Autor Tema: Golf 3 1.8 66KW ADZ motor Podesavanje paljenja  (Pročitano 18811 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 66KW ADZ motor Podesavanje paljenja
« Odgovor #20 poslato: Novembar 29, 2012, 02:54:25 pre podne »
Bez ljutnje ali ja to nisam ni tvrdio.Covek se uci dok je ziv a narocito na iskustvu.Zato i volim da surfujem po netu po forumima, pitam i nesto naucim.Ne volim da cackam po tudjim kolima, ali sto se mojih kola tice imam dovoljno znanja i jako puno alata da mnoge stvari sam uradim a nemam strah od mehanike.Iz samog pitanja u prvom postu mislio sam da ce mi neko iz svog iskustva preneti neke smernice sta da uradim i neke cake koje mozda prvi put na benzicu srecem.Smatram da mehanika nije bauk.Ponavljam ja nisam mehanicar, ali veruj mi nekako nemam poverenja u majstore jer mnogo sam se puta u zivotu opekao od raznih majstora koji ti od sitnice naprave veliku nauku i uzmu pare.Zato se trudim da i po kuci sve sam odrzavam.Prvi put kada sam morao da otvaram motor jer mi se odvio sraf na remenici radilice na dizelu ( za sta sam posle saznao da im je bolest), pa je pokrivio ventile, na 170000, me je uhvatila panika.Ne kako cu da ga sredim nego gde cu naci pravog majstora.Srecom drug koji je jako dobar mehanicar a odavno je u inostranstvu,nazalost.Mi je pomogao da sklopim masinu.Ja sam je rasturio i pripremio a zajedno smo je sklapali.Onda sam video da to nije posebna nauka.Pokazao mi je neke cake kako da uzupcim dizela.Menjao sam ja kais i pre toga ali sada su mi neke stvari bile jasnije a stigli smo do istog cilja.Vise mi se sraf na remenici nikad nije odvijo ali od tad sam znao da je to kod dizela bolest pa sam ga menjao kad ikais i spaner.
Slazem se sa tobom, kao sto sam vec napomenuo u prethodnom postu, gedora, da sigurno postoje sitnice i cake da ovaj motor mozda ide i bolje, ali kazem meni deluje ok.Nikakav problem mi ne bi bio da npr. pomerim remenicu bregaste zub napred ili nazad ako smatras da OT strelica nije merodavna, ali nesto me i mrzi da eksperimentisem a jasna upustva mi nisi dao!
To mi je bila jedina namera iskreno i zato sam se i prijavio na forumu sa pitanjem.Jer mozda mogu i ja nekom da pomognem sa mojim znanjem koje nije veliko ali mislim da nije ni malo.Ako mogu iz nekog pitanja sa cim sam se vec sretao tu sam.A sa konkretno ovim motorom se srecem prvi put pa sam zato i pitao.Zato i ne volim automoile koji su se pravili posle 2000, jer mnogo elektronike i bez servisa nema od posla nista.Bem ti auto na kom ne mogu da promenim makar i ulje na primer bez servisa, a o ozbiljnijim stvarima da ne pricam.
Pozdrav svima i hvala u svakom slucaju na svim odgovorima.
.....

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 66KW ADZ motor Podesavanje paljenja
« Odgovor #21 poslato: Decembar 01, 2012, 07:41:30 posle podne »
Evo samo da javim danas sam ugradio plin kod Rasica.Prvi utisci zu pozitivni.Sutra cu pogledati detaljnije ali mi deluje da su uradili bas sve pedantno.Sto se tice potrosnje jos je rano, sto se tice vuce dosta zam zadovoljan.Oseti se mali gubitak snage u odnosu na benzin ali nije strasno.
E sad pojavio mi se jedan problem koji cu da otpratim do prvog servisa pa cu videti.Naime desava mi se da kad idem nizbrdo i kocim motorom da mi negde na 3000 obrtaja, step motor gurne i drzi gas, pa auto pocne da ubrzava umesto da koci motorom i usporava.Kad malo prikocim i gas padne na ispod 3000 onda usporava normalno.U servisu su mi rekli da moze da bude da je do step motora ler gasa,ili tps-a, pa da pobrljavi komp.Neko mi je vec rekao u ovoj temi da je imao isti problem sa benzinom i bilo je do neispravnog tps-a.Kod mene na benzinu se isto javlja problem na oko 2000-2500 obrtaja, kao sto sam vec rekao, ali na plinu je jos izrazenije.Videcu sta je pa cu probati i to da resim.
Pozdrav

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.8 66KW ADZ motor Podesavanje paljenja
« Odgovor #22 poslato: Decembar 01, 2012, 07:51:41 posle podne »
roberte kakve veze tps ima sa voznjom na plin? zar tps nije potenciometar koji odredjuje kolicinu benzina?

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 66KW ADZ motor Podesavanje paljenja
« Odgovor #23 poslato: Decembar 01, 2012, 11:53:04 posle podne »
Jeste, tako bi trebalo, to mi sesavalo na benzinu ali sada i na plinu.Videcu  sutra sta su sve povezali i dali je step motor iskljucen kada radi na plin,ali rekao bi da radi i da on pogura klapnu.A ako je to sve iskljuceno onda je do podesavanja plina, videcu...

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 66KW ADZ motor Podesavanje paljenja
« Odgovor #24 poslato: Decembar 02, 2012, 12:07:41 posle podne »
Evo upravo sam sve pregledao i zaista su sve pedantno uradili.Jedina zamerka ostaje sto na plinu zadrzava gas.Znaci kada dam gas npr 3000obrtaja i pustim zadrzava gas na sekund dve pa onda polako pada.Isto kad idem na nizbrdici zbog ovog zadrzavanja gasa ubrzava mesto da usporava.Krivac za ovo je step motor ler gasa koji pogura klapnu i drzi je.Mislio sam da on na plinu nebi trbebao ni da bude ukljucen ali nije tako ipak jeste.Cucu se  sa servisom da vidim sta oni kazu.Na benzinu ovo nije toliko izrazeno ali na plinu je bas neprijatno jer ne desava se uvek i ume da iznenadi

Van mreže Darko80

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2289
  • Age: 44
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +117/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 LZ9Y
Odg: Golf 3 1.8 66KW ADZ motor Podesavanje paljenja
« Odgovor #25 poslato: Decembar 03, 2012, 07:28:18 posle podne »
Posto si otvorio novu temu sa nastavkom problema http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=45414.0   pretpostavljam da ovde vise ne trazis odgovor