Autor Tema: polo classic 1997 i gasenje u leru  (Pročitano 22851 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže la_pjer

  • VW Početnik
  • Poruke: 8
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo classic 96
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #40 poslato: Jun 23, 2012, 08:13:14 posle podne »
Problem sa mojim Polom classic 1996 motor 1.4 44kW je sličan. Ne gasi se ali obrtaji na leru variraju i kreću se, naravno ako obrtomer pokazuje tačno, 600 - 800, a čini mi se ponekad da padnu i ispod 600 i po neki put kola počnu da se tresu. Probao bih da odradim sve što je uradio VNV kada budem imao vremena i nadam se da može da pomogne da se stabilizuju. Interesuje me koliki bi oni trebali da budu?
« Poslednja izmena: Jun 23, 2012, 08:17:18 posle podne od strane la_pjer »

Van mreže la_pjer

  • VW Početnik
  • Poruke: 8
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo classic 96
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #41 poslato: Jun 25, 2012, 12:16:47 pre podne »
Potrebna pomoć pa zato još jednom isto pitanje: Koliki su obrtaji motora 1.4MPI na ler gasu za Polo classic 1996 1.4?

Van mreže kiza1975

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #42 poslato: Jun 25, 2012, 12:26:04 pre podne »
kod mene su od 720-760 mada mislim kada bi radio na 780-800 radio bi mirnije

Fabricki bi trebali da budu 770-970
« Poslednja izmena: Jun 25, 2012, 12:33:05 pre podne od strane kiza1975 »

Van mreže checky

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Polo 6N 1.4; Astra G 2.0DI;
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #43 poslato: Jun 25, 2012, 03:00:52 pre podne »
ja imam problem da ga upalim, jer mi nikad ne pali sauh, a kad ga upalim, on je na 900 obrtaja (hladan)...bolje bi vam bilo da ova muka koju trebam da uradim uplali sauh na pola  bleh da vas sve ne pospremim  driving  lollol sjutra cu ovo probat, pa vam javljam. nadam se da ce mi se mac i ona oznaka kod kilometraze kad se auto upali... ona neka 3-4 slova

Van mreže Giche

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2001
  • Age: 49
  • Lokacija: Kacarevo
  • Karma: +22/-7
  • Pol: Muškarac
  • Ne brze od zivota!
  • Auto: Polo 6N
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #44 poslato: Jun 25, 2012, 03:20:28 posle podne »
sto prvo ne odradite dijagnostiku?Da se vidi u cemu je problem....kod mene je prijavljivao losu smesu vazduha i kada sam skinuo crevo do onog "vakuma" sta je vec odma su skocili obrtaji...

Van mreže la_pjer

  • VW Početnik
  • Poruke: 8
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo classic 96
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #45 poslato: Jun 25, 2012, 06:51:24 posle podne »
Pratih baš danas ler obrtaje i kako videh niži su od 750 odnosno po mojoj proceni kreću se u rasponu 625 - 700. Rađena dijagnostika više puta iz raznoraznih potreba ali obrtaji ostadoše tu gde jesu, odnosno nije bilo nikakve reakcije dijagnostike na obrtaje ili pak smešu. Vlasnik sam 2.5 godine i ako me sećanje a i zapažanje služi uvek su bili takvi sem što se trese po neki put, i to ne baš često, u zadnjih 10-tak meseci. Jedino što u vezi toga što mi zapade za oko, je da se to dešava po lepom vremenu (čitaj višoj spoljnjoj temperaturi) a zimus je bila nirvana, odnosno sve OK uz isto variranje obrtaja. Magija, zar ne? Nisu tu čista posla!?

Van mreže igi85

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #46 poslato: Jun 25, 2012, 08:01:47 posle podne »
Posto imamo polo classic isto godiste i isti motor kod mene radi negde na 700-720 obrtaja. Dijagnostika na polo-u ne moze puno da pokaze i za razliku od ostalih novijih automobila njegovi senzori se nalaze na step motoru,  tako da ne mozes na primer ako je otisao senzor koji meri protok vazduha pa da kupis taj deo i da zamenis, vec moras da menjas ceo step motor jer se na njemu sve nalazi. Ja sam sebi kupio vag-com i kabal ali kao sto sam i rekao ne moze puno toga da pokaze, kod mene pokazuje konstatno gresku i to na lambda sondi ali ja nemam katalizator vec duze vremena, pa kada sam se raspitivao rekli su mi da moze i zbog nedostatka katalizatora da tu gresku pokazuje. Po meni je, kako si ti napisao, 625 jako mali broj obrtaja zato moze i da zatrese, negde na 700 bi trebao da radi jako lepo cim padne malo ispod toga on odmah malo zatrese.

