Autor Tema: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)  (Pročitano 3889 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže xxxGTIxxx

  • VW Početnik
  • Poruke: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk3 abf 16v
golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« poslato: Septembar 08, 2014, 05:02:43 posle podne »
E ovako ljudi, iako sam veliki ljubitelj NA motora u odnosu na turbo ipak sam najvjerovatnije odlucio da zbog strane isplativosti i tezine golfa 3 na kraju idem na turbo... U startu sam mislio da idem na ABF turbo sa djelovima od s2 i cak kupio udareni s2 sa potpuno zdravim motorom koji ce se najvjerovatnije vratit u ruke prethodnog vlasnika jer jos zali za njim, medjutim nesto nemam vjere u ove nase majstore i shvatio da imam jednu mnogo povoljniju opciju. Tako da ako se realizuje dog koji pravim u golfa ide 1.8t 180ks iz golfa 4 2003god a moj motor i djelovi koje sam u medjuvremenu pokupio za abf idu na prodaju i zamjenu... E sad posto kod nas ovamo majstori imaju vrlo malo iskustva cak i sa ovim poslovima, imam par pitanja za vas ;-)

1. Koliko ima prepravki oko kacenja motora?
2. Odgovara li izduvna grana sa njega ili moram da radim nekog "frankenstajna"
3. Koliko shvatam na ovaj model je elektornska papucica gasa,  pa me interesuje kolika je to komplikacija i moze li se to prepravit na klasicnu?
4.sa obzirom da je IC slomljen i da treba da uzimam drugi,  da li ima neki koji bi odg imajuci u vidu to da bi se islo na neko dalje podizanje snage a opet i to da bih da ga uklopim u golfa bez toga da pola njega viri "tamo ovamo"

Eto to bi bilo to, svaki odg se cijeni, posebno onih koji imaju iskustva sa time i posjeduju ovaj motor ;-)
« Poslednja izmena: Septembar 08, 2014, 05:08:47 posle podne od strane xxxGTIxxx »

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #1 poslato: Septembar 08, 2014, 05:28:28 posle podne »
e ti sto posjeduju taj motor reci ce ti da ces biti brz u picku materinu.  jos ce ti reci kad promijenis turbinu i 4 dizne da ces imati nepunih 300ks.
a ja cu ti reci kad bacis par hiljada eu na taj 1,8t  jedan kruska ili luka ce te preskociti kad god im se digne penis.
sretno u daljim radovima   mahac

Van mreže xxxGTIxxx

  • VW Početnik
  • Poruke: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk3 abf 16v
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #2 poslato: Septembar 08, 2014, 05:45:17 posle podne »
Prihvatam i to jer sam svjestan da postoji ta mogucnost na 400m zbog velikog proklizavana tockova iz starta ali sa obzirom da krajem mjeseca bi trebalo da idem za tebi vec pominjane nedje ranije u inbox, kad sam trazio savjet oko motora i menjaca za NA abf, toyo r1r gume i da definitivno ce ici i launch control i uz pravi menjac ili diferencijal, mislim da cu ih stici makar do kraja tih 400m a kasnije... Ko zna ;-) barem moje misljenje mozda i grijesim, pokazace vrijeme... A iskreno nije mi ni cilj da budem najbrzi jer ce uvijek biti neko ko je uradio nesto vise ili ima nesto bolje... Cilj mi je da budem dosta brz i da imam nesto sto nema svako... Da mi je cilj da budem brz uzeo bih nekog japanca tipa supre biturbo koja se trenutno prodaje za nikakve pare kod nas i pozabavio se oko nje ili tako nesto i pitao mislim vecinu ne od momaka koje si nabrojao jer postujem masu to sto su oni napravili od njihovih auta nego skoro sve ove ultra mega giga moderne i jake jurilice, da nisu zaboravili da spuste rucnu ili su nesto neispravni... :-D
« Poslednja izmena: Septembar 08, 2014, 06:47:31 posle podne od strane xxxGTIxxx »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #3 poslato: Septembar 08, 2014, 07:19:33 posle podne »
Prodaj odmah to od s2 sto imas jer ti ne odgovara za abf motor ciji je hod  92.8mm,a od s2 86,4mm a i precnici cilindara su razliciti.

