Autor Tema: GOLF IV GTI 235hp i 380nm  (Pročitano 214385 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #960 poslato: Jun 22, 2014, 11:10:30 pre podne »
Blasted Street @ Miro MNE-- hvala ljudi :26  :)

daj pekar neki novi dijagram jebo ga bog.
 nista se ne desava niti smo ratovali na forumu ima mjesec dana  :53
Daj dijagram potrošnje biggrin
Ima odma ratno stanje da bude lollol
ajmo jbg nije ovako zanimljivo yupi3ti
lollol
sad vlada primirje i zatisje pred buru  :41

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #961 poslato: Jul 01, 2014, 01:04:00 posle podne »
Strašan ti je golf pekare, svaka čast, nisam sve pohvatao baš pa da te pitam, je li ti mapa baš rađena na valjcima ili se samo mjerilo prije i poslije?
Pitam jer koliko znam ECU od AGU motora nije moguće programirati dok ga se fizički ne izvadi, pa sve malo otežava posao...

Onda, što se tiče BOV-a znaš već, ne preporučuju ga zbog krivih čitanja maf senzora. Ima tvorničkih DV-a sa dosta jakim oprugama, recimo 710P je od audia RS6 pa bi trebao biti dobar ja mislim, ili probaj sa Forge metalnim dv-om.

Što se usisa tiče, vidio sam da si stavio K&N panel, ako već ostaješ na tvorničkom airboxu možeš ga malo preraditi da se dobije više zraka, iako bi ja išao na gljivu ako ništa drugo jer daje zvuk pravog turbaka još sa ovim silikonskim crijevom što imaš usisavao bi ko lud i ispuštao kao BOV.

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #962 poslato: Jul 01, 2014, 02:49:20 posle podne »
hvala bratac :26
jeste,mapa je radjena na valjke,a ECU je skidan fizicki jer drugacije ne moze kod AGU, ceo dan je trajalo mapiranje,od nekih 10,30h do 19h
za bov znam,dosta sam citao neki ga hvale a neki ne,kod mene radi besprekorno i mirno nema oscilacija tokom ocitavanja,jer je i mapiran sa njim,tako da sam zadovoljan za sada, razmisljao sam i o toj soluciji sa jacom oprugom,ali prvo sam hteo sa ovim da probam pa ako radi,radi,ako ne najmanji problem vrati ti se na prvu soluciju,za sada je sve u najboljem redu :) pecurka je odlican izbor narociti sto se zvuka tice,ali tu sam morao prepravljati i praviti kuciste kako bih je izolovao od vruceg vazduha motora,pa sam ostao na soluciji panela jer je vec izolovan,jedino cu kasnije uradeti to sto kazes,samo dovesti jos vise vazduha i to mu je to za sada,pa dok ne dosadi driving

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #963 poslato: Jul 01, 2014, 04:46:09 posle podne »
Ma to sam i ja čitao dosta o vrućem zraku ovo ono...meni je ok sa gljivom, samo je udaljiš što više od maf senzora( da se ne stvara turbulencija zraka ) i motora sa alu cijevi i mislim da je ok, kao što sam ja napravio.

A tvorničku kutiju možeš preraditi tako da polomiš sve one sitne pregrade unutra i dobro je izribaš, makneš cijev što ide iza blatobrana i staviš neku širu fleksibilnu, mogu ti pokazati kako je moja kutija izgledala..

Sad da li je bolje tako ili sa skroz otvorenom gljivom, iskreno ne znam, ali zvuk je definitivno bolji sa gljivom(pečurkom kako vi kažete), baš čuješ kako uvlači vazduh i DV se glasnije čuje.

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #964 poslato: Jul 01, 2014, 05:19:58 posle podne »
Ja sam kod mene uklonio sve one sitne pregrade u kutiji i fleksibilnim aluminijumskim crijevom fi100 doveo hladni vazduh do kutije. čekam još k&n panel pa ću vidjet kako će biti.     