Mozes da uradis neke stvari: Otvori poklopac gde ti stoji filter za vazduh i pogledaj u kakvom je stanju step motor da li je prljav, ima li garezi tako te stvari, jer u vecini slucajeva kada je prljav moze da stvara te probleme.

Pogledaj, vec kada si otvorio, pored filtera za vazduh nalazi se jedna zuta gumica, ima na sebi neku oznaku, proveri da se nije odlepila jer ako jeste ona ce tuda da pusta izduve iz iberlaufa, naravno u koliko duva na iberlaufa. Ovo sam napisao jer je kod mog burazera bio taj slucaj i malo je duvalo iz ibera i motor je usisava taj prljavi vazduh i to mu je stvaralo problema, kada smo skinuli crevo od iberlaufa motor je mnogo bolje i lakse radio, cim smo ga vratili odmah je radio teze i na manjim obrtaijma.

U koliko imas nekog ko ima VAG-com moze ti uraditi kalibraciju klapne na step motoru, moguce je da je izgubio tu neku nultu poziciju pa sada ne vraca leptir kako treba.

Pre neki dan sam isao sa drugarom koji vozi isto polo imao je problem kada ga pali auto mu se posle odmah i ugasi, znaci upali ga podigne obrtaje do 1500 i odmah se posle ugasi, kada je otisao kod mehanicara i uradio dijagnostiku kaze mu covek da dijagnostika pokazuje da imobilajzer mu blokira paljenje, kada sam ga pitao sta je u radio kaze da mu je taj mehanicar rekao da u njegovom kljucu tj tacnije u onom crnom plasticnom delu ima baterija, koja sluzi kada das kontakt da ecu moze da ocita kljuc ili tako nesto, mislili smo da lupa ali stvarno kada smo otisli u ovlasceni servis isto su mu rekli i pred nama su otvorili i kad pazi stvarno ima neka mala pljosnata baterija, kada su mu zamenili od tada nije imao problema i dijagnostika nije pokazival tu gresku i auto sada pali bez problema. Ja doduse nisam proveravao da li to ima kod mene tako da ne znam da li i kod ostalih ima ta baterija u kljucu.

Za one koji imaju isti ovaj auto i godiste ovaj motor nema nikakav sraf za stelovanje broja obrtaja, bar za sada koliko sam se ja gledao na mom autu a i raspitivao kod mehanicara.Doduse kada sam uzeo vag-com dobio sam i neko uputstvo u PDF formatu gde stvarno pise, u koliko vas auto ima sajlu za gas onda se broj obrtaja podesava kalibracijom leptira na step motoru.

Giche je na primer napisao kako je ima o losu smesu i kada je skinuo vakum crevo odmah su skocili obrtaji, mozda je kod njega bilo u pitanju samo vakum crevo ili mozda onaj regulator pritiska.
ma ko to kaze da ne moze da se poparavi.....

Van mreže checky

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Polo 6N 1.4; Astra G 2.0DI;
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #47 poslato: Jun 26, 2012, 01:55:46 pre podne »
da pozdravim igija koji jako detaljno objasnjava stvari... zelio bih da pitam sledece, moj polo nije 1997 godiste, vec 1995. motor je isti kao vas. 1.4 44kw ima 2 airbega, servo i elektricni otvarac krova (open air varijanta). ovo pisem da biste znali sto ima od opreme, ako to sto znaci. e sad, pricamo o onom polu 6n, jel da? meni kad upalim kontakt na mjestu dje je kilometraza izbaca nesto tima on2 ili oi2 ili tako nesto... motor je radjen. trenutno me zajebava onaj bendiks , ali uredno zavergla kad je hladan motor, mrdjutim nece da upali. posle malo muke upalim ga, ali nema sauha vec je na 900 obrtaja...stalno je na 900-910 obrta. i kad je na radnoj temperaturi kad ga na jade upalim hladnog. ja nikad nisam cuo niti vidio da bilo koje auto radi ispod 850-900 obrtaja, ali dobro... mene sad zanima, moze li da mi zbog bendiksa pravi problem i ne pali sauh ili je do neceg drugog. zaboravih da napomenem da auto takodje ima onu kockicu za koju vi tvrdite da je ecu, mada sam ja mislio da je to bombina. na njoj pise da nesto EGE ili tako nesto, marke bosch. isto tako sam pokusao da odradim ovo sa skidanjem minus kleme i cudima, medjutim odma me je zajebao jer ga nisam mogao upalit. sto da se radi??? ps. nikad ga nisam vodio na dijagnostiku, motor je dobar sve je ok, samo eto taj momenat sto ne znam sto ucinjet. unaprijed zahvalan

Van mreže Giche

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2001
  • Age: 49
  • Lokacija: Kacarevo
  • Karma: +22/-7
  • Pol: Muškarac
  • Ne brze od zivota!
  • Auto: Polo 6N
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #48 poslato: Jun 26, 2012, 03:22:38 posle podne »
on2 ili oi2 ... izbaci eol i jos neke gluposti...ti je kao upozorenje da trebas ulje da promenis ili neki kais...zavisi na koliko ti je podeseno da li na nekoliko meseci ili na kilometrazi...

Van mreže igi85

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #49 poslato: Jun 26, 2012, 06:58:18 posle podne »
@checky
Mala napomena moj polo je kupljen nov 1996god a vodi se kao model iz 1995.
Da pricamo o polou 6n. Kod tebe je ja mislim 6n1 i ima 6n2.
To sto kada das kontakt i pise na primer OEL, IN01 i IN02 to te opominje za servisne intervale.I to mozes da resetujes i sam pronadji na forumu imas uputstvo.
Najbolje idi zameni taj bendiks da bi ga mogao bar paliti kako treba.Ja sam menjao jednom bendiks i nisam zbog njega imao probleme o kojima ti pricas.
ECU kod polo-a ti se nalazi ispod brisaca tj. one plastike sa vozaceve strane (bar je kod mene tako). E sad to malo crno kockasto, ako iz njega ide kabal i zavrsava u razvodnoj kapi ja koliko znam to je komutator i ja sam njega menjao vec 3 puta.
Kod mog polo classic-a i kada je bas hladno vreme kada ga upalim skoce obrtaji do 1500rpm i onda ga vrati na 1000rpm i drzi ga tako sve dok ne pocne da se zagreva i onda ga polako spusta na 700rpm (i ja sam mislio da radi na 900rpm sve dok nisam nabavio dijagnostiku i video kada je zagrejan da meri obrtaje na 700 - 720) znaci sledeca crtica ispod 1000rpm je 700rpm a ne 900rpm.

U svakom slucaju vidi negde idi na dijagnostiku i vidi sta ce da pokaze pa nam napisi.
ma ko to kaze da ne moze da se poparavi.....

Van mreže la_pjer

  • VW Početnik
  • Poruke: 8
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo classic 96
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #50 poslato: Jun 26, 2012, 08:52:38 posle podne »
Ponovo pratih obrtaje jutros kada san krenuo na posao (17 stepeni spolja rekoše na TV) Upalih, orbtaji nešto malo niže od crte za 1000. Vozih, pa kada je temperatura motora tek izašla iz belog podrucja obrtaji otprilike na 750 - 800 (prvi semafor-crveno). Vozih dalje, radna temperatura motora (drugi semafor-crveno), obrtaji se spustiše na nešto malo više od 625, i tako do posla uz laganu drhtavicu kod stajanja na sledećim semaforima. Isto tako i pri povratku kući. Pitanje vezano za obrtomer odnosno konstatacija, prva crta 0, sledeća 250, pa zatim 500, posle toga 750 a onda 1000 (piše na instrument tabli) i dalje na više, zar ne?! Ako sam u pravu, onda je moja konstatacija broja obrtaja ispravna, a ako nisam voleo bih da saznam šta koja crta onda pretstavlja.

Van mreže Giche

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2001
  • Age: 49
  • Lokacija: Kacarevo
  • Karma: +22/-7
  • Pol: Muškarac
  • Ne brze od zivota!
  • Auto: Polo 6N
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #51 poslato: Jun 26, 2012, 09:01:54 posle podne »
to resetovanje je lako...da se kontakt i stisnu se u isto vreme i drzi one za sat ,skine se kontakt i da se opet i posle je sve lako...

