postoji vise problema koji dovode do toga, zaprljane dizne (samo zamjena,,,komad je oko 1100 din, zamjena i podesavanje oko 300 po dizni, ali to treba prvo da se provjeri odes kod bosiste on poskida provjer i iako treba mijenjaj,,,)
drugi problem koji dovodi do toga je kasno paljenje,,,ali ako se nista ne desava sa povucenim "sauhom"sto je kod dizela mehanizam koji zakrece pumpu za 2,5 stepeni u predpaljenje, onda sumnjam da je do toga, jer bi moralo bar malo bolje da bude...probaj da pomjeris pumpu za jedno milimetar prema motoru,,,pa vidi sta se desava, ali zabiljezi prethodni polozaj,
dalje, cesto se desava da su pukotine izmedju ventila koje su maltene prisutn ekd svakog motora, ako su one malo vece hoce da stuca dok se glava malo ne zagrije i te pukotine se smanje,,,inace nista opasno,,,
sledeca mogucnost je voda u gorivu ili prljav filter goriva, ili pak negdje udje malo vazduha u sistem, obicno na onom nepovratnom ventilu na filteru, pa zbog tog vazduha vrati gorivo i ostavi samou pumpi, pa startuje motor bez problema, poslije stuca jedno 10, 20 sec i onda prihvati kako treba....
i ono posljednje,,,provjeriti ventil za regulaciju pritiska (bosista to radi) i vidi da li ti pumpa baca dovoljan pritisak, taj ventil se nalazi na pumpi, sa lijeve strane do motora, izgleda odozgo kao metalni valjak i ima iygled malo kao zaobljen trougao