Autor Tema: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline  (Pročitano 39354 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2153
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #20 poslato: Novembar 01, 2013, 07:53:47 posle podne »
Hvala Prke :)


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže DzonyVw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 450
  • Lokacija: Beograd-okolina
  • Karma: +20/-16
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #21 poslato: Novembar 01, 2013, 09:07:17 posle podne »
Kako si ga mako Dzoni. Koliko te kostalo? Predpostavljam da su morali iz mape da ti izbace podesavanja za DPF...


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Mene je izaslo 150e. Prvo je majstor odstranio dpf iz auta,pa sam onda isao da se softverski iskljuci. Tebe to moze i povoljnije izaci,meni rece ovaj sto je iskljucivao da mi je skuplje jer je Simens elektronika i da inace neprihvata da radi Simens jer je veliko zezanje.  boodala
 
 Sve u svemu,od tad samo gas i bez problema. A da i dosta mi mirnije radi u leru...
Vreme leti,vreme leti Danijela ti se seti,jednog momka ispod breze ako neces nema veze !!!

Van mreže prketdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 160
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +22/-7
  • Pol: Muškarac
  • "ja sam original,ne znam čije ste vi replike"
  • Auto: vw passat 3c
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #22 poslato: Novembar 02, 2013, 03:24:51 posle podne »
Moj je savet da to ne radite,nema potrebe uklanjati dpf filter ako nije za bacanje.
Jednostavnije je uraditi servisnu regeneraciju filtera i pri svakom servisu proveravati davace dpf filtera i necete imati problema

Van mreže DzonyVw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 450
  • Lokacija: Beograd-okolina
  • Karma: +20/-16
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #23 poslato: Novembar 02, 2013, 04:18:43 posle podne »
Kako hoce covek,ja sam to resio da odradim nije me skupo izaslo,a vise uopste ne razmisljam o njemu.
Vreme leti,vreme leti Danijela ti se seti,jednog momka ispod breze ako neces nema veze !!!

Van mreže prketdi

  • VW Početnik
  • Poruke: 160
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +22/-7
  • Pol: Muškarac
  • "ja sam original,ne znam čije ste vi replike"
  • Auto: vw passat 3c
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #24 poslato: Novembar 02, 2013, 05:41:47 posle podne »
Ima razloga sto sam mu rekao da nista ne dira.U Srbiji imam dva coveka koji znaju da rade i imaju potrebn opremu za simens sistem.Odtali,ama bas niko nema blage veze jer oni koriste cd mape sa Bubanj potoka koje ucitavaju  bosch-a,a za simens nemaju pojma ni koji komp im je potreban.Ista stvar je i za cipovanje pasata sa simensom....,bosch uradi svako,a simens....

Van mreže DzonyVw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 450
  • Lokacija: Beograd-okolina
  • Karma: +20/-16
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #25 poslato: Novembar 02, 2013, 07:10:56 posle podne »
Eto budi sad kolegijalan i reci ko su ta dvojica,da se neko ne za*ebe.?
 Ja sam skidao u Protuningu i mislim da momak zna sta radi...
Vreme leti,vreme leti Danijela ti se seti,jednog momka ispod breze ako neces nema veze !!!

Van mreže L@ki

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 499
  • Age: 45
  • Lokacija: sremska mitrovica
  • Karma: +5/-5
  • Pol: Muškarac
  • 3C variant 125kw '09
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #26 poslato: Novembar 02, 2013, 08:23:02 posle podne »
dpf  se regeneriše sam i to na svakih 600 do 700 km. Kompjuter broji regeneracije. kada odradi 350 regeneracija kompjuter traži da se zameni filter. To se obično dešava na kilometraži između 200 i 220k. Dok ti sam ne prijavi da menjaš filter ništa ne diraj. A kada ti prijavi imaš 3 mogućnosti.
pod 1. Zamena u ovlaš. servisu za negde oko 2soma €. 
pod 2.  "uradi sam" Kod majstora u servisu: Čišćenje starog i resetovanje kompjutera za nekih 150€
pod 3. kao što je gore već pomenuto - izvadiš filter i postaviš ga na lokaciju kanta za smeće i ugradiš neki modul(elektroniku) koji zavarava komp da je filter tu. Cena varira od majtora do majstora.

BTW odličan auto u još boljoj opremi - svaka čast za izbor i kupovinu! Puno asfalta da zgaziš sa njime!

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2153
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #27 poslato: Novembar 11, 2013, 05:50:38 posle podne »
Hvala ljudi. Zakacio Paju pre dva dana i odrao farbu sa zadnjih desnih vrata i krila. Nista strasno ali mora da se farba... Onda i hauba ima peckice od kamencica i dve dzvokotinice, pa ce i hauba da se farba.... Takodje, na levom zadnjem krilu imam ogrebotinu gde farba nije ostecena, ali jeste lak, tako da cu i to krilo da izlakiram. Sve se lakira PPG lakom, radi drgar koji je prva liga, tako da ima da bude Paja kao nov :)


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2153
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #28 poslato: Novembar 14, 2013, 12:54:03 pre podne »
Sada vozim Passata sa mat haubom, krilom i haubom, posto je podloga crna, jedno 10 dana, da se ne pojavi koji ris, posle ide farbanje. Izgleda sada kao da je izasao iz pobesnelog Max-a  ..
Sta mislite za ove felne... Gledam ih nesto, i svidzaju mi se. Uzo bi ih ko baba penziju. Nisam siguran da li bi to moglo, ne znam sa kog su VW-a ove felne, i sto su dimenzije razlicite?

http://www.polovniautomobili.com/oglas3747464/felne_golf_5_-_6_passat_b5_-_b6_touaran_caddy/

