Autor Tema: Nakon opterećenja po uzbrdici neprijatni mirisi u kabini auta  (Pročitano 40213 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 630
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-32
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Nakon opterećenja po uzbrdici neprijatni mirisi u kabini auta
« Odgovor #20 poslato: Januar 18, 2016, 11:55:11 posle podne »
Vrlo moguće da preterano koristim kvacilo kad su takve situacije a da nisam ni svestan toga. bonk Ne bi smrdelo tek tako iz cista mira.Bar ne bi smelo.Sad da li trpeti uzbrdicu ponekad da mi se to dessava ili menjati set kvacila.Da ga nisam tako slucajno izprovocirao takvom vožnjom ne bi nikad znao.PO ravnom se ne oseca takav smrad mada se i po ravnom oseti npr kada vozim pa izađem iz auta.
POgledat cu po broju sasije ako se bude dalo gde jel ovaj pre mene i ako je kada menjo set kvacila.Jer ako na 270.000 km nije nikad menjano pritisko ja na njega ili ne verovatno mu doslo vreme za zamenu i da pocneda smrdi.
Zahvaljujem za komentar. :73 majstor1 :84

Van mreže alex72

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Age: 52
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw UP!
Odg: Nakon opterećenja po uzbrdici neprijatni mirisi u kabini auta
« Odgovor #21 poslato: Januar 20, 2016, 08:34:20 pre podne »
Moguće da je i to.Inače danas sam oprobao da ga dam u 3 brzinu i na 2000 obrtaja i pustim kvačilo.Auto se ugasi i istovremeno se opet napravi uzasan smrad.Kao na pokvarena jaja.Verovatno od ove operacije pusti smrad ili kao sto ti reče druze ne radi mu taj zatvarač.
Nisam bio tu par dana vidim da se vecina bazirala na mojoj konstataciji za lamelu,ali u medjuvremenu ti si spomenuo da smrdi na pokvarena jaja e sad hoce da smrdi na jaja kada u samom satavu nafte ima 5 ili vise % sumpora u prevodu losa nafta mogao bi  da sunes nesto bolji dizel pa da probas ponovo

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 630
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-32
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Nakon opterećenja po uzbrdici neprijatni mirisi u kabini auta
« Odgovor #22 poslato: Januar 20, 2016, 10:01:33 pre podne »
Najvise osetis neprijatan miris kada vozis u rikvec duze uzbrdo,dosta ga drzis,lazes na kvacilu a lameli ne treba puno da pocne da se pali i smrdi. Neznam da li imas malo praznog lufta slobodnog hoda na papuci kvacila ako ga nema pukla lepeza na korpi  i da li sklanjas 100% nogu s'kvacila u toku voznje uz brdo? Po meni nema sta drugo korpa ili lamela je potrosena pipa nitne proklizava nema dovoljno trenja.

Jeli moguće zbog cestog pritiskanja kvačila da se lamela samo ugreajala i da jos nije vreme za menjanja seta kvačila? majstor1

Van mreže mboy87

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1727
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 1.9 TDI
Odg: Nakon opterećenja po uzbrdici neprijatni mirisi u kabini auta
« Odgovor #23 poslato: Januar 20, 2016, 10:12:36 pre podne »
Jel moguce da se po ovako hladnom vremenu ugreje do te mere da pocne da smrdi,obicno se desava leti kad su velike vrucine.

Van mreže bojmil0306

  • VW Početnik
  • Poruke: 194
  • Age: 48
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Nakon opterećenja po uzbrdici neprijatni mirisi u kabini auta
« Odgovor #24 poslato: Januar 20, 2016, 10:43:54 pre podne »
Cesto pritiskanje kvacila ne treba da utice na lamelu da dodje do paljenja,naravno to podrazumeva da kvacilo bude skroz pusteno da se omuguci korpi da maksimalnom silom priljubi lamelu uz zamajac.Kada se spali jednom dobro da ima i dima taj miris ostaje neko vreme prisutan,ne mora da znaci da je za menjanje posle toga ako nema promena  npr.treca pun gas obrtaji odlaze a auto ne ubrzava ili ubrzava slabije.