Sto se tice ubacivanja tog 1,8t motora to ti je naj manji problem upasce u tu skoljku kao da je bio tu,glavni sex je sa strujom da se ubaci i poveze.
« Poslednja izmena: Septembar 08, 2014, 07:22:54 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže xxxGTIxxx

  • VW Početnik
  • Poruke: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk3 abf 16v
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #4 poslato: Septembar 08, 2014, 07:46:52 posle podne »
Taj motor mi je trebao zbog usisa izduva turba i klipova i tako tih okolnih stvari... A klipnjace sam mislio da ostavim standardne sad za sad dokle se ne bih oporavio novcano jer koliko sam nesto istrazivao abf klipnjace trpe do 250ks a to mi je i vise nego mnogo na prednju vucu... A otom potom kako bi financije dozvoljavale onda bih trazio nesto vise...
A sto se tice ovog motora, njega uzimam sa kompletnom instalacijom agregatima i crijevima... Kod paljenja cemo lako uklonit samo me malo frka iskreno oko ove pedale gasa i uklapanja na izduv...
« Poslednja izmena: Septembar 08, 2014, 07:49:54 posle podne od strane xxxGTIxxx »

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13244
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #5 poslato: Septembar 08, 2014, 07:52:04 posle podne »
Pekar kod sebe ima sajlu na 1,8t ako se ne varam, pitaj njega vezano za to. ;)

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #6 poslato: Septembar 08, 2014, 07:53:25 posle podne »
Ne odgovaraju ti ni klipovi od s2 na abf zato sto  abf klipnjace nose veci precnik bolcne,a i precnici cilindara su razliciti na ta dva motora.
Od s2 nista iz motora ti ne pase na ABF tako da to slobodno otpisi.
ABf klipnjace mogu mnogo vise od 250ks da trpe.
Ako vec hoces turbo motor juri od audi TT a motor.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 38
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #7 poslato: Septembar 08, 2014, 07:56:58 posle podne »
sto gedora onda bacio onolike pare na kovane klipnjace ako abf- ove mogu da trpe pre 250 hp.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #8 poslato: Septembar 08, 2014, 08:00:12 posle podne »
Gedora je napravio motor koji moze da se vrti preko 10 000 obrtaja pa mu zato trebaju kovane.
Klipnjace sahrane visoki obrtaju u kombinaciji sa puno ks.

Ima jedan abf vec se vozi 300ks sa std,klipnjacama
« Poslednja izmena: Septembar 08, 2014, 08:02:13 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže xxxGTIxxx

  • VW Početnik
  • Poruke: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk3 abf 16v
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #9 poslato: Septembar 08, 2014, 08:05:07 posle podne »
@madison koliko su meni objasnili na 1.8t do 2002god je sajla a od 2002god su na elektroniku ;-)
@ madmax zar nije precnik na oba motora 82,5?onda je dobro sto sam odustao od toga jer bi bas veselo bilo da sa kraju shvatim da mi se ne uklapa :-D
A ja bih najradije od tt ali ga kod nas nema ni za lijek :-( nasao sam samo jedan suvi blok i glavu a na koji ne daje lik nikakvu garanciju i takvog ga cijeni 600e a to mislim da na kraju izaslo jedno 2ipo :-D
A ne znam sjecam li se dobro gedorinog projekta ali zar on nije koristio short blok?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #10 poslato: Septembar 08, 2014, 08:11:36 posle podne »
ABF 82,5mm,a bolcna klipa je 21mm
S2 bilo koji je 81mm bolcna 20mm tako da nista od toga.

Gedora je napravio atmo. motor za brdske trke i puno obrtaja,a ti hoces turbo motor a ta dva motora se ne mogu porediti.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže xxxGTIxxx

  • VW Početnik
  • Poruke: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk3 abf 16v
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #11 poslato: Septembar 08, 2014, 08:18:10 posle podne »
Sjecam se dobro gedorinog projekta ;-) ali ovo se odnosilo na klipnjace u vezi kojih se poteglo pitanje... Jer nesto mi se cini da nije koristio blok od abf-a...
A ja bih najradije dobar NA ali on ispada premnogo para da bi me na kraju opeglao neki turbak koji je promijenio 3 stvari i ulozio 300e ;-) zato mi je ovo zanimljiva opcija ;-)

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 38
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #12 poslato: Septembar 08, 2014, 08:19:18 posle podne »
Gedora je koristio visok blok prvo je koristio abf-a pa je onda uzeo 2e zbog tezine ali i taj blok je visok.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #13 poslato: Septembar 08, 2014, 08:24:00 posle podne »
Klipnjace za dugi blok su 159mm duzine sa bolcnom 21mm,a te od audija i kratkog bloka su 144mm 20mm bolcna.

