Autor Tema: golf 2 dihtung glave  (Pročitano 17693 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #20 poslato: April 08, 2013, 10:44:21 posle podne »
Ja samo istrošene i vidjam... nove retko otvaram. :)

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #21 poslato: April 09, 2013, 02:09:24 pre podne »
Znaci Zoki tvrdis da je honovanje za budale?
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Ајдук Драган

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: Београд
  • Karma: +4/-2
  • Pol: Muškarac
  • "Нисам мајстор да направим буре ..."
  • Auto: звер 1.6 д
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #22 poslato: April 09, 2013, 02:19:59 pre podne »
Pimbe hvala za odgovor i detaljnost objasnjenja i sto te nije mrzelo da se toliko iscimas,,znaci honovanjem ili ako sam shvatio  obradom cilindara, sa starim karikama resava se problem potrosnje ulja ?  Koliko to ima efekta na kompresiju koju si pominjao pored potrosnje ulja?

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #23 poslato: April 09, 2013, 02:54:28 pre podne »
Pa vidi ovako. U porama ogrebotina honovanja se zadrzava izvesna kolicina ulja koju nanese uljna karika, a da omoguci sto bolje dihtovanje kompresione karike. Slican efekat se dobija prilikom slajfovanja (lapanja) ventila, bolje dihtovanje. Sami cilindri imaju najveci otpor i samim tim najvece habanje u gornjoj zoni cilindra, tako da je honovanje sa klipovima u DMT i vise no dovoljno za osvezenje i treba ga odraditi svaki put kada se pruzi prilika, tj kad je glava skinuta. Takav zahvat se ne moze nazvati obradom, jer se tolerancije, tj precnik cilindra ne menja. Naravno sve se ovo radi ukoliko nema ogroman ajnzac i ukoliko sam motor nije zreo za specijalu, sto se da izmeriti i uporediti sa specifikacijama. Sam zahvat honovanja ne uzima puno vremena, mozda pola sata do 45 min. 
Sto se tice resavanja potrosnje ulja na motoru koji NIJE pregrevan, potrosnja se smanjuje u 99% slucajeva. Pregrevan motor u 80% slucajeva ima izlizane ili polomljene karike. Polomljene karike se lako nalaze, jer ostavljaju svoj potpis na cilindru.
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #24 poslato: April 09, 2013, 08:23:26 posle podne »
Znaci Zoki tvrdis da je honovanje za budale?

Gde sam to napisao?
Pročitaj opet...

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #25 poslato: April 09, 2013, 08:30:34 posle podne »
Kao sto sam rekao zagladjeni (ispolirani) cilindri + nove karike = sviranje qurcu i - u novcaniku
Ne slažem se.
Nove karike su tvrdje nego stare i imaju bolje ivice, naročito uljne.
Treba im malo vremena da "legnu" tj prilagode se ovalnom cilindru, ali će ipak biti bolje nego sa starim.

evo ovdje
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #26 poslato: April 09, 2013, 08:34:41 posle podne »
Kao sto sam rekao zagladjeni (ispolirani) cilindri + nove karike = sviranje qurcu i - u novcaniku
Ne slažem se.
Nove karike su tvrdje nego stare i imaju bolje ivice, naročito uljne.
Treba im malo vremena da "legnu" tj prilagode se ovalnom cilindru, ali će ipak biti bolje nego sa starim.


kako zamisljas da nova karika koja je idealno okrugla nalegne u ovalan cilindar?

Van mreže delpo

  • VW Početnik
  • Poruke: 197
  • Karma: +5/-13
  • Pol: Muškarac
  • mehanicari zive od TDI-ja
  • Auto: golf 5
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #27 poslato: April 09, 2013, 08:53:23 posle podne »
sve je to go kur...  nove karike , nove hilzne ako su klipovi u redu i miran si sa potrosnjom ulja i kompresijom thumbup

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #28 poslato: April 09, 2013, 08:54:03 posle podne »
Kao sto sam rekao zagladjeni (ispolirani) cilindri + nove karike = sviranje qurcu i - u novcaniku
Ne slažem se.
Nove karike su tvrdje nego stare i imaju bolje ivice, naročito uljne.
Treba im malo vremena da "legnu" tj prilagode se ovalnom cilindru, ali će ipak biti bolje nego sa starim.

evo ovdje

Izgleda da se slabo razumemo.... Najbolje je uraditi komplet generalnu i nema problema. Ali, nemaju svi toliko novca i ovo osveženje motora može da presudi da PALI ili NE PALI.
Tvrdim da je na svakom motoru bolje imati nove nego stare karike.
Dakle: zamena karika nije sviranje kurcu kako on kaže.

