Autor Tema: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja  (Pročitano 19685 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« poslato: Decembar 03, 2012, 07:17:13 posle podne »
Pre par dana sam ugradio plin kod Rasica.Prvi utisci zu pozitivni.Uradili su bas sve pedantno.Sto se tice potrosnje jos je rano, sto se tice vuce dosta zam zadovoljan.Oseti se mali gubitak snage u odnosu na benzin ali nije strasno.Plin je Lovato, klasican.
E sad pojavio mi se jedan problem koji cu da otpratim do prvog servisa pa cu videti.Naime desava mi se da kad idem nizbrdo i kocim motorom da mi negde na 3000 obrtaja, step motor gurne i drzi gas, pa auto pocne da ubrzava umesto da koci motorom i usporava.Kad malo prikocim i gas padne na ispod 3000 onda usporava normalno.U servisu su mi rekli da moze da bude da je do step motora ler gasa,ili tps-a, pa da pobrljavi komp.Neko mi je vec rekao u drugoj temi da je imao isti problem sa benzinom i bilo je do neispravnog tps-a.Kod mene na benzinu se isto javlja problem na oko 2000-2500 obrtaja, kao sto sam vec rekao, ali na plinu je jos izrazenije.Da li je neko imao ovakav problem? Desava se i kad auto stoji u mestu i malo ga isturiram, kad gas pocne polako da pada step motor pogura klapnu gasa i drzi ga jedno vreme a onda pusti.Sta to zadaje komandu motoru da se ovako ponasa.Isproveravao sam sve i nigde ne vuce fals vazduh.Ler je normalan, 1100 na hladno, 850-900 kad se zagreje, sto mi indicira da je step motor ispravan.Auto vuce normalno, nema variranja ler gasa, samo ovaj problemcic oko zadrzavanja gasa na nekih 2000-2500obrtaja.Auto mi uglavnom vozi zena i jako joj je neprijatno jer nikad nezna kad ce da umesto da koci motorom auto sam doda gas.
Dal da trazim drugi tps ili neko ima neku drugu ideju?

Pozdrav
i hvala na pomoci
Robert

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #1 poslato: Decembar 03, 2012, 08:57:45 posle podne »
Isti problem imam, samo sto se kod mene desava da zadrzava gas samo na plinu. To se desava od prvog dana ugradnje plina. Koga god sam pitao ne zna, takodje kod Rasica su mi rekli da je problem motor ler gasa, mada sam ja ubedjen da nije jer se to na benzinu nikada ne desava. Nije problem po gradu, ali je zeznuto pri vecoj brzini dok se ne naviknes...

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #2 poslato: Decembar 04, 2012, 06:23:04 pre podne »
I ja sam dobio odgovor da je naj verovatnije step motor.Problem je sto je kod mene dzek sa 6 pinova i kazu da se teze nalazi.Probacu kod drugara koji ima auto otpad da nadjem monopoint pa da zamenim step motor ili tps.Danas cu probati da odzekam tps i upalim na plin.Nesto da signal da step pogura klapnu, znaci ne doda gas sam od sebe, vec step motor pogura klapnu i drzi je.Zasto to uradi nemam pojma.Kad odzekam step onda radi ok samo mi je veliki broj obrtaja na leru oko 1200.
Da kod mene se isto to desava i na plinu i na benzinu.Samo na benzinu sam primetio da sasvim malo pogura klapnu i to jedino ako vozim na vecim nizbrdicama, pusten gas i obrtaji dodju na 2000-3000.Onda na trenutak osetim kako povuce  papucicu pod nogom i vrati je.Ali kod plina bas doda gas i sto je naj gore zadrzi ga sekund dve.

Van mreže nemanja7

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1486
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd-Borca
  • Karma: +12/-10
  • Pol: Muškarac
  • Das Auto
  • Auto: Seat Leon 1.9 Seat inca 1.4
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #3 poslato: Decembar 04, 2012, 02:47:36 posle podne »
Ja sam pre 2 ili 3 godine imao takav problem i popravio kod draska moj step motor i radi dan danas,otvorio ga popravio i radi tada me kostalo 3500 dinara ja mislim ....

