Pa vidi ovako. U porama ogrebotina honovanja se zadrzava izvesna kolicina ulja koju nanese uljna karika, a da omoguci sto bolje dihtovanje kompresione karike. Slican efekat se dobija prilikom slajfovanja (lapanja) ventila, bolje dihtovanje. Sami cilindri imaju najveci otpor i samim tim najvece habanje u gornjoj zoni cilindra, tako da je honovanje sa klipovima u DMT i vise no dovoljno za osvezenje i treba ga odraditi svaki put kada se pruzi prilika, tj kad je glava skinuta. Takav zahvat se ne moze nazvati obradom, jer se tolerancije, tj precnik cilindra ne menja. Naravno sve se ovo radi ukoliko nema ogroman ajnzac i ukoliko sam motor nije zreo za specijalu, sto se da izmeriti i uporediti sa specifikacijama. Sam zahvat honovanja ne uzima puno vremena, mozda pola sata do 45 min.
Sto se tice resavanja potrosnje ulja na motoru koji NIJE pregrevan, potrosnja se smanjuje u 99% slucajeva. Pregrevan motor u 80% slucajeva ima izlizane ili polomljene karike. Polomljene karike se lako nalaze, jer ostavljaju svoj potpis na cilindru.