Ivane proveri da li je uopste ista tu i radjeno,jer kako smo ranije na ovom forumu diskutovali neki modeli su imali fabricki,a neki ne.To mozes proveriti i u ETKI,i videces da passat sa dobosima precnika 180mm nije imao peti kocioni, a sa dobosima precnika 200 mm ga je imao.

Slicno je i sa golfovima,polovina ih nema fabricki i to su uglavnom stariji i slabiji modeli.Kod modela sa diskovima na zadnjoj osovini je obavezan.
Kada vec postoji fabricka varijanta golfa sa i bez regulatora,dok je ostatak kocionog sistema isti(precnik cilindara,velicina dobosa...) ne vidim zasto toliko dramite kada neko ko ima dobose izbaci taj famuozni regulator.
Ponavljam kod diskova,ili vecih dobosa(synchro) je druga prica i izbacivanje ne odlazi u obzir.
A sto se tice trenutka kocenja,u oba slucaja je istovremeno kocenje na obe osovine,s'tim da je sa regulatorom manja sila potiskivanja cilindra zbog redukovanog pritiska ulja u regulatoru,i sve to samo kada je auto prazan.Kada se optereti dovoljno nazad situacija je identicna kao i kada regulator ne postoji.
Vreme odziva i kociona sila dobosa i diska je razlicita,pa samim time izgleda kao da dolazi do kasnjenja.