Autor Tema: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline  (Pročitano 39347 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2153
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« poslato: Oktobar 30, 2013, 09:54:14 posle podne »
Pozz drugari. Pazario Paju pre mesec dana. 2007g, max full, 170ks. Evo malo slika:



Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2153
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 30, 2013, 10:18:10 posle podne »



Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže zlaja011

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 336
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +13/-12
Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 30, 2013, 10:23:48 posle podne »
Odlican auto i jos bolja oprema! U zdravlje da sluzi! :thumbsup:

Van mreže prketdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 160
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +22/-7
  • Pol: Muškarac
  • "ja sam original,ne znam čije ste vi replike"
  • Auto: vw passat 3c
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 30, 2013, 10:50:21 posle podne »
jesu li mu menjane dizne,da znas na sta da budes spreman?
sto se motora tice nekih vecih problema nema,samo dizne....

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2153
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 31, 2013, 12:51:50 pre podne »
Hvala Zlaja! Prica ide ovako. Prodaju dva burazera iz Sente dva identicna Passata 2.0tdi 125kw. Jedan crn, drugi bez enterijer, hiline max full, oba 200 i kusur k km, uvezeni iz Nemacke. Ista cena, prodaju jednog ili drugog, sve jedno.  Ja gledao onog sa crnom alkantrom, proveravao servisnu istoriju, sve Ok, dizne menjane, pitam za br.sasije za bez, posalju mi, ja pitam koji je bolji, kazu isti, i ja ne proverim bez Paju. Kazem sebi, necu bez, mnogo nezgodan za odrzavanje. Odem u Sentu, vidim bez je u Top stanju, crn nije los, ali nije to to... Boja neka mis metalik, ne svidja mi se, motor kod bez Paje radi onako resko kad mu das gas, lepota. Bez ide za nijansu kao bolje, mada je tesko reci da li je subjektivni osecaj, jer oba idu kao nevreme.... Pitam za bez jel proveravao da li su menjane dizne, kaze nije, ne zna, iskren vidim covek. Ja prelomim, izbrojim 8950e i uzmem bez onako na slepo. Odem u ovl. servis po kupovini, tamo radi drugar, sednemo uz kafu da proverimo auto. Vidimo dizne menjane januara 2013g i stavljene nove Continental. Rekoh cool. Gledamo dalje on mi kaze, cek menjan DPF filter na 150k km, cek menjana turbina na 150k km, pa onda vidimo da nije samo turbina, vec komplet motor, zamajac i set kvacila. Sve krepalo jbt i zamenjeno za novo... Tacno sam ga osetio po zvuku motora onako reskom da je bolji motor, dugogodisnje druzenje sa raznim Tdi makinama :)


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
« Poslednja izmena: Oktobar 31, 2013, 12:54:55 pre podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže Peca_Nis

  • VW KLUB Maniac
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5018
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +141/-30
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 31, 2013, 01:05:54 pre podne »
Odlican, extra oprema, lepo ocuvan auto :)  Neka je sa srecom kupovina, mnogo km da predjes, i da kupis jos boljeg kad ti ovaj dosadi :)
nemam ja. to su gile i ljilja iz borce. kruska jebe tu zenu on ima br

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5030
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 31, 2013, 02:14:07 pre podne »
Ma idi. Vrhunski auto. Prelep.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže DzonyVw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 450
  • Lokacija: Beograd-okolina
  • Karma: +20/-16
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 31, 2013, 07:58:33 pre podne »
Dobar je passat,prvi put vidim bez enterijer i bas mi se svidja,pravu si odluku doneo za crni ... Nego kako bre ceo motor krepao na 150.000 :)  ?
 da ne znas mozda da li se dizne menjaju za dz u ovlascenom,ili mozda tvoj drugar zna dok radi tamo.
Vreme leti,vreme leti Danijela ti se seti,jednog momka ispod breze ako neces nema veze !!!

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2153
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 31, 2013, 08:58:19 pre podne »
Hvala ljudi. Za motor, pojma nemam kako ie crko. Ako bi recimo crkla pumpa za ulje na 200km/h to bi verovatno bilo cao zdravo... To mi palo napamet, ili mozda kajs vrisnuo pri vecoj brzini takodje. Ko ga zna...


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže sreckoas

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4515
  • Age: 34
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +43/-16
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 31, 2013, 01:14:33 posle podne »
svaka cast druze,prelep auto,a oprema jos bolja...da se lepo navozas i da te dobro sluzi,ako je sve to izmenjano,onda samo sipaj i ne misli
 

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6876
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 31, 2013, 06:10:18 posle podne »
Ma ovo je PAJOTAN a ne Paja ...  :25 ... izgleda Extra , Zdravo se i Veselo Vozio  :26
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže stevan018

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Age: 34
  • Lokacija: nis
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Stevan MILETIC
  • Auto: golf 4 1.6 16v
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 31, 2013, 08:49:40 posle podne »
Ekstra autoo........... :44

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2153
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 31, 2013, 09:28:06 posle podne »
Hvala drugari. Sad treba da radim veliki servis, jos malo. Mali sam odradio.  Traze mi u ovl. Skoda servisu Formula u Nisu 48k din za servis. Delove bi narucili kao za Octaviu A5 Vrs koja ima BMN motor. Ovaj moj je BMR.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže prketdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 160
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +22/-7
  • Pol: Muškarac
  • "ja sam original,ne znam čije ste vi replike"
  • Auto: vw passat 3c
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #13 poslato: Oktobar 31, 2013, 11:25:05 posle podne »
Najverovatnije ti je menjan polu motor jer je verovatno pukao kais,kada crkne uljna pumpa tada zakuca turbo,retko retko kada motor.zupcasti set menjas na svakih 120 000km,a nemoj raditi u nekim neovlascenim servisima jer u ovlascenom imas i mobilnu garanciju i dve godine na zamenjene delove.Pricam ti iz iskustva jer ja radim u Autokomercu i znam sta se radi po raznim servisima.
Drugo,ako nastavis da odrzavas auto u ovlascenom servisu,a sve sto si naveo da je zamenjeno,zamenjeno u ovlasvenom i na to imas istu haranciju,npr dizne....
Prilikom zupcenja,zna da se zalomi sraf na glavi i a to se to odmah ne vidi-ode zupcast,j ventili cao,glava dole.Ako ti treba neka pomoc,info....,pitaj.PozdraVW

