Kad sam sklopio karburator ( nisam postavio poklopac ) u loncetu sam dolio odredjenu kolicinu benzina ( karburator je na postolju za karburatore na radnom stolu ). Isprobao sam da li brizgac pravilno reaguje i ubacuje tacnu kolicinu goriva u I grlo. Vazno je da se posmatra kako ventil rasterecenja radi i da li visak goriva vraca u lonce. U protivnom membrana ( cetvrtasta ) brizgaca trpi veliko opterecenje i brzo ce propasti.
Sve je ispravno i radi kako treba, gorivo iz lonceta sipano u posudu za benzin. Poklopac postavljen na svoje mesto i sa cetiri zavrtnja jednako pritegnut. Proveren i podesen sauh da reaguje na prvom stepenu. Karburator postavljen na prihvatnu plocu usisne grane i sa tri zavrtnja M6 ravnomerno pritegnut. Povezano gorivo, el. instalacija, sajla gasa, termicki deo sauha i vakumska instalacija. U loncetu dodata odredjena kolicina benzina, auto upaljen.
Sa stroboskopom pratim obrtaje motora ( ima tu mogucnost ) na hladnom startu i vreme trajanja. Kad se motor zagrejao na radnu temperaturu, pristupio sam mototestu ( podesavanju obrtaja na leru, podesavanju paljenja, podesavanju smese goriva i benzina na leru i provera potrosnje goriva na 3000 O/min. )
Posto je na 3000 O/min. imao povecan procenat ugljen monoksida zbog objektivne potrosnje motornog ulja. Sa drugom glavnom diznom, koja je za dve ipo stote manja, dobio sam pravilno sagorevanje goriva.
Sa vlasnikom smo provozali auto i vratili se da vidimo kakve su sad svecice ( auto je dosao sa garavim svecicama i sa njima vozimo auto ). Vlasnik je odusevljen, kad je video kave su sad svecice ( sagorele su svu cadj i pobelele ).
Pitam ga za opsti utisak voznje sa remontovanim karburatorom. " Svaka cast majstore, ovo je sad drugi auto"
Dragi moji forumasi vazno je da vodite racuna, da Vas ljubimac na cetiri tocka ( bila to stara generacija ubrizgavanja ili novija ) u svakom trenutku pravilno sagoreva gorivo. Na taj nacin predjeni kilometar ce biti ekonomican i produzice te radni vek motoru svog auta.