Van mreže checky

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Polo 6N 1.4; Astra G 2.0DI;
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #52 poslato: Jun 27, 2012, 02:33:09 pre podne »
http://liveimages.redbook.com.au/carnod/car/spec/VOLK0152.jpg?aspect=Default
ovakav mi je polo. recimo danas nisam imao prodblem sa bendiksom, nego je verglao muski, ali nije htio da upali uopste. popizdjeh! ne znam sto da mu radim. inace pise mu ovo IN02... skontao sam da je to neka glupost. na motoru je promijenjeno sve skoro, jer su mi bile zalijepile karike, pa je sto se toga dijela tice sad ka boca, jedino mi ovo stvara nervozu. ne znam, jer vergla i stalno mu kao malo fali da baci varnicu da upali. sto sve moze bit, pa da znam cemu da se nadam. da napomenem jos jednom, kablovi novi, svjecice nove, ulje novo, filteri novi, tako da mu nije tu krivi dio. do cega dolazimo? klapna? koliko to moze bit da je para? i koliko si placao taj komutator, ako je on kojim slucajem? hvala jos jednom....
ps. vec sam finansijski izmoren od ovoga motora (a uzeo sam ga "neispravnog" od majstora) iz prostog razloga sto on ne radi elektroniku, ali ja kad ga upalim, tu nema greske, sve je ka puce. lutka  lollol

Van mreže igi85

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #53 poslato: Jun 27, 2012, 05:08:24 posle podne »
cekaj ovako, znaci ti imas problem samo kada ga palis posle toga ti radi sve kako treba?
Jesi li kojim slucajem proverio pritisak pumpe za gorivo?
Jesi li promeni razvodnu kapu i ruku? Ako nisi proveri u kakvom su stanju jer od ta dva dela isto zavisi kako ce da pali.
Sto se tice kumutatora ja sam jednom platio polovan 20eur a sledeci put sam uzeo nov 50eur pa opet nov 50eur. Mada simptomi kada rikne kumutator su nesto drugaciji, naime kod mene kada se desavalo da rikne stavim na kontakt vergla kao blesav ali nece da upali.:rolleyes:

ali poslusaj me idi kod nekog proverenog autodijagnosticara neka ga on prvo proveri pa kupi onda sta treba od delova i idi kod majstora i promeni taj bendiks to ti nije velika investicja.
ma ko to kaze da ne moze da se poparavi.....

Van mreže la_pjer

  • VW Početnik
  • Poruke: 8
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo classic 96
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #54 poslato: Jun 27, 2012, 07:25:40 posle podne »
Negde krajem februara ili početkom marta ugasi mi se Polo kod Sava centra usred vožnje i bez obzira na silno verglanje nije hteo da pali, a jedno 20-tak minuta pre toga sam proleteo kroz dobru baru a nemam dole kod motora zaštitni pleh. Šlep služba pa kod majstora. Završilo se tako da je stradala razvodna ruka (možda se poklopilo a možda ne sa barom) i zamenom sa novom. Poenta ovog mog pisanja je da prilikom zamene razvodne ruke majstor imao problema, jer je u prodavnici kao novu dobio neispravnu razvodnu ruku što je natrenutak izazvalo pravu zabunu jer simptomi ostadoše isti (vergla a nepali) a ugrađen nov deo. Naravno rešilo se drugom ispravnom razvodnom rukom ali pitanje ostaje kvaiteta novih delova na našem  tržištu (NOVO A NE RADI!!!!).
Da li neko zna gde može da se kupi zaštitni pleh za motor? Jer ja probah pa nenađoh sem kod ovlašćenog dilera za približno 13500 RSD u to vreme i naravno ne kupih jer otpadoše uši.
« Poslednja izmena: Jun 27, 2012, 08:10:07 posle podne od strane la_pjer »

Van mreže checky

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Polo 6N 1.4; Astra G 2.0DI;
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #55 poslato: Jun 28, 2012, 01:39:54 pre podne »
upravo to mi se desava. kad je hladan, kad prenoci, sile nema da ga upalim. danas sam ga upalio na gurku, upali iz prve i ugasi se. odma posle je upalio i nije se vise gasio. onda sam ga malo vozio i sve radi fenomenalno. ide super, nema nikakvih problema. (ide ko lud). posle toga sam otisao kod elektricara, koji je bio nesto zauzet i nije imao puno vremena da gleda sta je u tom momentu iz prostog razloga sto je auto palilo bez problema jedno 5-6 puta. ovo je bio neki lijevi majstor kome ne bih ni ostavio auto da mi radi jer je mi je na proslo auto nesto bio usrao, pa sam samo dosao po misljenje. dakle samo prvo paljenje kad je hladan, ostalo je ok... meni se cini da je problem to sto mi on ne pali sauh. jes da ima 35 stepeni, ali ipak mislim da bi trebao to da uradi. nista, sjutra ga vodim kod jednoga lika (neki kao provjereni) pa cu mu ga ostavit da mi uradi dijagnostiku i da mi zamijeni bendiks, pa vam javljam sto je i kako je.

