Autor Tema: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks  (Pročitano 26580 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Grale

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #40 poslato: Jun 29, 2014, 10:49:10 pre podne »
kod mene je isto to, pravi problem ona pečurka - ventil pored turbine, zamasti se zaprlja se često od goriva i gasi preko 3000 ob/min turbinu, kad je majstor razradi ide neko vreme pa opet isto, i tako u krug.

Van mreže Shomy007

  • VW Početnik
  • Poruke: 198
  • Age: 38
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3BG
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #41 poslato: Jun 29, 2014, 11:15:53 pre podne »
ja sam istih problema imao
probano sve i svasta i na kraju turbo servis....

Van mreže Grale

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #42 poslato: Jun 30, 2014, 04:02:13 posle podne »
U Turbo servis se šalje turbina koja je dotrajala i koja zviždi u voznji, i kad auto ne vuče a troši ulje. A ako nema tih siptoma, turbo servis je bacanje para i nerešava ti problem, u ovom slučaju samo čišćenje pomaže i možda neka komponenta od turbine da se zameni i to je rešenje ovog čudesnog problema.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #43 poslato: Jun 30, 2014, 04:46:03 posle podne »
Upravo ciscenje i stelovanje geometrije u turboservisu u ovim slucajevima pomazu ako turbo nema velikog lufta i ne trosi ulje a gasi se na 3000, moj Grale. :46
Boban-Rus

Van mreže Shomy007

  • VW Početnik
  • Poruke: 198
  • Age: 38
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3BG
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #44 poslato: Jun 30, 2014, 07:03:19 posle podne »
ako dijagnostika ne prijavljuje nista,onda pravac TS

Van mreže Grale

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #45 poslato: Jun 30, 2014, 10:19:13 posle podne »
Nije ti to garancija da se neće gasiti turbina na visokim obrtajima ako ti turbo servis uradi, kao što ti kažeš Rus.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #46 poslato: Jun 30, 2014, 10:25:36 posle podne »
Kako se ta turbina gasi jel ima neki prekidac ili se gasi nekom magijom?
Ja sam mislio da se ona okrece cim se upali motor i da je pokrecu gasovi.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #47 poslato: Jul 01, 2014, 06:40:05 pre podne »
grale, ajd ne seri.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #48 poslato: Jul 01, 2014, 10:27:25 pre podne »
Grale licno sam imao takav slucaj na svom sharanu kada sam ga kupio, zato i znam sta pisem.
Boban-Rus

Zrnojed

  • Gost
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #49 poslato: Jul 01, 2014, 11:45:59 pre podne »
Kako se ta turbina gasi jel ima neki prekidac ili se gasi nekom magijom?
Ja sam mislio da se ona okrece cim se upali motor i da je pokrecu gasovi.


To sam i ja mislio biggrin
Mozda je covjek ugradio prekidac ;)

NOT sent from Iphone 4,5 or 6


Van mreže Grale

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #50 poslato: Jul 01, 2014, 05:43:18 posle podne »
Vidite li naslov teme, pa zašto se gasi kad ste tako pametni? A šta ako je recimo brizgaljka neispravna pa se gasi od zamašćenosti turbo.... i mislite da ste servisiranjem turbine rešili problem gašenja, ili šta ako je protokomer prljav, postoji nekoliko stvari koje gase turbinu,

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #51 poslato: Jul 01, 2014, 05:58:04 posle podne »
Vec ti je gedora rekao.
A da ne bi lupao kao otvore prozor prouci malo sta je turbina i princip rada iste valjda ce ti biti jasno da osovina koja se nalazi na lezaju i ima na oba kraja dva propelera od kojih jedan okrecu gasovi iz motora a on tera drugi itd.i ista se okrece od momenta kad upali motor i kroz razlicite obrtaje motora se i vrti na vise ili manje obrtaja.
Sad sto u vasim slucajevima ista nece da dostigne trazeni broj obrtaja da bi bila u spool u to je vec druga prica?
E to kad skontas znao bi da tu nema sta da se ugasi,ako i dalje mislis da se tu nesto gasi probaj dok motor radi da je na silu zaustavis na taj nacin da gurnes neko metalno cudo u kompresor od turba i posmatraj sta ce se dogoditi :26
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Grale

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #52 poslato: Jul 01, 2014, 06:04:06 posle podne »
Nemoj ti da se sekiraš da ja ne znam šta je turbo-kompresor i kako radi, znam bolje od većine vas koji pišete smešne komentare

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 56
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #53 poslato: Jul 01, 2014, 06:07:35 posle podne »
Srecno u otklanjanju problema.
Boban-Rus

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #54 poslato: Jul 01, 2014, 06:09:27 posle podne »
Drago mi je da znas pa bih te zamolio da to znanje podelis sa nama i objasnis nam kako se to turbina UGASI,da u buduce ne bi bili smesni sa komentarima?
« Poslednja izmena: Jul 01, 2014, 06:11:30 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #55 poslato: Jul 01, 2014, 06:23:33 posle podne »
Al ste zapeli za to gasenje turbine, kako pa kako, evo kako:

Porsche 930 Turbo Catches on Fire!

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #56 poslato: Jul 01, 2014, 06:24:24 posle podne »
 lollol lollol lollol To kralju  lollol lollol lollol
Jel se ovo gasi sa CO2 ili prahom?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Zrnojed

  • Gost
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #57 poslato: Jul 01, 2014, 06:32:01 posle podne »
Nemoj ti da se sekiraš da ja ne znam šta je turbo-kompresor i kako radi, znam bolje od većine vas koji pišete smešne komentare

Izvinite gospodine Alfrede Buchi,nijesmo vas prepoznali ;)

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #58 poslato: Jul 01, 2014, 10:22:50 posle podne »
Vidite li naslov teme, pa zašto se gasi kad ste tako pametni? A šta ako je recimo brizgaljka neispravna pa se gasi od zamašćenosti turbo.... i mislite da ste servisiranjem turbine rešili problem gašenja, ili šta ako je protokomer prljav, postoji nekoliko stvari koje gase turbinu,

koja brizgaljka? ajd meni malo pjednostavi princip rada i regulacije pritiska turba na vw tdi od 1998e god pa gore.
kad vec poznajes materiju edukuj nas cobane malo ako ti nije problem

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4514
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Turbina se gasi, 1.9 TDI 101ks
« Odgovor #59 poslato: Jul 01, 2014, 10:45:23 posle podne »
Ovako, kako je ovde reč o varijabilnoj turbini madmax je u pravu, ona se ne ugasi i vrti se stalno okreću je gasovi čim se upali motor samo što neki misle da se upali kada gasovi zavrte turbinu da se oseti efekat punjenja.

Varijabilna znači da vakum ventil dozira punjnje zakrećući krilaca na izduvu koliko da zahvataju i time reguliše i pritisak punjenja od turbine ka usisu.

Diesel Variable Geometry Turbo Introduction

Map(ne maf) senzor registruje pritisak punjenja i šalje informaciju u motorni kompjuter koji ukoliko je pritisak veći od zadatih parametara rasterećuje je kako bi se smanjio pritisak u usisu da nebi prsla glava i klipove jurili po auspuhu. To je takozvani safe mod.

Znači i tada turbina radi nije ugašena nego nema efekta i tako radi dok se ne ugasi i upali mi može raditi normalno dok opet ne nagura preveliki pritisak.

Uzrok prevelikog prtiska može biti garež u delu sa krilcima ali i kao što je do sada peko 100 puta rečeno safe mod može da se desi i zbog ostalih delova, N75 ventila, neispravnog map senzora, curenja vakuuma itd, što znači da nije 100% da će se rešiti safe mod slanjem turba u servis.

Moj savet je ukoliko se ne razumete u ovu tematiku nemojte petljati nego idite kod nekog stručnog majstora.