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #965 poslato: Jul 01, 2014, 05:28:06 posle podne »
Sta mislite o cinjenici da je impeler na kompesoru ogranicavajuci faktor,a i sam precnik usisnog dela turbine takodje?
Ako se ta cinjenica uzme u obzir moglo bi se zakljuciti da nema leba od air boxova i kojekakvih stage cuda na americkom jeziku,kad mehanika same turbine predstavlje ogranicavajuci faktor za uvodjenje dodatnog zraka,bez da raspravljamo o kapacitetu samog kompresora u turbini i njegove sposobnosti da isti sabije.
Ima li logike ili opet serem?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Zrnojed

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #966 poslato: Jul 01, 2014, 06:36:40 posle podne »
Ne sereš,no pričaš sve kako valja ;)

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #967 poslato: Jul 01, 2014, 07:31:32 posle podne »
Sta mislite o cinjenici da je impeler na kompesoru ogranicavajuci faktor,a i sam precnik usisnog dela turbine takodje?
Ako se ta cinjenica uzme u obzir moglo bi se zakljuciti da nema leba od air boxova i kojekakvih stage cuda na americkom jeziku,kad mehanika same turbine predstavlje ogranicavajuci faktor za uvodjenje dodatnog zraka,bez da raspravljamo o kapacitetu samog kompresora u turbini i njegove sposobnosti da isti sabije.
Ima li logike ili opet serem?
Kako god, opet omogućavaš lakši dotok zraka do te iste turbine, najveći ograničavajući faktor je ustvari tvornički TIP (turbo inlet pipe), koji ide na turbo i metalni dio mu je dosta savijen na početku, a gumeni ostatak je mekan. Silikonski je širi i omogućuje lakši protok zraka i ne uvija se pri velikim vakumu. A uz to je logično imati i otvoreni filter.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #968 poslato: Jul 01, 2014, 07:39:33 posle podne »
To su samo zablude.
Impeler na kompresorskom kolu uzima sebi vazduha koliko je kompresoru dovoljno na oderedjenom broju obrtaja turbine
Impeler je ono sto se vidi na samom ulazu u kompresor i on na silu usisava potrebnu kolicinu zraka i uvodi je u propeler kompresora iza njega koji isti sabija.
Ko ne veruje da na silu uzima sebi zrak neka skine to crevo pa neka stavi blizu ruku pa ce da vidi,ali samo ne preblizu da mu isti sazvace ruku :)
Tako da mi mozemo i cevi od kanalizacije fi200mm kaciti na turbo uzalud nam je kad turbo ne moze da sazvace vise zraka no sto mu konstrukcija dozvoljava.
Slazem se da je hladniji usisani zrak vazan.
Evo i kompresorske mape od jedne turbine od benzinca sa koje se gleda koliko je turbo sposoban i koja je osnov za mapiranje auta
« Poslednja izmena: Jul 01, 2014, 07:42:43 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #969 poslato: Jul 01, 2014, 07:53:06 posle podne »
pa pazi makse, veoma moguce, ali sobzirom koliko je fabricki ustrojen sa dotokom vazduha i takozvano njegovo usko grlo, kao sto je vec reko  deki1.8T
ja do sad sto sam mu ovo izmenjao stavio sire grlo za veci dotok i K&N filter, nisam primetio da mu nesto skodi do sada,ni na ocitavanja ni u voznji, vec mi auto i sa downpipe  biggrin mnogo lakse dise ,a kad budem odradeo za jos veci dotok vazduha,onda cu tada znati da li mu skodi ili ne, ono sto jos nisam probao,ne zelim napamet da pricam, vide ce mo,pa kako bude ;)
Ma to sam i ja čitao dosta o vrućem zraku ovo ono...meni je ok sa gljivom, samo je udaljiš što više od maf senzora( da se ne stvara turbulencija zraka ) i motora sa alu cijevi i mislim da je ok, kao što sam ja napravio.

A tvorničku kutiju možeš preraditi tako da polomiš sve one sitne pregrade unutra i dobro je izribaš, makneš cijev što ide iza blatobrana i staviš neku širu fleksibilnu, mogu ti pokazati kako je moja kutija izgledala..

Sad da li je bolje tako ili sa skroz otvorenom gljivom, iskreno ne znam, ali zvuk je definitivno bolji sa gljivom(pečurkom kako vi kažete), baš čuješ kako uvlači vazduh i DV se glasnije čuje.
hteo sam ja bratac da uradim sa pecurkom ovako kao sto sam na predhodnom autu napravio, izolovao od vruceg vazduha


a hladan vazduh doveo odavde direkno u pecurku

ali iskreno,mrzelo me sve to opet da pravim, mada nije nista jos iskljuceno :) baci tu sliku sa kutijom sta si radeo
danas mi bilo malo dosadno pa sam resio felne da prepoliram,jer su bas matirale dosta boodala
evo slicke kakva je bila

a evo nakon poliranja :)

i jedna ja i golf, a sta cu kad ga mnogo volim biggrin lollol

« Poslednja izmena: Jul 01, 2014, 08:06:55 posle podne od strane pekar »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #970 poslato: Jul 01, 2014, 08:01:01 posle podne »
Taman posla da ce da mu skodi nego kazem da je bacanje para na razne filtere itd.Po meni je pametnije usmeravati lovu na pametnija unapredjenja mehanike,struje itd,a turbina  ce uvek da uzima zraka koliko je sposoban motor da je potera,i moze raditi i bez filtera i creva pod uslovom da nesto ne uleti u nju,samo za to filter i sluzi. :26 zar ne?
To sto pocne da rice to je samo subjektivni utisak,a i bezbroj dino testova je obavljeno sa tim kn ovima na kojima je dokazano da je to bzv.

Evo ova dva dokona magarca su se bavili tim cold air cudima sa sve merenjima na valjcima pa pogledajte rezultate
http://youtu.be/gCi2yo4UqPI
« Poslednja izmena: Jul 01, 2014, 08:05:42 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #971 poslato: Jul 01, 2014, 08:15:30 posle podne »
Taman posla da ce da mu skodi nego kazem da je bacanje para na razne filtere itd.Po meni je pametnije usmeravati lovu na pametnija unapredjenja mehanike,struje itd,a turbina  ce uvek da uzima zraka koliko je sposoban motor da je potera,i moze raditi i bez filtera i creva pod uslovom da nesto ne uleti u nju,samo za to filter i sluzi. :26 zar ne?

naravno,slazem se stime, ne moze samo jedna stvar se zameniti  i da bude cuda,sve to vuce jedno sdrugim i samo bacanje para u bunar,odradis jedno mora i drugo i sve to u krug dok se ne isprazne dzepovi  boodala ali merak  nema cenu,pa  koliko ima para toliko ce se i praviti  :26

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #972 poslato: Jul 01, 2014, 08:19:09 posle podne »
Mani se ti druze kupovanja tih magla kit ova sto su samo lepo izpolirani i ne sluze nicemu nego da lepo izgledaju.
Nabaci ti kakve dizne od 450 ili vise kubika i nadogradi pumpu pa onda remap pa ces da vidis kako krca kineticke zglobove i ostalo od snage.

Bolji ti primer od BOBINOG monstruma ne treba nema nikkavih sjanih cuda sve rucno pravljeno navarivano i ni na sta ne lici,ali je covek pumpao ono sto treba i nagurao hiljadu i vise ks.
« Poslednja izmena: Jul 01, 2014, 08:21:14 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #973 poslato: Jul 01, 2014, 09:30:15 posle podne »
@ madmax- ove mythbusted ne uzimam uopće ozbiljno, dva majmuna iritantna...tako su rekli i za BOV na 1.8T da je sve to isto, ali ja i dalje držim da su u krivu.