i ako vam nije muka da mi detaljno objasnite kako se resetuje ono na instrument tablu posto danas nisam uspi pritiskanjem dugmica na sat. hvala
« Poslednja izmena: Jun 28, 2012, 01:42:09 pre podne od strane checky »

Van mreže Giche

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2001
  • Age: 49
  • Lokacija: Kacarevo
  • Karma: +22/-7
  • Pol: Muškarac
  • Ne brze od zivota!
  • Auto: Polo 6N
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #56 poslato: Jun 28, 2012, 09:22:47 pre podne »
ae ako danas budem imao vremena napravicu klip pa ces da vidis... :D

Van mreže kiza1975

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #57 poslato: Jun 28, 2012, 01:06:18 posle podne »
Obicno kad je los komutator ili ti bobina, najvise se manifestuje kada je vreme toplo tj vece vrucine,ja tipujem na nju i ne bi bilo lose da je proveris .

Van mreže checky

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +5/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Polo 6N 1.4; Astra G 2.0DI;
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #58 poslato: Jul 04, 2012, 02:13:37 posle podne »
Ljudi, pozdrav. zaboraviste me :( dakle, desilo se sledece: zamijenio sam bendiks, i sad vergla regularno, pokupio sam ga od majstora jer je palio sve normalno. i 2 dana posle toga je regularno palio, medjutim opet mi se desava da na jadvite jade upali na rpvo paljenje (komutator ili ti bombina nije iz prostog razloga sto bi on ili ona pravila problem i na drugo paljenje i trece i stalno). on sad nekako upali jer su najavili 40stepeni, a to ti je na asvalt 60stepeni sigurno, tako da to nije frka, ali on meni ne pali sauh uopste. ja vozim i golfa 2 koja na prvo paljenje obavezno pali sauh. ne znam sto da gledam sto da kazem. radje bih se malo ovako raspitao no direkt kod majstora jer su mnogo mutavi kad je problem u pitanju, ali kad treba da se uzmu pare, tu su strava  angry2
isto tako me i dalje jako nervira ona servisna opomena, pa ako vam nije muka malo detaljnije da mi objasnite kako da je se rijesim.
u medjuvremenu se jos desilo i to da mi ne radi km sat. koliko sam primijetio nije na sajlu, no zice. kako da ga provjerim (koje su tacno posto ih na mjenjac ima vise), jer je to radilo prije 2 dana  bonk
unaprijed zahvalan

Van mreže igi85

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #59 poslato: Jul 04, 2012, 07:26:05 posle podne »
e pa ovako ako hoces da resetujes intervale za servis:

1. Stavis ga na kontak
2. Pritisni i drzi dugme sa leve strane kao kad hoces da resetujes kilometrazu
3. Skini ga sa kontakta
4. Pusti dugme
5. Pojavi ce se OEL
6. Pritisni dugme (sa desne strane) koje podesava minute na satu i drzi ga sve dok se ne pojavi ovako ---- na displeju

U koliko hoces da resetujes IN01 i IN02 kada resetujes OEL samo ponovo stisni dugme (kao kada hoces da resetujes kilometrazu) i pojavice ti se IN01 i pritisnes i drzis ponovo dugme za minutazu i pojavice ti se  ----

Kada resetujes IN01 onda ponovo stisni dugme i pusti i pojavice ti se IN02 onda opet pritisnes i drzis dugme za minutazu sve dok ti se ne pojavi ----

7. Stavi ga na kontak i trebalo bi da ti pise IN00.

Kod mene se nalaze dva senzora i to negde zavuceno kod motora,znam kada mi je jedan bio nesto zezao nije hteo da mi pokazuje koliko idem KMH.

Sto se tice sauha, bar kod mene, to sam ispricao bilo zesce hladno ili toplo on ce drzati sauh na 1000rpm ne vise ni manje kada pocne motor da se zagreva spusta ga sve do sledece crte.

Hajde malo detaljnije objasni kako to tesko pali, tipa kao kada je prazan akumulator ili mozda vergla super ali mu treba malo vise da bi upalio, da li se oseca benzin itd, itd....
Jer je majstor proverio predpaljenje?
Sta je pokazala autodijagnostika?
ma ko to kaze da ne moze da se poparavi.....