Autor Tema: Pro-tuning DA ili NE ...  (Pročitano 39657 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #40 poslato: Jun 12, 2012, 10:50:42 posle podne »
 beer
ja se iskljucujem iz ove teme.
nije bilo nista licno.
 mahac

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 39
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #41 poslato: Jun 12, 2012, 10:52:26 posle podne »
@TT_tuning
ma pitao sam te zato sto hocu da izmerim jacinu svog golfa, a ne placaju mi se dva merenja kod bobana bzv kad mi je vec odradjen remap

ja sam radio remap pre 2ipo godine...i stim u vezi smanjio sam servisni interval i mali servis radim na nekih 8soma km i naravno menjam sve filtere...dal mora tako ili ne, nebitno mi je...2soma kilometara mi je manje mi nije bitno...
« Poslednja izmena: Jun 12, 2012, 10:57:13 posle podne od strane martini_u_kuci »

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #42 poslato: Jun 13, 2012, 01:14:43 pre podne »
kako ja da znam da li neko ima inercione valjke ili te sa kocnicom ? malo mi je cudno jer sva merenja koja sam gledao kod nas, automobili izbacuju onoliko ks koliko pise u saobracajnoj, a po nekda i vise..

Van mreže Andra GTI

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 290
  • Age: 32
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +17/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A peske
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #43 poslato: Jun 13, 2012, 02:56:39 pre podne »
beer
ja se iskljucujem iz ove teme.
nije bilo nista licno.
 mahac

Hahahh :DD Nije ni cudo sto pola foruma drzi Gedorine citate dole! :DDD

Van mreže akreca

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 49
  • Lokacija: Banja Luka
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 TDI
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #44 poslato: Jun 13, 2012, 08:38:53 pre podne »
ovo sto sam napisao a mnogi su me citirali nije iz glave nego iskustvo jednog vozaca koji je pozelio da chipuje automobil.
dobio je mnogo obecanja za relativno visoku cijenu chipovanja a poslije je imao samo glavobolju od svega toga. opsovao 100 puta chipovanje i budale koje su ga savjetovale da uradi to.
mozda je losa mapa, mozda je los majstor, mozda je los auto ali........


a ovaj lik sto kaze da je chipovao auto na 200 000 i to sa slabim plivajucim zamajcem a onda ga vozio zestoko bez ikakvih kvarova...mislim da zestoko laze. ali bez uvrede.

a ovaj pro tuner sto mi kaze da na chipovan automobil sa 25+ snage moze ici standardni set (zupcasti remen, vodena pumpa i spaneri) neka mi samo kaze da li ce priznati garanciju i da li ce platiti popravak automobila ako remen pukne prije ili ce reci da to nije njegova greska. eto samo mi to reci.
hvala
« Poslednja izmena: Jun 13, 2012, 08:42:56 pre podne od strane akreca »
sasa

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #45 poslato: Jun 13, 2012, 11:28:09 pre podne »
Iskreno nemoj da se ljutis ali to je cista glupost sto si izjavio

da li ti uopste znas kako radi spaner,vodena pumpa i zupcasti kais i ostalo sto si naveo?

Kolenasto vratilo prima i prenosi obrtni momenat na zamajac,to znaci da zubcasti kais, vodena pumpa i ostalo ne trpe nikakva dodatna opterecenja posle chip tuninga,jer motor da li imao 300ks ili 50ks on radi na odredjenom broju obrtaja npr do 6500rpm.I ta vodena pumpa,spaneri i kaisevi su projektovani da mogu da izdrze te obrtaje.Ne znam ko ti je rekao da to trpi neka dodatna opterecenja.

Jaca pumpa vode se stavlja na motore iz drugih razloga da bi gurale veci protok vode,ali to ide na motore koji idu na mnogo vece snage,drugo, druge remenice se stavljaju opet iz razloga kad radis neke vece prepravke na glavi motora,pa onda moras imati podesive remenice ...

Vidim ja da je ova prica otisla mnogo daleko  ;)

I jako bitna stvar, nije bitno koliko je auto presao ako je dobra mapa sve ce to raditi jako dugo.Ako se kvalitetno uradi oslobadjanje obrtnog momenta znaci da raste linearno kroz broj obrtaja,zamajac nece trpeti nikakava dodatna opterecenja,ako neko to napravi da se na npr. 1600rpm oslobodi 300nm u cevrtoj brzini kad bi stisao pun gas raspao bi se ceo motor a ne zamajac.

TDI motori su jako kvalitetni motori ,i njihov sklop,klipovi,klipnjace,radilica,blok, mogu da trpe i preko 300ks tako da i da je presao 300.000km to je i dalje jako dobar motor..

Van mreže TT_tuning

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +11/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #46 poslato: Jun 13, 2012, 11:28:54 pre podne »
kako ja da znam da li neko ima inercione valjke ili te sa kocnicom ? malo mi je cudno jer sva merenja koja sam gledao kod nas, automobili izbacuju onoliko ks koliko pise u saobracajnoj, a po nekda i vise..

U Srbiji nema niko valjke sa kocnicom

Van mreže kumdexa

  • VW Početnik
  • Poruke: 184
  • Age: 32
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +4/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Jetta gtd Lada 1300s
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #47 poslato: Jun 13, 2012, 02:04:39 posle podne »
samo zatvorim oci i zamisljam kako lizem picku. jebo ti sve sladolede i sve tegle meda na ovom svijetu formidable

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #48 poslato: Jun 13, 2012, 04:12:21 posle podne »
Ljudi jel moguce da se ponovo prica ista prica. Uvjek se dodje do zakljucka DA IMA LJUDI KOJI RADE PROFI A IMA I SALABAJZERA!  to je uvjek zakljucak na svakoj prepriski dal staviti chip ili ne?....


Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #49 poslato: Jun 13, 2012, 05:33:18 posle podne »
ovo sto sam napisao a mnogi su me citirali nije iz glave nego iskustvo jednog vozaca koji je pozelio da chipuje automobil.
dobio je mnogo obecanja za relativno visoku cijenu chipovanja a poslije je imao samo glavobolju od svega toga. opsovao 100 puta chipovanje i budale koje su ga savjetovale da uradi to.
mozda je losa mapa, mozda je los majstor, mozda je los auto ali........


a ovaj lik sto kaze da je chipovao auto na 200 000 i to sa slabim plivajucim zamajcem a onda ga vozio zestoko bez ikakvih kvarova...mislim da zestoko laze. ali bez uvrede.

a ovaj pro tuner sto mi kaze da na chipovan automobil sa 25+ snage moze ici standardni set (zupcasti remen, vodena pumpa i spaneri) neka mi samo kaze da li ce priznati garanciju i da li ce platiti popravak automobila ako remen pukne prije ili ce reci da to nije njegova greska. eto samo mi to reci.
hvala

to auto se jos vozi (dosuse vec sa novim setom kvacila i zamajcem za svaki slucaj) i kad budes u PG slobodno se javi da se uvjeris u moje lazi (usput kako mozes rec nekome da zestoko laze a pojma o tome nemas i jos naglasis bez uvrede  biggrin ) a to auto zna pola VW foruma tako da ne mlati

a kad si vec tako pametan kako mozes iz jednog najvjerovatnije loseg chipovanja kod ko zna koga i to chipovanjem auta koje je ko zna kakvo bilo prije chipa i sa ko zna kakvom zivotinjom od vozaca za volanom da procjenjujes i da savjetujes ljude da se kane chipovanja i siris tuda gluposti da treba kaisevi da se mijenjaju i cuda i da to skracuje vijek motoru? sta je konkretno poslo tvom prijatelju posle chipa? pitaj prijatelja jel ubrzavao sa punim gasom kad je auto ledno bilo? jel natezao motor prvih 15min posle paljenja? jel hladio turbinu posle akanja po autoputu? jel skratio servisni interval na max 10.oookm? pricas ovdje o nekim glupostima a veze nemas ... dobro auto i chip tuner koj  zna znanje ili u najgorem posjeduje dobre vec gotove mape nikako ne moze nauditi autu ako se auto nakon chipovanja vozi u skladu sa nekim pravilima kako bi inace trebao da se vozi

a remen puca ne vezano za chip usljed nekvalitetnog remena, cesce zbog loseg natezaca ili kad se interval za zamjenu kaiseva prekoraci ... chipom nista ne mozes pomoci niti odmoci remenu .... eto toliko
« Poslednja izmena: Jun 13, 2012, 05:37:37 posle podne od strane Miro MNE »

Van mreže Andra GTI

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 290
  • Age: 32
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +17/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A peske
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #50 poslato: Jun 13, 2012, 11:54:15 posle podne »
Golf 4 TDI 130ks pumpa-dizna,cipovan sa 90.000,kad je prodat imao je blizu 300.00 i svih tih 200.000 je ubijan auto,za to vreme promenjena 2 seta kvacila i 2 remonta turbine! Inace cip radio Zekic! Auto je isao ko nevreme,a i kad je prodat radio je kao doxa...verovatno da je auto bio dobro odradjen!