Prije svega, vjerovali ili ne, ECU ima određeno vrijeme adaptacije-prilagodbe na promjenu parametara i ja kad sam prvi put nabio gljivu na auto i stisnuo gas auto jednostavno nije povukao kao prije, ali zato se navikao nakon kraćeg vremena.
Mislim da ovi to nisu uzeli u obzir uopće, ma da opet samo od filtera nema puno razlike, istina, ali već od usisne cijevi mora biti.


Ako turbina uvijek isto usisava, zašto onda preko mjerenja maf senzora ljudi redovito vide više usisanog zraka kad poboljšaju usis??

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #974 poslato: Jul 01, 2014, 09:57:19 posle podne »
Sta ti kaze Map senzor na to navodno povecanje na MAF u?Poraste li boost u motoru?
Jel se salis kad kazes da ecu treba da se prilagodjava ili si ozbiljan?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #975 poslato: Jul 01, 2014, 10:15:18 posle podne »
Nisam to ja izmislio, proguglaj malo i vidjet ćeš, ECU se prilagođava naravno, kad je meni promijenjena mapa auto je radio jako nemirno u leru, već drugi dan se stabilizirao kad je "ECU" naučio nove postavke, kako mi je Citius i rekao jer sam ga odmah zvao misleći da nešto nije u redu.

A to za maf i njegova mjerenja, po vag comu, količina usisanog zraka je 0,8 x snaga auta (80%) otprilike, tako da verujem da po mafu prvo vidiš razliku u svemu što radiš...


Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #976 poslato: Jul 01, 2014, 10:22:15 posle podne »
Onda je ECU od auta u medjuvremenu postao samosvesno bice koje se prilagodjava sam od sebe po potrebi.
Zasto si se uhvatio tog maf a kad je turbo motoru MAP senzor najpresudniji u regulaciji odnosa smese?
Ja sam mislio da podatke dobija od senzora koji rade na principu povecanja i smanjenja otpora u istim.
Nisi ozbiljan ni malo.
Ja se odjavljujem jer mi je gazda teme i onako smrtno zamerio :26
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #977 poslato: Jul 01, 2014, 10:34:19 posle podne »
 lollol opusteno bratac, ne zamera pekar nikom nista ;) :26
to je isto kao i kada skines kleme sa akumulatora,barem kod 1.8t i kada ih vratis jedno vreme auto radi neravnomerno dok ECU ponovo ocita sve parametre i prilagodi se, to mogu reci i svi ostali koji su to vec doziveli,a mislim da je i djomlatdi skoro negde u temi to pisao sta mu se dogadja sa autom kada vrati kleme ;)
makse,jer si misleo na ovaj MAP senzor?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #978 poslato: Jul 01, 2014, 10:36:24 posle podne »
@deki kojom logikom kompjuter to radi i pojasni termin "prilagodjavanje", druga stvar koliko posto od 0 do 100 ti utices na kolicinu usisanog vazduha lomljenjem pregrada u kucistu  filtera ako se zna koliki precnik tj kapacitet je usisnog dijela turba?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: GOLF IV GTI 235hp i 380nm
« Odgovor #979 poslato: Jul 01, 2014, 10:45:43 posle podne »
lollol opusteno bratac, ne zamera pekar nikom nista ;) :26
to je isto kao i kada skines kleme sa akumulatora,barem kod 1.8t i kada ih vratis jedno vreme auto radi neravnomerno dok ECU ponovo ocita sve parametre i prilagodi se, to mogu reci i svi ostali koji su to vec doziveli,a mislim da je i djomlatdi skoro negde u temi to pisao sta mu se dogadja sa autom kada vrati kleme ;)
makse,jer si misleo na ovaj MAP senzor?

Jesi pekar obavesten sam od nadleznih sluzbi lollol
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."