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #4 poslato: Decembar 04, 2012, 04:58:17 posle podne »
Upravo sam napravio eksperiment.Odzekao sam TPS, upalio na benzinu.Upalio je sa jako niskim ler gasom a motor je bio hladan.Naravno cim dodam gas ugusi  se.Cim se malko zagrejao prebacio sam na plin i odvozao se nekih 5km.Nikakvih problema.Step motor miruje.U povratku sam vratio dzek na TPS i problem se odmah javio u povratku kuci.
Zakljucak.Kad sam iskljucio Tps nije radio ni step ler gasa.Znaci postoje samo dve mogucnosti ili je los Tps pa daje los signal kompu odnosno step motoru ili je neispravan step.
Zamolio sam drugara koji ima otpad da pokusa da mi nadje ceo monopoint sa stepom koji ima 6 pinova pa cu videti sta od ovo dvoje ne funkcionise.

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #5 poslato: Decembar 06, 2012, 04:54:31 posle podne »
@Nemanja7 - jel ti se ovo desavalo samo na plinu ili i na plinu i na benzinu?

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #6 poslato: Decembar 06, 2012, 09:10:27 posle podne »
I na benzinu i na plinu.S tom razlikom sto na benzinu doda gas al na kratko, bukvalno samo blicne gas i otpusti, nekad i vise puta jedno za drugim.I to samo ako je gas pusten i polako opadaju obrtaji, ili kad sam na nizbrdici i kocim motorom.Na plinu je jos izrazenije jer bas gurne gas i zadrzi ga.Moj zakljucak je da nesto na relaciji step,tps,ECU pobrljavi i da signal stepu da gurne klapnu.Cekam drugara da proba da mi nabavi step ali je problem sto je step sa 6 pinova i teze se nalazi, jer je noviji tip.Imam dve varijante ili cu naci drugi step ili cu biti primoran da se naviknem.Ako neko ima polovan Monopoint javljajte.

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #7 poslato: Decembar 07, 2012, 02:40:47 pre podne »
Pa kod tebe je i na plinu i na benzinu i to onda i ima logike, mene nervira sto se kod mene to desava samo na plinu, a majstori me ubedjuju da nije do plina.

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #8 poslato: Decembar 07, 2012, 09:15:47 pre podne »
Pa nema mi logike da ako se na benzinu ne desava, onda je po meni problem sa plinom ili negde vuce fals vazduh.Kod mene se vidi da step motor gurne klapnu i zadrzi je.A oseti se u voznji kad je pustena papucica gasa osetis kako je step povuce i malko ti propadne papuca gasa  ispod stopala.Kod tebe je pitanje sta izaziva ovo.Ja sam sa plinom presao tek 200km i cini mi se da ide sve bolje i bolje.Nisam nista cackao kako su mi nastelovali kod Rasica,prilikom ugradnje, sve je super.Imam prvi servis na 1000km.kazu da do tada taman sve legne na svoje mesto(mislim na membranu).Sutra dopunjavam bocu pa cu izracunati i potrosnju.
Kako ti se ponasa auto na leru? dal step uopste radi?Kod mene se cuje kako cakce kad dam gas i pustim ga, i odrzava ler gas sasvim ok.Pocecu da sumnjam da mozda i nije on problem.Jos nesto sam primetio.Problem je bio izrazen svaki put kad sam iskljucivao ili menjao akumulator! sto ga vise vozim problem je sve redji? Mozda je samo trip ne znam.

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #9 poslato: Decembar 07, 2012, 10:58:34 pre podne »
Ma na leru radi normalno, sve je ok, samo to povremeno zadrzavanje gasa, mada se i kod mene to sve redje desava. Jos jedna stvar me buni, a to je potrosnja, koja ide od 6 do 12,5l na 100 km.... Znam da nam je plin los i zavisi od nacina voznje, ali bas tolika razlika mi nije jasna.