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2153
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #14 poslato: Novembar 01, 2013, 12:01:40 pre podne »
Hvala Prke. Ja sam otisao u Skodin ovl. servis gde sam godinama odrzavao Skodu.... Sada u Porsche Bg ima valjda neka akcija i servisi su jeftiniji...Verovatno na dizne nemam vise garanciju jer su vec zamenjene. Stavljene su Continental dizne, cuo sam da su to zamenske za ove falicne Siemens i da sa njim nema problema...Sto se tice motora, pise u servisnoj istoriji koju smo gledali preko neta: "base engine komada 1", "turbo komada 1" Auto je bio puno u ovl sevisu, mislim tacno 62 puta, lista ko bajka, ne moze da se iscita sve... Ali belezili su i patosnice, dolovanja tecnosti za brisace, metlice, dolivanja ulja jer je bio na "long life" i menjno je na svakih 30k km i sl. Cak je nemac tamo kupovao i gume, menjao zimske/letnje, jednostavno sve u ovl. servisu, ludilo...

Malo me brine ovaj DPF filter, jer dosta vozim po gradu. Pre neki da mi je podigao obrtaje sam na oko 1000rpm sa 700, i promenio malo zvuk. Ja sam mislio da se nesto zaglupeo ali mi je posle dan dva kratkih gradskih voznji upalio zuti znak za filter i ispisso na bordu "Please consult user manual". Odmah sam ga provozao po autoputu i posle 10min voznje ugasio je upozorenje... Citao sam po netu kao da ne valja da se tako vozi da na kraju upali upozorenje, jer on pokusava da odradi aktivnu regeneraciju time sto ubrizgava dodatno gorivo jer nema uslova za pasivnu, i kada i to propadne, jer ga opet secnem tipa odem po klinca u vrtic 1km na tamo i ovamo i jos par takvih sitnih relacija, onda pali upozorenje... Postoji navodno opasnost ds to dodatno gorivo zavrsi u motoru, i onda se naravno degradira ulje tj. pogorsava se kvalitet. Savetuju da se gleda da ulje nije iznad max-a jer ako je, znaci gorivo je u motoru... Ima li ovde istine? Da li da mu menjam samo ulje sa filterom onda na svakih 6000km da budem miran?

Jos nesto. Pre 20-ak dana sam odradio mali servis, sipali Castrol Edge 505.01 4l kanticu i ulje je bilo odmah iznad maksimuma, cak jedno pola cm iznad kuglice i na metalnoj sipkici! Mislio sam da u ovaj motor staje 4.5l kao i u mojim bivsim 1.9tdi, pa da kuci i dosipem iz  flasice, ali ne, i po knjizi kaze 4l.Da li da mi to izvuku ili nije opasno?


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
« Poslednja izmena: Novembar 01, 2013, 12:23:22 pre podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže doktormim

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Maribor,Slovenija
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #15 poslato: Novembar 01, 2013, 07:17:24 pre podne »
@prketdi

Ne znam kako je kod njega ali meni na b6 1.9 tdi 2008.god u servisnoj pise da se zupcasti menja na svakih 150000 km,ne znam zasto skracivati interval kad je fabrika tako propisala? ;)

Van mreže DzonyVw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 450
  • Lokacija: Beograd-okolina
  • Karma: +20/-16
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #16 poslato: Novembar 01, 2013, 11:05:02 pre podne »
Druze mene je taj Dpf izludjivao,malo malo pa se palila lampica isto kao kod tebe... Ja sam resio problem tako sto sam to sranje izvadio iz auta i cao zdravo...!
Vreme leti,vreme leti Danijela ti se seti,jednog momka ispod breze ako neces nema veze !!!

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2153
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #17 poslato: Novembar 01, 2013, 04:22:07 posle podne »
Kako si ga mako Dzoni. Koliko te kostalo? Predpostavljam da su morali iz mape da ti izbace podesavanja za DPF...


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže Lepi

  • Moderator
  • Master Member
  • ***
  • Poruke: 4778
  • Lokacija: Canada
  • Karma: +192/-83
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Rabbit 2.5
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #18 poslato: Novembar 01, 2013, 05:24:24 posle podne »
Prelep auto druže. Sve pohvale za auto. Baš je lep.  wub


Neka je sa srećom.

Van mreže prketdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 160
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +22/-7
  • Pol: Muškarac
  • "ja sam original,ne znam čije ste vi replike"
  • Auto: vw passat 3c
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #19 poslato: Novembar 01, 2013, 07:00:47 posle podne »
150 000 km u idealnim uslovima rada motora ili 4god,a 2007. je prelazno godiste gde vw sa 120 prelazi na 150 i to je gornja granica,mislim da nema potrebe cekati zadnji cas.Jos jedna stvar,vw je to propisao ali uz kontrolu na pri redovnom servisu.Garanciju na dizne imas ako nastavia da odrzavas u ovl. serviau.
Dpf filter proveri koliko he pun,valjalo bi da mu uradis servisnu regeneraciju i da budesiran duze vreme