Autor Tema: golf 2 dihtung glave  (Pročitano 17684 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže steva000

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf4
golf 2 dihtung glave
« poslato: Mart 29, 2013, 07:47:02 posle podne »
Na dihtungu izmedju izduvne grane i glave ,posle prvog paljenja znaci dok je auto jos hladan pocinje da vlazi i da isparava dok se ne zagreje.Auto po malo gubi vodu. Da li je moguce da sliva u cilindar pa dok je hladan izbacuje vodu kroz izduv u tecnom stanju.Vozio sam ato kod majstora da skine izduvnu granu ali nema sanse brezoni i matice su toliko zardjali da nijedan kluc ne hvata.Dali je moguce da je dihtung glave stradao?
« Poslednja izmena: Mart 29, 2013, 07:56:53 posle podne od strane steva000 »

Van mreže MICOB

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1223
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +39/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 5,5
Odg: golf 2 problem
« Odgovor #1 poslato: Mart 29, 2013, 07:59:56 posle podne »
bas si lose napisao svoje probleme.
Ako ti auto radi normalno dok je hladan (ne trokira) onda je nemoguce da tu izbacuje vodu.
To sto gubi vodu,nije na tom mestu sigutno.
Otidji ti jos do nekog mastora mozda se njmu dadne da ustanovi kvar i proveri da li je stradao dihtung glave.

Van mreže Vinap

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 423
  • Age: 35
  • Lokacija: Ub
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW POLO 6N
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #2 poslato: Mart 29, 2013, 08:13:14 posle podne »
Koliko je to ``po malo`` pojasni. Reci koji je motor u pitanju... Nemoguce je da izbacuje vodu na izduv... Da se voda sliva u cilindar izgorela bi zajedno sa gorivom, sto bi se na auspuhu manifestovalo kroz beli dim... Znaci ako ti auto izbacuje beli dim na auspuh kad ga malo forsiras, dihtung glave je ``kaput``...
jedva cekaju u porsche bg da im neko dodje s pasatom trojkom na plin. oni samo pasate dvojke i trojke i rade.
ajd vidi sa tim majstorom da se uclani na foum ovde. treba nam strucnih kadrova uvijek.

Van mreže dzonibgd

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 355
  • Age: 56
  • Lokacija: nbgd
  • Karma: +55/-44
  • Pol: Muškarac
  • Dođe vreme kada pametni zaćute, budale progovore..
  • Auto: vw golf mk2 gti 16v
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #3 poslato: Mart 29, 2013, 08:48:52 posle podne »
Koji motor je u pitanju

Van mreže steva000

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf4
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #4 poslato: Mart 29, 2013, 09:32:46 posle podne »
Motor je 1.8 karburator

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #5 poslato: Mart 29, 2013, 09:40:57 posle podne »
skini usisnu granu. propala ti je ona o ring guma izmedju treceg i cetvrtog cilindra. nova kosta 90din

Van mreže bubatk

  • VW Početnik
  • Poruke: 187
  • Lokacija: Banja Luka
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #6 poslato: Mart 30, 2013, 10:20:25 pre podne »
gedora svaka cas.

Van mreže steva000

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf4
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #7 poslato: April 05, 2013, 11:03:19 posle podne »
Evo da javim sta je bilo .Ipak je bilo do dihtunga glave probio u vodeni prostor i slivao vodu u cilindre, glava ide na kompletnu obradu i ravnanje. E sada majstor predlaze da posto je otvoren motor zamenu karika i letecih lezajeva kaze da su hilzne dobre i da bi sa novim karikama dobio puno. Zanima me da li je to isplativo raditi uzimajuci u obzir kvalitet karika ,predlaze neke mahle karike koje su 50e.Ide nov zupcasti ,spaner,ulje,antifriz. KOLIKO moze da se dobije sa ovakvim osvezavanjem motora.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #8 poslato: April 05, 2013, 11:43:01 posle podne »
ne dobijas skoro nista. stare karike uradene na hilzne. nove dok se urade i hilzne ce dobit anzec. dobijas jedino potrosnju ulja. uradi glavu i zatvori motor
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #9 poslato: April 06, 2013, 03:20:33 pre podne »
Provuci honer preko hilzni sa klipom dole i bolje osvezenje ti ne treba ;)



 mahac
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže steva000

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf4
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #10 poslato: April 06, 2013, 04:10:54 posle podne »
Motor je pregrejan pa su karike omeksale i klipovi imaju malo lufta u cilindrima.Nemogu to tako da ostavim sa novom glavom dobicu vecu kompresiju pa ce takve karike ocas da produvaju, bar tako kaze majstor.A sta se dobija sa tim honerom?