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #10 poslato: Decembar 07, 2012, 01:50:21 posle podne »
Ja cu sutra da dopunim bocu pa cu da proracunam potrosnju.A jel si kontrolisao paljenje?
Meni se desava ako je paljenje pomereno mnogo unapred da mi sporije vraca gas, ako vec preteram sa uglom onda se cuju detonacije i kljiktanje kad idem uz brdo.Kazu da na plinu treba da je paljenje na 10 stepeni pre mrtve tacke.Mada su meni kod Rasica rekli da nema preterano velike razlike.Znaci sve na fabricko podesavanje, samo da se redovno menjaju svecice, kapa i ruka i to je sve.Kazu plin zahteva bas ispravnu struju.

Van mreže nemanja7

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1486
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd-Borca
  • Karma: +12/-10
  • Pol: Muškarac
  • Das Auto
  • Auto: Seat Leon 1.9 Seat inca 1.4
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #11 poslato: Decembar 07, 2012, 02:28:53 posle podne »
I na plinu i na benzinu je bio problem popravio sam step motor i gotovo ,a kod plina isti stam taj problem imao i resili ga ovi u GTA servisu vukao fals vazduh  i onaj sraf za stelovanje bio otisao kupio nov 8 eura i sad radi kao bombona,a i problem mi je bio sto je neka klingerit guma gumica sta god bila stavljena na pogresno mesto kod monopoinga pa previse vukao vazduha ili plina nesecam uglanom i to je zamenjeno ...sad je sve ok

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #12 poslato: Decembar 07, 2012, 05:01:17 posle podne »
@nemanja7 - Kad su ti to radili u GTA? Mene su ubedjivali da ne znaju sta je i da je monopoint ili step, izgleda zato sto je pod garancijom ili su se na tvom naucili :)

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #13 poslato: Decembar 07, 2012, 05:50:02 posle podne »
Pa ako vuce fals vazduh onda bi trebao koliko se ja razumem da podize broj obrtaja i da drzi tako gas.Motor bi radio skroz neravnomerno pogotovu na leru.Mislim da mu ler ne bi bio na 800 obrtaja vec mnogo vise.Mom caletu je pre par godina propala guma ispod monopointa pa je tu vukao fals vazduh.Dizao je obrtaje na 2000 i trosio 15l benzina.Kad je zamenio gumu sve se vratilo na normalu.Negde sam procitao da ako negde sumnjas da vuce fals vazduh prsnes WD40 i morao bi da podigne broj obrtaja.Ako je do plina to bi u servisu trebali da znaju.Mislim koja je svrha da das 300evra za ugradnju plina, dobijes garanciju a da ne radi sve kako treba.Pa onda sam mogao i sam da ugradim pa da nagadjam kad nesto nije u redu.Ovako imam garanciju pa nek resavaju problem ako ga bude bilo.Zato sam i otisao kod Rasica jer su ga mnogi izhvalili.Racunam ako je i malo skuplje mozda je sigurnije.Za sad nemam prigovora sto se tice kako su ugradili plin i kako se auto ponasa.A za kasnije videcemo.Samo da ga ne ureknem!
A sto se tice step motorica videcemo ako nadjem pravi razlog problemcica javljam.Naj jasnije bi mi bilo da uopste ne radi i onda bi znao da je to to, ali on odrzava ler skroz normalno i kad je hladan i kad se zagreje.Takodje i prekidac (unutar stepa) koji se aktivira kada se vrati gas radi, proveravao sam pinove po auto dati i sve je normalno.Tako da sumnjam da mu nesto drugo mozda da komandu da povremeno doda gas na trenutak, i to naj cesce dva puta jedno za drugim a onda prestane.

