Autor Tema: Iskljucivanje petog cilindra  (Pročitano 26033 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #40 poslato: Januar 21, 2010, 08:46:43 posle podne »
Stoji bas tu gde si rekao. Ispred zadnjeg levog tocka. E sad. Na tom mestu dolazi jedna cevka koja se gumenim crevom duzine par cm spaja sa cevkom od zadnjeg levog tocka. A za zadnji desni tocak cevka se racva ranije i ide desnom podsjtnom i na mostu se spaja isto sa gumenim crevom koje se dalje nastavlja sa cevkom od zadnjeg desnog tocka.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #41 poslato: Januar 21, 2010, 08:48:08 posle podne »
ja sam travu batalio zato sto sam poceo gubiti pamcenje, alkohol vazda u zivotu i ako ima nesto za pod nos ...... neodbijam beer

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #42 poslato: Januar 21, 2010, 08:49:53 posle podne »
Stoji bas tu gde si rekao. Ispred zadnjeg levog tocka. E sad. Na tom mestu dolazi jedna cevka koja se gumenim crevom duzine par cm spaja sa cevkom od zadnjeg levog tocka. A za zadnji desni tocak cevka se racva ranije i ide desnom podsjtnom i na mostu se spaja isto sa gumenim crevom koje se dalje nastavlja sa cevkom od zadnjeg desnog tocka.
volio bi da mi to uslikas i pokazes pa cu ti sve objasniti, prosto je jebiga

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #43 poslato: Januar 21, 2010, 08:51:55 posle podne »
trebalo bi da su zadnji odvojeni od prednjih jer u slucaju pucanja cevi uvek jedni mogu da koce.
Nece da moze. Nema nikakvog odvajanja. Ako pukne cevka ili se desi kvar kojim bi se izazvalo gubljenje kocione tecnosti kocnice se gube na svim tockovima bez obzira na kojoj osovini je doslo do pucanja cevka i sl.

Od slikanja nema nista za jedno 10-ak dana. Istekla mi registracija a ne mogu da registrujem auto dok ne atestiram plin. To je zakazano za 03.02. tako da do tad auto stoji na parkingu.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #44 poslato: Januar 21, 2010, 08:58:47 posle podne »
trebalo bi da su zadnji odvojeni od prednjih jer u slucaju pucanja cevi uvek jedni mogu da koce.
Nece da moze. Nema nikakvog odvajanja. Ako pukne cevka ili se desi kvar kojim bi se izazvalo gubljenje kocione tecnosti kocnice se gube na svim tockovima bez obzira na kojoj osovini je doslo do pucanja cevka i sl.
nisi u pravu drug, svaka boca za uk kociono ulje( ona sto stoji na glavnom kocionom) ima pregradu ili 2 komore, na jednoj su 1 prednji i jedan zadnji tocak, na drugoj drugi prednji i drugi zadnji tocak, tako da u slucaju pucanja nekog od creva uvek imas 2 tocka koji koce 1 prednji i jedan zadnji. doduse kocnica je tad skoro na patosu ali je ima do prvog servisa

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #45 poslato: Januar 21, 2010, 09:01:34 posle podne »
Mojoj komsinici puklo zadnje desno gumeno crevo na FIAT TIPU i nije imala ni jednu kocnicu. To je sto posto provereno jer sam ja oterao auto kod majstora.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #46 poslato: Januar 21, 2010, 09:04:34 posle podne »
 brate TIPO je FIAT a FIAT-a nemoj racunati u automobile, automobili se prave u nemackoj. beer

Van mreže sasam82

  • VW Početnik
  • Poruke: 38
  • Age: 43
  • Lokacija: obrenovac
  • Karma: +0/-0
    • http://
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #47 poslato: Januar 21, 2010, 09:28:11 posle podne »
   
    ja samo rekoh svoje iskustvo,nisam rekao da nemci neznaju svoj posao vec da moze dobro da radi i bez petog kocionog.
    sta cu, verujem svojoj makini vise nego nekom svom rodjenom biggrin.navikao sam da koce zadnji za nijansu kasnije od prednjih.vise volim da koci koliko mu ja stisnem kocnicu nego koliko mi on dozvoli.e i iz principa necem da stavim peti kocioni bleh

Van mreže zemunac

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1417
  • Age: 52
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +40/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V,C5,M3 ,Honda
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #48 poslato: Januar 21, 2010, 10:20:54 posle podne »
Bez petog kocionog zadnji tockovi koce isto kad i prednji a ne kao sto ti kazes,da koce ka
ONLY IN A
   |_Jeep_|
   (OlllllllO)

Van mreže Comi014

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 221
  • Age: 43
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #49 poslato: Januar 22, 2010, 12:10:22 pre podne »
Ivane proveri da li je uopste ista tu i radjeno,jer kako smo ranije na ovom forumu diskutovali neki modeli su imali fabricki,a neki ne.To mozes proveriti i u ETKI,i videces da passat sa dobosima precnika 180mm nije imao peti kocioni, a sa dobosima precnika 200 mm ga je imao.

