Evo novog primera
zapostavljenog sistema ubrizgavanja goriva Radi se o sa
Floridi 1,3 sa dvogrlim Weber-ovim karburatorom sa el.sauhom. Vlasnik auta ima
primedbu na los rad sauha. Dok sam skidao kuciste filtera, zapazim da su stavljene nove svecice. Pitam vlasnika sto su svecice zamenjene, "
auto je teze palio i lose radio ", dobih odgovor.
Nebudem lenj pa ispred vlasnika skinem jednu svecicu,
svecica koja je radila tri do pet minuta, dobro garava. Predlozio sam da se odradi remont karburatora, jer je jako zapusten. Videvsi pravo stanje (
pokazao sam sta je sve neispravno i zapuseno ), vlasnik je prihvatio da se karburator dovede u ispravno stanje.
Prilikom rasklapanja karburatora video sam da je automatski sauh (
koji je ispravan ( el. deo )),
iskljucena regulacija obrtaja. Karburator remontovan i vracen na motor automobila. Postavljena nova vakumska instalacija, jer je stara pokidana i nepravino postavljena. Florida upaljena i pustena da se zagreje na radnu temperaturu, kako bih odradio moto test motora. Primetio sam da se sauh ne otvara, dok se motor zagreva. Sa auto glimericom proveravam napajanje el. dela sauha i vidim da napona na tom kablu nemam. Napojni kabal je prekinut, sa lemilicom zalemim mesto prekida, a sa termo buzirom izolujem kabal.
Ponovo upalim motor, na kablu za sauh ima napona i sauh je poceo da se otvara. Dovedem pravilne obrtaje na leru, paljenje ( imala je 23 stepena ) i smesu na leru. Na 3000 O/min smesa goriva / vazduha 0,8% CO, skinem istu svecicu ( koju sam prvi put skinuo ). Vidno je pobelela, vlasnik odusevljen postignutim rezultatom.