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #14 poslato: Decembar 08, 2012, 01:04:04 posle podne »
Upravo sam napunio bocu i izracunao.Potrosnja mi  je ispala 12L na 100km.Voznja u lokalu uglavnom oko 6KM u jednom pravcu  i nazad.Sto se mene tice mislim da je to OK.
Pozdrav

Van mreže nrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Age: 52
  • Lokacija: Grocka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 3 1.8
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #15 poslato: Decembar 11, 2012, 06:19:14 posle podne »
Danas mi je auto nacisto pobraljavio.Vozio sam po ovom snegu nekih 15km i nazad uglavnom u drugoj na 2000obrtaja, sve laganica.Sneg ne prestaje da pada.Poceo je da na plinu drzi 2000 obrtaja i ne pusta nize.Ako malo prikocim i oborim broj obrtaja onda padne na ler.Ako stojim u mestu i dam  mu turu par hiljada i pustim gas, stane na 2000.Cim ga prebacim na benzin odma vrati ler naj normalnije.I da razlog sto zadrzava gas je step motor, znaci ne dodaje ga sam od sebe.Aj sad budi pametan pa resi problem???????
Ajmo ljudi neki savet.Inace step motor nisam jos uvek mogao da nadjem.Niko nema sa 6 pinova.Ali zasto pobrljavi bas na plinu?????
POMOC!!! Plinadzije javljajte se!

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #16 poslato: Decembar 11, 2012, 07:15:54 posle podne »
ja imam isti problem na ovom motoru,mijenao sam 3 senzora polozaja leptira gasa ili kako se vec zove i ista stvar sa svakim! Takodje ispitivanjem step motora po auto dati daje tacne vrijednosti! Ni jedan majstor kod mene ne zna sta je i tako vozim jace od godinu dana!

Van mreže nemanja7

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1486
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd-Borca
  • Karma: +12/-10
  • Pol: Muškarac
  • Das Auto
  • Auto: Seat Leon 1.9 Seat inca 1.4
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #17 poslato: Decembar 11, 2012, 07:34:07 posle podne »
@nrobert     rekoh ti kod draska i neka ti popravi mene je izasko 3000 ili 3500 pre 3 godine sad je mozda jeftinije jer su i oni jeftniji


@jocca88 ja sam tamo bio par puta uvek za istu stvar to je ovo to je ono nece da cackaju jbg,i sledeci put sam zvao rekli su mi da dodjem da vide sta je,ja sam im rekao DA RADE STA TREBA ako treba da vade instalaciju neka vade ako treba aparat da se menja menjaj sta god treba neka se menja i tako sam uspeo,poceli su svaka im cast od najeftinije solucije i krenuli polako i posle 2 koraako uspeli da poprave....

znaci nov filter vazduha,nov sraf za stelovanje gasa sto se nalazi u aparatu,i dizao cackao monopoint dizao neku klingerit gumu

Van mreže JOCA88

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 230
  • Lokacija: Beograd/Karaburma
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK3 1.6 ABU - lpg
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #18 poslato: Decembar 13, 2012, 01:39:15 pre podne »
Pa i za moj auto se prave blesavi... Samo  sto se meni sad bas, ali bas retko desava da glavi ler, jedino mi je ostao problem kad se hladan ugasi na plin i nakon 5-6 min opet upali, bas tesko pali, kao da presisa.. Takodje se i za ovo prave blesavi...

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 3 1.8 90KS monopint, zadrzavanje gasa na nekih 2000-3000 obrtaja
« Odgovor #19 poslato: Decembar 13, 2012, 08:16:51 posle podne »
@nrobert     rekoh ti kod draska i neka ti popravi mene je izasko 3000 ili 3500 pre 3 godine sad je mozda jeftinije jer su i oni jeftniji


@jocca88 ja sam tamo bio par puta uvek za istu stvar to je ovo to je ono nece da cackaju jbg,i sledeci put sam zvao rekli su mi da dodjem da vide sta je,ja sam im rekao DA RADE STA TREBA ako treba da vade instalaciju neka vade ako treba aparat da se menja menjaj sta god treba neka se menja i tako sam uspeo,poceli su svaka im cast od najeftinije solucije i krenuli polako i posle 2 koraako uspeli da poprave....

znaci nov filter vazduha,nov sraf za stelovanje gasa sto se nalazi u aparatu,i dizao cackao monopoint dizao neku klingerit gumu


problem je prezaliti 20-30eu za dobrog elektricara.