Vreme ne igra ulogu oko lamele najvise nacin voznje,mene kada je cale ucio da vozim kovao mi je u glavu non-stop kada krenem,skloni nogu sa kvacila,presaltam u drugu skloni nogu sa kvacila i tako dalje,laganje u brdu na kvacilu,stajanje na semaforu sa pritisnutim kvacilom i sl.

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Nakon opterećenja po uzbrdici neprijatni mirisi u kabini auta
« Odgovor #25 poslato: Januar 20, 2016, 12:52:46 posle podne »
Paa daa,ako je lamela morao bi da osjetis gubitak u ubrzanju,pogotovo uzbrdo kad das gas kao sto kaze kolega,obrtaji bi trebalo da skoce a ti da ne ubrzavas.
Ako lamela nikad do sada nije mjenjana kako ti mislis,moguce da je korpa oslabila i vise nema dovloljnu snagu pritiska uz zamajac pa lamela proklizuje,i zobg toga se zagrije  mahac
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže Solomaher

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 33
  • Lokacija: Istočno Sarajevo
  • Karma: +24/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: Nakon opterećenja po uzbrdici neprijatni mirisi u kabini auta
« Odgovor #26 poslato: Januar 20, 2016, 03:38:04 posle podne »
Kakva su ti kliješta i pakne, je l vracaju i odvajaju fino? Da ti mozda ne ostane koja plocica uz disk pa je przi...  Skidaj nogu sa kvacila, nemoj ga dugo drzati kad krece... a za lamelu izgleda neces ni znati dok je ne skines. Nadam se da ces st oprije rijesiti problem :)

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 630
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-32
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Nakon opterećenja po uzbrdici neprijatni mirisi u kabini auta
« Odgovor #27 poslato: Januar 20, 2016, 05:49:52 posle podne »
Paa daa,ako je lamela morao bi da osjetis gubitak u ubrzanju,pogotovo uzbrdo kad das gas kao sto kaze kolega,obrtaji bi trebalo da skoce a ti da ne ubrzavas.
Ako lamela nikad do sada nije mjenjana kako ti mislis,moguce da je korpa oslabila i vise nema dovloljnu snagu pritiska uz zamajac pa lamela proklizuje,i zobg toga se zagrije  mahac

Gubitak snage se zaista ne oseti čak ni uzbrdo.Auto vuče kako treba za 130 konja.Nisam siguran da li je menjana a auto ima 270.000 km.Proverit cu naovlascenom servisu istoriju prošlih servisa  ako se bude dalo.ZAnimiljivo probao sam uradit onu test igru kada ga dam u trću brzinu i pustam kvacilo.Auto se ugasi.Ali i taj test je prouzrokovao obilo smrada.Svasta je moguce.A izgleda nema druge nego platit skidanje i vracanje menjaca i tek tada cu saznat jel set kvacila u pitanju a ne daj bože možda i zamajac.
Auto ne trese prilikom starta u bilo kojoj brzini,drug ležaj je ok i ne šušti,kvacilo odvaja negde na pola itd itd,Sve lepo ,divno ali kada krenem uzbrdo i ako ima 15-20 min turiranja prva-druga eto mi smrada.Po ravnom terenu taj specificni smrad se ne cuje.Samo opterecenje.A možda je starost u pitanju?14 godina je pasatu pa se umori ovako težak uzbrdo????Pa zasmrdi.Gledat cu sto manje kvacilo da upotrebljavam pa da vidim onda hoce li da se pali uzbrdo.Problem je sto sam cesto na putu i uvek moram imat ispravan auto.A za kvacilo ti niko ne može reci kad ga treba menjat.
Puno hvala svima sto se ukljucujete u ovaj problem. :) :) :)

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Nakon opterećenja po uzbrdici neprijatni mirisi u kabini auta
« Odgovor #28 poslato: Januar 20, 2016, 06:22:47 posle podne »
U svakom slucajuu sta god da uradis obavjesti nas tapsac
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 630
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-32
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Nakon opterećenja po uzbrdici neprijatni mirisi u kabini auta
« Odgovor #29 poslato: Januar 20, 2016, 08:45:21 posle podne »
Naravno nikakva tajna nece biti.Ako uopste pronadjem dobrog mehanicara koji će mi resiti problem a  da ne moram rastavljati celi motor.
 :) clap

Van mreže ketz

  • VW Početnik
  • Poruke: 184
  • Lokacija: Niksic
  • Karma: +3/-6
  • Auto: Golf 3
Odg: Nakon opterećenja po uzbrdici neprijatni mirisi u kabini auta
« Odgovor #30 poslato: Januar 20, 2016, 11:56:33 posle podne »
lamela,imao isti problem,pogotovo u rikverc kad ga varakas sa kvacilom na jaku uzbrdicu..

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 630
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-32
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Nakon opterećenja po uzbrdici neprijatni mirisi u kabini auta
« Odgovor #31 poslato: Januar 21, 2016, 07:16:02 pre podne »


Upravo tako.U rikverc ako idem uzbrrdo i ako kvacilo vise puta stisnem evo smrada da sve gori.Ali kad se oladi smrad auto se normalno ponasa u svim segmentima.Posto trosak menjanja set kvacila nije jeftin hteo bih dijagnozu od mehanicara jel odmah za menjati ili može jos.Ne proklizava ali eto uzbrdo gori.ZNam da ce mi bilo koji tesko reci hajde ovo ili ono al bar da dođem kod nekog koji stoji iza svojih reci. :)
« Poslednja izmena: Januar 21, 2016, 11:09:43 pre podne od strane Joca »

Van mreže bojmil0306

  • VW Početnik
  • Poruke: 194
  • Age: 48
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Nakon opterećenja po uzbrdici neprijatni mirisi u kabini auta
« Odgovor #32 poslato: Januar 21, 2016, 09:34:59 pre podne »
I novu da stavis sa tim varanjem na kvacilu i sl.ima da se pali,smrdi i dimi.[emoji6]

Poslato sa Smart-TV


Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 630
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-32
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Nakon opterećenja po uzbrdici neprijatni mirisi u kabini auta
« Odgovor #33 poslato: Januar 21, 2016, 11:02:27 pre podne »


znači mora se sve promeniti? :)
« Poslednja izmena: Januar 21, 2016, 11:10:07 pre podne od strane Joca »

Van mreže bojmil0306

  • VW Početnik
  • Poruke: 194
  • Age: 48
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Nakon opterećenja po uzbrdici neprijatni mirisi u kabini auta
« Odgovor #34 poslato: Januar 21, 2016, 11:23:26 pre podne »
Cini mi se da nisi najbolje razumeo,do sada sto si pisao i opisao desavanja i drugi ucesnici na forumu konstatovano je da je lamela u pitanju. E sada to sto se desava, desava se tvojom krivicom laganjem na kvacilu tu nije losa lamela toliko, posto si rekao da vuce ok,da ti na testu u trecoj ugasi auto da je na ravnom putu sve ok,nema vibracija i sl.simptoma nekog kvara sto znaci da izbacis laganje na kvacilu. A zamenom svega,samo lamele ili korpe i lamele ako ga isto vozis sa laganjem u brdo,da ga drzis na uzbrdici na kvacilu a auto da miruje da se ne krece desavace se isto. Ja neznam sta vise da kazem nadam se  da si razumeo na najbolji moguci nacin sta se desava.

Poslato sa Smart-TV


Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 630
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-32
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Nakon opterećenja po uzbrdici neprijatni mirisi u kabini auta
« Odgovor #35 poslato: Januar 21, 2016, 01:57:45 posle podne »
Sve razumeo itekako. :) Dići nogu sa kvačila gde ne mora da leži na njemu i terat dalje....