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 44
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #51 poslato: Jun 14, 2012, 01:06:44 pre podne »
TT, od mene si dobio plus zbog lepog objasnjavanja, a posebno zato sto pises kompijuter:)

Van mreže akreca

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 49
  • Lokacija: Banja Luka
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 TDI
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #52 poslato: Jun 15, 2012, 08:04:18 pre podne »
ja sam lijepo postavio pitanje.
"da li ce priznati garanciju i da li ce platiti popravak automobila ako remen pukne prije ili ce reci da to nije njegova greska".

i niko da odgovori konkretno nego svi pricaju majstorske price pune nekih pravila, teza, fizickih zakona i sl. zajebancija samo da bi zbunili obicnog vozaca koji je nasjeo na sve to.

ovaj TT je dobar majstor, vidi se da se covjek razumije u posao i ja ne kritikujem njega nego kritikujem chipovanje automobila.
sasa

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #53 poslato: Jun 15, 2012, 07:03:32 posle podne »
Meni je tesko da napisem za nekoga da je dobar majstor iz segmenta u koji se ne razumem.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2316
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #54 poslato: Jun 16, 2012, 06:16:09 posle podne »
ja sam lijepo postavio pitanje.
"da li ce priznati garanciju i da li ce platiti popravak automobila ako remen pukne prije ili ce reci da to nije njegova greska".

i niko da odgovori konkretno nego svi pricaju majstorske price pune nekih pravila, teza, fizickih zakona i sl. zajebancija samo da bi zbunili obicnog vozaca koji je nasjeo na sve to.

ovaj TT je dobar majstor, vidi se da se covjek razumije u posao i ja ne kritikujem njega nego kritikujem chipovanje automobila.

kad kupis novo auto pa ga cuknes i lakiras ga kod dobrog majstora kojeg poznajes i uradi auto bez greske i posle par godina se pojavi rdja na tom dijelu ili nekom drugom oce li ti ovlasceni servis priznati garanciju od 10 godina na rdju???

Pitas glupu stvar i svojim pitanjem oces da pipises pucanje kaisa tuneru. Kais moze da pukne prije vremena na serijskom autu koje nije chipovano ... kako moze tuner da ti da garanciju na pucanje kaisa kada to veze nema sa njegovim poslom vec zavisi iskljucivo od samog vlasnika kolko cesto ga mijenja i kvaliteta proizvoda koji je ugradjen ....

i protivnik si tuninga jer si upoznat samo sa jednim slucajem koji se pokazao lose jer je radjen ko zna dje na ko zna kakvom autu sa ko zna kakvim vozacem a nas na forumu ima barem 10 clanova koji su chipovanjem zadovoljni tako da ....

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #55 poslato: Jun 16, 2012, 08:20:45 posle podne »
klasicna srpska posla i sviranja kurcu. kad nesto crkne daj da se vidi ko je kriv da mu jebemo mater?
kad crkne polo 1,4 2011god sto ne idu u fabriku da jebu mater onim svabama koji su ga sastavili?
na tuning nema, nikad nije bilo i nikad nece ni biti nikakve garancije.
svi bi nekih 200+ks da se izivljavaju dok im ne dosadi i da ta masina traje nekih 150 do 200 godina
svi bi da se jebu a da im ne udje.
svi  kad kupuju auto kupuju neki sa manjom kubikazom zbog potrosnje i registracije, pa kad podju na neki dalji put vide da im je auto jedno obicno govno.
bilo ko ko ima 1 jedini gram mozga kad podize pritisak turba mora znati da su klipovi, zidovi cilindra, lezajevi radilice, kvacilo optereceniji bar za 20 posto nego sto su bili u serijskoj varijanti
gdje nestadose sa foruma oni sto cipuju pola 1,4tdi na 120ks?
gdje su oni sto na dvojke gtd stavljaju interkulere od sprintera cdi?
gdje onaj inzinjer sto isto u pola stavlja 1,8 20v turbo?
koliko se takvih pojavilo ovde?
muka mi je vise kad citam kakve ljudi gluposti mogu napisati
blok motora prazan bez icega u sebi za audi 4 rst kosta 17000eu i nema nikakvu garanciju da ga kovana klipnjaca nece polomiti u hiljadu komada kad se promasi brzina ili se prevrti
sta hocete vise koje pizde materine da vam auto trosi 5 kila plina ili loz ulja, da vam ga neko nabrije na 300ks, da ga drkate i da se izzivljavate svaki dan i da vam taj isti da dozivotnu garanciju na motor?