Majstor Gedora, ne zamišljam ništa. Da li je bolje da stara pojedena karika naleže na ovalan cilindar ili nova?



Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #29 poslato: April 09, 2013, 08:57:19 posle podne »
majstor zorane bolje nalijeze stara karika koja je ovalno potrosena koliko i cilindar. stavi novu i bice gore nego sto je bilo. sta to znaci. da je zamjena karika u ovalnom bloku klasicno sviranje kurcu i bacanje para. ili uraditi masinsku obradu bloka ili ne dirati nista.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #30 poslato: April 09, 2013, 08:59:22 posle podne »
stara karika je vec dobila oblik ovalnosti po cilindru a na novoj dok dobije ovalnost prosla baba sa kolacima. tako da ti malo objasnim sto nova kruca nije bolja. nova je kruca i okrugla dok je stara dobila ovalan oblik. tj. slozila se sa stublinom.
« Poslednja izmena: April 09, 2013, 09:01:30 posle podne od strane topmarko »
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

TTS

  • Gost
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #31 poslato: April 09, 2013, 09:46:12 posle podne »
"Da je kako napraviti motor da ide ko novi za 50-tak Eura",čini mi se da je to poenta ove priče. E,mislim da ste se svi koji mislite tako malo zajebali u proračunu. Pa Pimbe,Paul i Gedora se sjebaše da vam objasne osnove mehanike,a vi uporni pa uporni! Gori su oni što hoče da vam pomognu,samo vi "osvježavajte" te svoje motore novim karikama svako pola godine i pičite da se sve puši,jer iza takvih motora se obično puši i to jako...  mahac

Van mreže steva000

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf4
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #32 poslato: April 09, 2013, 10:03:46 posle podne »
Sto se tice mog slucaja meni je auto trosio minimalno ulja 0,5l na 5000km,ali je motor pregrejan i imao je lufta u klipovima.Posle skidanja karika kompresiona dobra ali uljna i brisuca su otisle.Za punu generalnu nisam imao para jedva sam i ovo nacedio pa kako bude.

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #33 poslato: April 10, 2013, 01:58:02 pre podne »
Stevo javićeš nam se kad predješ nekoliko hiljada kilometara da nam kažeš da li više troši ulja ili manje i kako se ponaša.
Nema svrhe da se dalje raspravljamo, niti će oni mene ubediti da ne vredi niti ću ja njih ubediti da vredi menjati karike...

Van mreže Ајдук Драган

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: Београд
  • Karma: +4/-2
  • Pol: Muškarac
  • "Нисам мајстор да направим буре ..."
  • Auto: звер 1.6 д
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #34 poslato: April 10, 2013, 02:39:23 pre podne »
Pimbe druze bas ti hvala za celu edukaciju i spremnost da objasnis.Sad realno neke stvari posle ove razmene misljenja kapiram kako treba,do sada sam u zivotu samo slusao gluposti uglavnom od kojekakvih strucnjaka,al ti si mi objasnio ovo inzinjerski biggrin.Naravno i svima koji su rekli uradi glavu i zatvori motor tapsac

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #35 poslato: April 10, 2013, 08:33:01 posle podne »

Nema svrhe da se dalje raspravljamo, niti će oni mene ubediti da ne vredi niti ću ja njih ubediti da vredi menjati karike...

ne pada mi napamet da te ubjedjujem, ne znam sta si po zanimanju a ja od tih motora i mehanike zivim 23 godine.
sto se mene tice stavljajte sta hocete.
 zato auta i jesu ovakva kakva su po srbiji sto ih servisiraju i remontuju takvi strucnjaci.

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #36 poslato: April 10, 2013, 11:06:34 posle podne »
Ako se nekad negde sretnemo sešćemo pa ćemo razgovarati detaljnije. Ne može sve da se kuca, bilo bi dugačko...
Svi znamo šta je najbolje: 1000 evra u džep i pravac kod majstora.

Van mreže steva000

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf4
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #37 poslato: April 25, 2013, 07:47:38 posle podne »
Opet problem.Glava komplet obradjena,nov dihtung ali sam primetio da izmedju glave i bloka kod svakog kanala  za ulje vlazi.Isti majstor kaze vozi jos 500 km pa da dotegnemo glavu,nije to nista.Dali je ovo normalno.POLUDECU SKROZ. Ima li pomoci ili opet glava dole?

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #38 poslato: April 25, 2013, 09:45:41 posle podne »
nema od stezanja koristi. bonk
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13244
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #39 poslato: April 26, 2013, 02:56:50 pre podne »
Meni je curela voda kod 3. klipa, ali nakon sto sam menjao dihtung i obradio glavu ne pusta nigde, tako da ti je verovatno lose odradjena glava... Reklamiraj!