Slicno je i sa golfovima,polovina ih nema fabricki i to su uglavnom stariji i slabiji modeli.Kod modela sa diskovima na zadnjoj osovini je obavezan.
Kada vec postoji fabricka varijanta golfa sa i bez regulatora,dok je ostatak kocionog sistema isti(precnik cilindara,velicina dobosa...) ne vidim zasto toliko dramite kada neko ko ima dobose izbaci taj famuozni regulator.
Ponavljam kod diskova,ili vecih dobosa(synchro) je druga prica i izbacivanje ne odlazi u obzir.
A sto se tice trenutka kocenja,u oba slucaja je istovremeno kocenje na obe osovine,s'tim da je sa regulatorom manja sila potiskivanja cilindra zbog redukovanog pritiska ulja u regulatoru,i sve to samo kada je auto prazan.Kada se optereti dovoljno nazad situacija je identicna kao i kada regulator ne postoji.
Vreme odziva i kociona sila dobosa i diska je razlicita,pa samim time izgleda kao da dolazi do kasnjenja.

Van mreže Mrki UE

  • VW Početnik
  • Poruke: 161
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #50 poslato: Januar 22, 2010, 12:32:10 pre podne »
trebalo bi da su zadnji odvojeni od prednjih jer u slucaju pucanja cevi uvek jedni mogu da koce.
Nece da moze. Nema nikakvog odvajanja. Ako pukne cevka ili se desi kvar kojim bi se izazvalo gubljenje kocione tecnosti kocnice se gube na svim tockovima bez obzira na kojoj osovini je doslo do pucanja cevka i sl.

Od slikanja nema nista za jedno 10-ak dana. Istekla mi registracija a ne mogu da registrujem auto dok ne atestiram plin. To je zakazano za 03.02. tako da do tad auto stoji na parkingu.

100% ti je sve u redu samo stavi regilator i furaj. A za ovo gre

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #51 poslato: Januar 22, 2010, 12:34:58 pre podne »
Kod mene je kao na gornjoj polovini slike.

Van mreže Mrki UE

  • VW Početnik
  • Poruke: 161
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #52 poslato: Januar 22, 2010, 12:41:05 pre podne »
Nije mo ba

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #53 poslato: Januar 22, 2010, 12:46:48 pre podne »
To je i mene zbunilo. Jer ako je imao onda bi trebalo da obe cevke idu na istu stranu i da se od mesta gde je bio cilindar racvaju na obe strane ka tockovima. A jel bi mogao da se stavi i koliko bi to bilo cimanje?

Van mreže Mrki UE

  • VW Početnik
  • Poruke: 161
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #54 poslato: Januar 22, 2010, 01:02:22 pre podne »
Sada kada sam malo bolje pogledao sliku donja polovina ti pokazuje kako su vodovi izvedeni kada postoji regulator. Od glavnog cilindra vod 2 ide u regulator a izlazi vod 9 i on ide na desni to?ak, za levi su vodovi 4 i 10. Ako je ovo

Van mreže Comi014

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 221
  • Age: 43
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #55 poslato: Januar 22, 2010, 01:09:08 pre podne »
Sema jeste od pasata dvojke.
Za Ivana KS:
Moze da se stavi ali uz nabavku cilindra moras da promenis i komplet cevi,obe od glavnog kocionog do regulatora i jos druge dve od regulatora do zadnjih creva.Isto tako naknadnom ugradnjom ces dodatno smanjiti kocionu silu neopterecenog auta,i moze da se desi da bude previse niska zbog toga sto su kod tebe verovatno ove manje varijante dobosa.Znaci u prepravku onda ulaze i veci dobosi i sve sto ide uz njih a to dodatno poskupljuje ovaj zahvat.
Iskreno ne vidim zasto bi trosio vreme i novac na sve to,jer kad je dvadeset i kusur godina isao ovako,nek bude tako do kraja.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13891
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #56 poslato: Januar 22, 2010, 01:14:07 pre podne »
E vidis. Ja nisam znao da su kod mene dobosi od 180mm i da cilindar nisam imao. Mislio sam da je imao i da ga vratim. A da ga ja namestam stvarno jeste cimanje. U svakom slucaju ostaje ovako kako jeste. Hvala na pomoci. beer

@ Comi

Koja ti je verzija Etke? Koje godiste si uzeo za model u programu? Ja trazio za '85. i nema ove slike.
« Poslednja izmena: Januar 22, 2010, 01:16:42 pre podne od strane Ivan KS »

Van mreže Mrki UE

  • VW Početnik
  • Poruke: 161
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #57 poslato: Januar 22, 2010, 01:23:55 pre podne »
Ne ako fabri?ki nisi imao stvarno nema razloga da ga ubacuje

Van mreže Comi014

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 221
  • Age: 43
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #58 poslato: Januar 22, 2010, 01:34:43 pre podne »
Slika je iz online kataloga vagcat.com,sto je ustvari redovno azurirana online ETKA.Godiste sam gledao bas '85-o.
Pozz  driving

Van mreže acakololec

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 487
  • Age: 40
  • Lokacija: Kosovo i Metohija, s.Kololec
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CharlesPiews
Odg: Iskljucivanje petog cilindra
« Odgovor #59 poslato: Januar 22, 2010, 09:00:12 posle podne »
Ja sam danaz zvao druga u Nisu i reko mu da svrati do neke prodavnice auto delova da pita za peti kocioni cilindar za golf/jetu 2 ili 3 i nije mogao da nadje nigde, kazu mu da to novo nemoze da se nadje. Gde ste onda vi videli da od golfa 3 kosta 1700 di? Jel moze neko da pogleda i da mi javi, ili neki sajt za online kupovinu?!

Hvala unapred