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #11 poslato: April 07, 2013, 04:02:16 pre podne »
Pitaj majstora, a ako ne zna onda ga OBAVEZNO menjaj ;)
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Ајдук Драган

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Lokacija: Београд
  • Karma: +4/-2
  • Pol: Muškarac
  • "Нисам мајстор да направим буре ..."
  • Auto: звер 1.6 д
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #12 poslato: April 07, 2013, 07:09:54 posle podne »
Pimbe ako ti nije problem jel bi mogao da objasnis da ne cimamo majstora ,meni to nikad nije predlozeno a bas me zanima zbog konstatacije da ne treba bolje osvezenje....mk2 1.6d,hvala unapred

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #13 poslato: April 08, 2013, 03:48:43 pre podne »
OK,
Evo nekoliko slika polovnih cilindara . . .
.

.

.

.

.

.

Primecuje se da cilindri nemaju ili se jedva primecuju cik cak patern (ogrebotine) {nem pojma kako se kaze na nasem  :( }


A ovako izgleda nov, repariran i honovan cilindar

.

.

.

Honera ima raznih

Ovaj iznad je za odgovarajuci precnik.

A ovaj je stelujuci, koji odgovara od - do precnicima. . . Postoje i minijaturni (do 30 mm) a za honovanje kocionih cilindara, ja imam jedan  ;)
.

Ovo je profesionalna masina . . .
Sve se to radi da bi se postiglo ovo:


A cela prica je da se dobije ovakva povrsina cilindra


Zbog cega?
E pa ZATO da bi se u ogrebotinama zadrzalo ULJE koje donosi uljna karika (Oil control ring), brisuca obrise visak (Wiper ring), a kompresiona karika (Compresion ring) tada ima najbolje dihtovanje i samim tim kompresiju  ;)


Zagladjen cilindar + nove karike = sviranje qurcu . . .  lollol

Honovan cilindar + stare karike = povratak otpisanih (konja) + smanjena potrosnja ulja  big_boss

Takodje kad likovi tvrde da motor NE trosi ulje = sviranje qurcu  biggrin Svaki motor sa unutrasnjim sagorevanjem MORA da trosi ulje  bicedobro

Nadam se da je sad makar malko jasnije . . .

 mahac
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9979
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #14 poslato: April 08, 2013, 05:03:10 pre podne »
Ja sam mislio da cilindar ode iz tolerancije posle honovanja, koliko ga skine?

Koliko karika sme da ima zazora kad se uglavi u cilindar bez klipa?

Da li vredi da se kupe karike od sledeće specijale pa se obruse na meru sveže honovanog cilindra u kombinaciji sa starim ili novim klipovima, šta je najbolje?

Kad sam imao dizleku baš mu je bio loš motor pa je majstor menjao karike al ništa nije napravio bilo je isto ako ne i gore.

Prvih nekoliko dana dok nije malo leglo sve jedva je palio al to mi je majstor rekao tek kad je sve sklopio  alealeee

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 56
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #15 poslato: April 08, 2013, 09:53:45 pre podne »
Ode cilindar iz tolerancije za 0.001 mm ;)

Za zazor karike moras da konsultujes workshop manual . . .

Ne vredi kupovati sledece specijale karike ako se ne razbusi blok . . .

Kao sto sam rekao zagladjeni (ispolirani) cilindri + nove karike = sviranje qurcu i - u novcaniku
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #16 poslato: April 08, 2013, 10:18:22 posle podne »
Kao sto sam rekao zagladjeni (ispolirani) cilindri + nove karike = sviranje qurcu i - u novcaniku
Ne slažem se.
Nove karike su tvrdje nego stare i imaju bolje ivice, naročito uljne.
Treba im malo vremena da "legnu" tj prilagode se ovalnom cilindru, ali će ipak biti bolje nego sa starim.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #17 poslato: April 08, 2013, 10:32:53 posle podne »
sto onda auto trosi ulje vise sa novim nego starim karikama, sto slabije vuce , teze pali. rekao je gedora nekad 'mjenjat karike i letece lezajeve na motoru starom 20 godina je bacanje para'. i ko god se i malo razumije u mehaniku zna sta pimbe prica. ali je ocito da se kokuzi tjese da ce nesto dobit osvjezavanjem. dobiju kitu i na kraju ispadne skuplje nego odmah uradit generalnu.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1273
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #18 poslato: April 08, 2013, 10:39:28 posle podne »
Sve ima svoje granice. Podrazumeva se da ne vredi menjati samo karike ako je cilindar pojeden za dve specijale.
Menjaju se ako se motor pregrejao ili su karike lošeg kvaliteta pa izgube elastičnost.
Druže, uzmeš motometar pre i posle zamene karika pa ćeš videti da li ima efekta.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4953
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: golf 2 dihtung glave
« Odgovor #19 poslato: April 08, 2013, 10:41:10 posle podne »
bravo majstore. gdje si ti vidio motor od 20-25 godina da nije istrosen?
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup