pa pazi makse, veoma moguce, ali sobzirom koliko je fabricki ustrojen sa dotokom vazduha i takozvano njegovo usko grlo, kao sto je vec reko deki1.8T
ja do sad sto sam mu ovo izmenjao stavio sire grlo za veci dotok i K&N filter, nisam primetio da mu nesto skodi do sada,ni na ocitavanja ni u voznji, vec mi auto i sa downpipe

mnogo lakse dise ,a kad budem odradeo za jos veci dotok vazduha,onda cu tada znati da li mu skodi ili ne, ono sto jos nisam probao,ne zelim napamet da pricam, vide ce mo,pa kako bude

Ma to sam i ja čitao dosta o vrućem zraku ovo ono...meni je ok sa gljivom, samo je udaljiš što više od maf senzora( da se ne stvara turbulencija zraka ) i motora sa alu cijevi i mislim da je ok, kao što sam ja napravio.
A tvorničku kutiju možeš preraditi tako da polomiš sve one sitne pregrade unutra i dobro je izribaš, makneš cijev što ide iza blatobrana i staviš neku širu fleksibilnu, mogu ti pokazati kako je moja kutija izgledala..
Sad da li je bolje tako ili sa skroz otvorenom gljivom, iskreno ne znam, ali zvuk je definitivno bolji sa gljivom(pečurkom kako vi kažete), baš čuješ kako uvlači vazduh i DV se glasnije čuje.
hteo sam ja bratac da uradim sa pecurkom ovako kao sto sam na predhodnom autu napravio, izolovao od vruceg vazduha


a hladan vazduh doveo odavde direkno u pecurku

ali iskreno,mrzelo me sve to opet da pravim, mada nije nista jos iskljuceno

baci tu sliku sa kutijom sta si radeo
danas mi bilo malo dosadno pa sam resio felne da prepoliram,jer su bas matirale dosta
evo slicke kakva je bila

a evo nakon poliranja


i jedna ja i golf, a sta cu kad ga mnogo volim