NE znam ni koji ET su one ni koji Et je fabriakna za B6. Ove su 8j, a da li i to ide na B6?
« Poslednja izmena: Novembar 14, 2013, 12:55:51 pre podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2153
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #29 poslato: Novembar 14, 2013, 09:20:04 pre podne »
Haubu sam farbao jer je bila ispeckana od kamencica, i korodirala je iznutra desna coska. Nista strasno, povrsinski, ali pomalo sramota za VW. Izgleda da je kvalitet opao u odnosu na B5.5, ali sta da se radi... VAzno da se uoci u pocetnoj fazi...
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže L@ki

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 499
  • Age: 45
  • Lokacija: sremska mitrovica
  • Karma: +5/-5
  • Pol: Muškarac
  • 3C variant 125kw '09
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #30 poslato: Novembar 14, 2013, 09:30:08 pre podne »
Drastično opao kvalitet. Golf 4 i passat 5.5 su poslednje generacije auta koje će se moći voziti po 30 god (naših puteva) i da valjaju!

Van mreže zlaja011

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 336
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +13/-12
Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #31 poslato: Novembar 14, 2013, 09:45:06 pre podne »
Sumnjam da je hauba mogla da korodira a da vec nije imao neku havariju tj da nije bila nesto radjena ili menjana

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2153
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #32 poslato: Novembar 14, 2013, 09:55:59 pre podne »
Ma prva farba 100%. Ostecena jest bila, zatvorili su haubu pri servisu preko nekog srafa ili kljuca pa se skinula farba. Mada po netu primera korozije na b6 koliko hoces.... Kod rubova, pozadi ispod VW znaka, ispod haube, kod osvetljenja za zadnje tablice, ispod kedera na vratima, na samim coskama vrata, da ne poveruje covek... Neki kazu da se to desava jer se preslo na farbanje bojama na vodenoj bazi umesto na nitro bazi...
« Poslednja izmena: Novembar 14, 2013, 10:02:21 pre podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže zlaja011

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 336
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +13/-12
Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #33 poslato: Novembar 14, 2013, 10:10:21 pre podne »
Eee svasta! To je onda bas sramota, znam kad sam zakacio mog Leona na jesen i vozio tako sve do proleca po snegu i soli ni trunke rdje, zato me bas iznezadilo to! Kvalitet je dobrano opao novim kolima :(

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2153
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #34 poslato: Novembar 23, 2013, 02:15:49 pre podne »
Ljudi, bas me nervira ovaj DPF filter. Malo malo pa pocne da mulja, podigne obrtaje na oko 1000 i pocne aktivni regen, posle maltene 5-6 dana voznje stani kreni.... Ali sada mi nesto nije jasno. Valjda bi trebalo da on zavrsi taj aktivni regen ako ga ostavim na leru. Medjutim, ja stanem, on poradi malo na tim visim obrtajima, jedno 15sec i spusti opet ma 700. Ljudi spominju ventilatore koji se vrte cak i kada je auto ugasen.... Nista ja od toga nisam video. Ima li neki nacin da on to na leru odradi kada vidim da u voznji pokusava aktivni regen? Koliko ja vidim, smesi se jjemu cupanje.... Zar nije mnogo da pocinje sa aktivnim regenima na svaka 5dana. Jedino ako ga po koji nepreminuti aktivni regen malo samo procisti, ali ne spali tu cadj dovoljno da me ne dira izvesno vreme. Strah me i za motor, tj. ulje jer on pri aktivnim regenima ubacuje dodatno gorivo koje zavrsava u motoru, podize pritisak u turbini... ma njesra tesko....


Sent from my iPhone using Tapatalk 2


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
« Poslednja izmena: Novembar 23, 2013, 02:23:53 pre podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže zlaja011

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 336
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +13/-12
Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #35 poslato: Novembar 23, 2013, 08:01:15 pre podne »
Ako ti tako brzo prekine znaci da ne moze da odradi regeneraciju, idi u servis da ti je pokrenu dijagnostikom da vidis hoce li hteti tako da proradi ako ne onda brusilica

Van mreže DzonyVw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 450
  • Lokacija: Beograd-okolina
  • Karma: +20/-16
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #36 poslato: Novembar 23, 2013, 12:57:48 posle podne »
Ne  moze na leru da ti odradi brate. Ako ti upali regeneraciju provozaj ga na otvorenom iznad 3000 obrtaja nekih pola sata... Tad on nabije temperaturu i sagori cadj.

 Ali rekoh ti ja,njesra tesko. Meni se isto palilo kao i tebi...
-Al eto poslusaj Zlaju i Pirketa pa idi u servis,ako ti traze nesto puno kesa. Za te pare brusilica (samo vodi racuna kod koga) i teraj! :)

 Pirke ne rece ko su ti sto znaju da rade? Ako neces javno posalji mi na Pp...  Pa cu ja da napisem ovde  biggrin
Vreme leti,vreme leti Danijela ti se seti,jednog momka ispod breze ako neces nema veze !!!

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2153
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #37 poslato: Novembar 25, 2013, 09:51:01 pre podne »
Hvala drugari.... Ja sam nasao ovo, sto se cini ozbiljnim...

http://safe-chip.com/uklanjanje-dpf-a.html


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2153
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #38 poslato: Novembar 25, 2013, 02:09:37 posle podne »
Radovi u toku... Farba se hauba, lakira zadnja leva i desna strana... Sve vrh, PPG farba i lak...



Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 30
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Passat B6 2.0Tdi 125kw Highline
« Odgovor #39 poslato: Novembar 25, 2013, 02:12:11 posle podne »
lep passt , svidja mi se dosta , ali zanima me , zna li se po fabrickim specifikacijama , koliko km mozes da predjes do zamene dpf filtera , odnosno koliko on sluzi u proseku? ;)