Zimus sam zamenio termostat jer je stari ostao otvoren i na onoj hladnoci je jedva izlazio iz belog podeoka.
Kad sam ga skinuo na njemu je stojalo 82°C.
Stric mi je mehanicar i rekao mi je da je zamenjen jer fabricki otvara na 87°C.
Stavio sam neki nemacki i temperaturu mi drzi na oko milimetar preko pola.
Letos dok sam vozio sa starim termostatom ventilator mi je palio cim predje milimetar preko pola a gasio na milimetar pre polovine.
Sa novim ventilator mi pali na oko 3mm preko pola a gasi tacno na pola.
Ali, problem je u tome sto mi se ventilator pali i u toku voznje na otvorenom pri brzini od 70-80km/h i treba mu otprilike 5-6 minuta da ugasi.
Danas sam isao oko 70km/h kad je upalio. Drzao je ventilator oko7-8 minuta dok ga nije ugasio.
Cak sam u jednom trenutku stao da vidim da mi nije puklo crevo i da nije voda iscurela.
Zasto se to desava?
Jel treba da stavim termoprekidac koji kasnije pali ventilator?
tj. neki kome je mala razlika u temperaturi kad treba da upali i ugasi.
Na ovom sad mislim da pise da pali na 92°C a gasi na 87°C.