Ne bih se slozio da za 300e i tri promenjene stvari moze dobar turbo motor da se napravi od bilo kog 1,8t i sigurno nece biti brzi od atmo.abf a doradjenog
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže xxxGTIxxx

  • VW Početnik
  • Poruke: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk3 abf 16v
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #14 poslato: Septembar 08, 2014, 08:43:28 posle podne »
Nisam ni ja bas bukvalno mislio na 300e ali svako ulaganje njemu donosi mnogo vise ks nego meni na atmo...
Provjereno sam brzi od 1.8t 150ks u cetvorci i a3, dok je jedan koji je samo sa remapom brzi od mene za duzinu kola do 160-70, e sad da li je bio potpuno ispravan ili ne ne znam ali to je bio ishod... Sa tim sto sam ja bio skoro sve standardno a sad vec sa nekim stvarima koje sam nabavio, vjerovatno bih bio brzi... Ali to sve ukupno kosta mnogo vise od cijene njegovog remapa... Meni je samo cilj da ja imam grip u prve 2 brzine ako ubacim ovaj motor... A ostalo sto bude bude a nesto sam sg da ce bit dobro ;-)

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #15 poslato: Septembar 08, 2014, 08:48:49 posle podne »
Koliko love si planirao i mozes da odvojis da bi dobio turbo motor u autu?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže xxxGTIxxx

  • VW Početnik
  • Poruke: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk3 abf 16v
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #16 poslato: Septembar 08, 2014, 08:57:03 posle podne »
Iskreno, sad za sad pored kupovine motora ic-a i ugradnje svega toga jos oko 1000... A to sam planirao za neki remap silikonska crijeva i naravno kompletan servis svega pa onda za sta ostane i pokupi se u medjuvremenu ali najvjerovatnije ce launch control i diff bit' prve stvari...

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #17 poslato: Septembar 08, 2014, 09:05:06 posle podne »
Sam LSD diferencijal kosta vise od 1000e a sa sobom povlaci i kvacilo od isto toliko E.,a u kobinaciji sa LC. hoce i jace zglobove nosace motora itd.
interkuler dobar kosta oko 150e bez carina i gluposti
dizne oko ???e da mogu da naprave KS,pumpa goriva 200e,turbina sposobna ga goni  250ks od 500 do 700e
90 stepeni silikonske krivine obicne kostaju oko 15e kom.+metalna cevi selne itd
To je osnovno bez da se otvara motor i da se bilo sta na njemu radi i na to jos i troskovi remapa od 300 do 500e
Opasna cifra ispadne na kraju cak i da sam radis to oko motora.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #18 poslato: Septembar 08, 2014, 09:19:42 posle podne »
1+  Makso

Van mreže xxxGTIxxx

  • VW Početnik
  • Poruke: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk3 abf 16v
Odg: golf 3 abf napolje 1.8t unutra :-)
« Odgovor #19 poslato: Septembar 08, 2014, 09:21:01 posle podne »
Sve ja to znam, ali meni iskreno nije (barem sad za sad) cilj da jurim nekakve blesave konjaze a drugo sve se to moze naci koristeno ili kombinacija sa nekog drugog auta... A isto tako to nece biti auto koje ce da se vozi samo na 402 tako da nemam neku potrebu da idem u neke extreme, samo da i ja malo vw osvijetlim obraz jer su se kroz pg pojavile neke brze zujalice, ( clia, korsice pezoi) a svega par vwkoji se nose sa njima ;-) a kad budem rijesio da jurim 300 400 i vise konja bice mi jednostavnije a i jeftinije da prodam oboje kola i uvezem neki Rs4 2001+ i imam sve to plus muda od kola u svakom smislu... Ali to moze "svako"  da napravi a ovo ce ipak biti moje cedo ;-)