u pola dva nocas sam stigo kuci,tako da se izvinjavam svima na kasnjenju rezultata i utiscima auta i rada revochipa na njemu koji su

weletu i njegovoj porodici zelim lep i prijatan odmor na zlatiboru, da smo se dogovarali da se sretnemo u revochipu,mislim da ga nikad nebi tako tempirali

calasanu svaka cast na pokodak, iz prve je pogodio pritisak i snagu auta

pa da krenemo

posto jos nije stigo bio aparat iz italije koji je potreban kad se stavljaju jace dizne, a mom strpljenju je doso kraj (a poznat sam po strpljenju

) zvao sam saleta i na moje insistiranje vratio sam fabricke dizne i na njima je radjeno mapiranje, pa kasnije kada se zasitim rade ce se sa vecim diznama i jos po nekom sitnicom

revochip i italijani koji rade mape za njih su opet i po ko zna koji put opravdali svoje znanje i rad kojim se bave

i ovom prilikom zelim javno da se zahvalim saletu i ekipi revochipa na uradjenom poslu za koje utiske samog auta i voznje ne mogu opisati dozivljaj

da nebih opet ponavljao sta i kako se radi,ima u mojoj temi na prvom cipovanju detaljno opisano

na autu se radelo skoro celog dana,od 10,30h pa do nekih 19h. islo se sve postepeno,tako su italijani trazili,svako merenje pa slanje parametre nazad njima pa dorade i jos puno toga kako bi se iz njega izvuklo ono najbolje da bude,a pritom da sve bude bezbedno i bez ikakvih pretnji da ce se nesto razleteti ,samo na valjke je auto preso nekih 70km, i pritom da se usteluje pritisak turba koji ce kostatno i u obrtajima da bude na 1 bar. bez otpustanja pritiska, jer su ove turbine k03 i k03s poznate po tome, da je na kraju to rezultiralo rezultatom od 235ks i 380nm


a sami utisci kako auto ide ne mogu opisati,znam samo jednog momenta kad mi se ukazala prilika i kada sam ga stiso od trece, pa na dalje da su mi se jednog momenta noge odsekle i pritresle

on je i pre sa 192ks iso ko lud,a sad je totalno lud

od uzica do cacka je bila ogromna guzva na putu sto i svi znaju kada idu na moru i kada se morati brzo preticati i ubacivati kako se vozi, ja na sve to nigde ni jednog momenta nisam imao potrebu u brzim preticanjima pritisnuti papucicu gasa vise od pola da bi me izvuko,to je samo pipkanje pedale gasa i on odlazi bukvalno, u bilo kojoj brzini bet potrebe stiskanja u obrtaje,brda,cesto brodica,valakonjsko brdo(pojedini clanovi znaju ta dva brda) sa 30% pritisnute papucice gasa i on izlice,bukvalno na uzbrdici kocim da se ne ubijem

mnogo su veliki utisci i odusevljnje na auto kako je uradjen i kako ide sa tom snagom da ne mogu sve opisati, sve u svemu,rezime ja vise nego zadovoljan dobijenim

evo za sad jos koja slika








