funkcija metalnog filtera za vazduh sem filtriranja usisanog vazduha je da hladi vazduh koji motor usisava u cilindre. hladan usisan vazduh je iz dosta razloga dobar i koristan. bolje se mesa sa benzinom, manja je temperatura na celu klipa itd itd.. kod kompresorom punjenih motora metalni filter pravilno instaliran moze dati motoru cak 5-6ks iz tog razloga sto se sam komprimirani vazduh unutar turbine moze zagrijati i do 85-90 stepeni i ako ga nebi intercooler rashladio moglo bi doci do detonacije usled samozapaljenja goriva. taj filter obara temperaturu vazduha za par stepeni sto je mnogo bitno. na usisnom karburator motoru nedaje nikakvu snagu eventualno do 1 kw zavisno od tipa do tipa auta. na turbo benzin motorima tipa lancie delte integrale, impreze..itd itd metalni filter koji je pravilno postavljen( na udaru hladnog vazduha i propisno odmaknut od izduvne grane i hladnjaka) moze dati 5-10ks
znaci postavljanjem tog filtera na obicni auto dobijate samo buku ispod haube i cak nepravilno usisavanje. na dizel motore nema svrhe stavljati ih, na td motore isto tako. napravice vise stete nego koristi.