« Poslednja izmena: Jun 16, 2012, 08:58:15 posle podne od strane gedora »

Van mreže djokicsale

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2972
  • Age: 42
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +69/-25
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 3 1.9TD
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #56 poslato: Jun 16, 2012, 08:31:03 posle podne »
stavio sam ti plus jer si sve rekao ovim postom, ne vidim ni ja svrhu garancije ako vam neko čipuje motor, pa ni mobilni telefon koji je 50-tak evra kad mu promenite softver na svoju ruku ne možete više da reklamirata pa makar imao još 2 god garancije. A ovde je reč o motoru automobila, ja ne znam zašto bi iko dobio garanciju na tako nešto jer je to ipak škakljiva stvar, dobijate mogućnost ako niste neko ko vodi računa, da vrlo lako s*ebete motor.
Fabrika je sa njihovim podešavanjima napravila da vam malo duže traje verovatno posle hiljadu testova.

A i nikad nisam razumeo kad se javi neko sa 50-60kw "jakim" motorom i počnu da pitaju kako da dodaju koji kilovat.... a tek oni sa 1.4.   a još gorte što većina i ne zna koliko je stvarno prešao njihov automobil, bolje održavajte to što imate jer posle delovi za motor i da hoćete ne valjaju za q.

Razumem ja da se pojedinci lože na brze automobile ali zar nije izmišljen vr6 ili još neki model sa više kw?

I nema potrebe da se čipuje kad ide kao zmaj....
« Poslednja izmena: Jun 16, 2012, 08:33:25 posle podne od strane djokicsale »
nada umire poslednja.
ja sam tvog golfa prodao a pare popio i potrosio na kurve

Van mreže Andra GTI

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 290
  • Age: 32
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +17/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A peske
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #57 poslato: Jun 16, 2012, 10:24:49 posle podne »
Nino druze...amin..mislim da bi sad bilo dobo da se zakljuca tema da ne dodje do pokolja

pekar

  • Gost
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #58 poslato: Jun 16, 2012, 11:08:16 posle podne »
@ gedora  imas  beer od mene tapsac

Van mreže akreca

  • VW Početnik
  • Poruke: 174
  • Age: 49
  • Lokacija: Banja Luka
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 TDI
Odg: Pro-tuning DA ili NE ...
« Odgovor #59 poslato: Jun 17, 2012, 09:35:46 pre podne »
klasicna srpska posla i sviranja kurcu. kad nesto crkne daj da se vidi ko je kriv da mu jebemo mater?
kad crkne polo 1,4 2011god sto ne idu u fabriku da jebu mater onim svabama koji su ga sastavili?
na tuning nema, nikad nije bilo i nikad nece ni biti nikakve garancije.
svi bi nekih 200+ks da se izivljavaju dok im ne dosadi i da ta masina traje nekih 150 do 200 godina
svi bi da se jebu a da im ne udje.
svi  kad kupuju auto kupuju neki sa manjom kubikazom zbog potrosnje i registracije, pa kad podju na neki dalji put vide da im je auto jedno obicno govno.
bilo ko ko ima 1 jedini gram mozga kad podize pritisak turba mora znati da su klipovi, zidovi cilindra, lezajevi radilice, kvacilo optereceniji bar za 20 posto nego sto su bili u serijskoj varijanti
gdje nestadose sa foruma oni sto cipuju pola 1,4tdi na 120ks?
gdje su oni sto na dvojke gtd stavljaju interkulere od sprintera cdi?
gdje onaj inzinjer sto isto u pola stavlja 1,8 20v turbo?
koliko se takvih pojavilo ovde?
muka mi je vise kad citam kakve ljudi gluposti mogu napisati
blok motora prazan bez icega u sebi za audi 4 rst kosta 17000eu i nema nikakvu garanciju da ga kovana klipnjaca nece polomiti u hiljadu komada kad se promasi brzina ili se prevrti
sta hocete vise koje pizde materine da vam auto trosi 5 kila plina ili loz ulja, da vam ga neko nabrije na 300ks, da ga drkate i da se izzivljavate svaki dan i da vam taj isti da dozivotnu garanciju na motor?

podrzavam !!! uzimas mi rijeci sa tastature. ako zelis da se vozis brzo, udobno i sl. uzmi automobil koji ti to moze pruziti a nemoj traziti neko "rjesenje" i onda traziti garanciju na to jer je neces dobiti. upravo sam to mislio reci. samo iz tog razloga sam protiv chipovanja. ako chipujes automobil i sjebes nesto, sjedi i placi jer gdje god da odvezes na popravak svi ce reci "ma gdje ili ko ti je ovo radio" i cim to cujes idi na bankomat dizi svu stednju sa racuna jer trebace ti.
sasa