sa tri zavrtnja M6 ravnomerno pritegnut. Povezano gorivo, el. instalacija, sajla gasa, termicki deo sauha i vakumska instalacija. U loncetu dodata odredjena kolicina benzina, auto upaljen.

Sa stroboskopom pratim obrtaje motora ( ima tu mogucnost ) na hladnom startu i vreme trajanja. Kad se motor zagrejao na radnu temperaturu, pristupio sam mototestu ( podesavanju obrtaja na leru, podesavanju paljenja, podesavanju smese goriva i benzina na leru i provera potrosnje goriva na 3000 O/min. )

Posto je na 3000 O/min. imao povecan procenat ugljen monoksida zbog objektivne potrosnje motornog ulja. Sa drugom glavnom diznom, koja je za dve ipo stote manja, dobio sam pravilno sagorevanje goriva.

Sa vlasnikom smo provozali auto i vratili se da vidimo kakve su sad svecice ( auto je dosao sa garavim svecicama i sa njima vozimo auto  ). Vlasnik je odusevljen, kad je video kave su sad svecice ( sagorele su svu cadj i pobelele ).

Pitam ga za opsti utisak voznje sa remontovanim karburatorom. " Svaka cast majstore, ovo je sad drugi auto"

Dragi moji forumasi vazno je da vodite racuna, da Vas ljubimac na cetiri tocka ( bila to stara generacija ubrizgavanja ili novija ) u svakom trenutku pravilno sagoreva gorivo. Na taj nacin predjeni kilometar ce biti ekonomican i produzice te radni vek motoru svog auta.



 majstor1

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: Karburatori
« Odgovor #175 poslato: Mart 01, 2015, 12:01:42 pre podne »
Sve to što si ti napisao majstore gore o tim čudima i podešavanjma,kod mene radi ova malena naprava i nema potrebe da se čačka po njoj,a imam 3 puta više snage od tih prevaziđenih tehnologija.


Tebi je najbolje da se preseliš u Sjedinjene Američke države,jer jedino još glupavi Ameri voze auta na karburatore. Mogao bi ti finih para tamo zaraditi,samo moraš usavršiti tehniku onih njihovih "četverogrlih" karburatora...
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #176 poslato: Mart 01, 2015, 11:46:01 pre podne »
TTS, pogresno uporedjujes stvari. Ti imas SPI sistem ( centralno ) ubrizgavanje goriva sa centralnom jedinicom. A ova tema ne obradjuje te sisteme, vec karburatore. Izmedju njih ima razlike u radu i odrzavanju.

 Kad nesto napises prvo dobro razmisli, da li se tvoje izlaganje poklapa sa temom u kojoj hoces da nesto napises.



 majstor1

Van mreže dejan921

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1452
  • Age: 33
  • Lokacija: sombor-novi sad
  • Karma: +40/-24
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ibiza 6L
Odg: Karburatori
« Odgovor #177 poslato: Mart 01, 2015, 12:34:29 posle podne »
ma ne razume ti se @tts u to    lollol

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Karburatori
« Odgovor #178 poslato: Mart 01, 2015, 08:16:31 posle podne »
crni dobri nikola kako se zapali onaj polo neki dan? (stari tip pola bg table)

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #179 poslato: Mart 01, 2015, 09:00:33 posle podne »
Menjali su sami karburator i neznam sta su uradili.



 majstor1