Autor Tema: polo classic 1997 i gasenje u leru  (Pročitano 20201 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
polo classic 1997 i gasenje u leru
« poslato: Februar 12, 2012, 10:22:45 posle podne »
Kupio sam VW Polo classic pre otprilike mesec dana. Znao sam da se auto gasi dok je hladan u leru. Padne mu broj obrtaja na ispod 400 i ugasi se, dok bi posle kada je zagrejan radio na 700 obrtaja i malo tresao. Cim bi mu dodao malo gasa i popeo na 800 obrtaja, prestao bi da trese.

E sada kada su krenuli ovi veliki minusi auto se non stop gasi. U voznji moram da uvek dodajem gas kada kocim i da nadrukavam kako se ne bi ugasio.

Da li je moguce da je to posledica toga sto mi fale creva i ovaj plasticni deo


Na slici levo je neki polo classic sa neta, a desno je moj. Vidi se da mi fali crevo i ovaj plasticni deo oznacio sam crvenim krugovima

Gde bih mogao da kupim crevo i tu plastiku? Da li samo na otpadu ili se moze uzeti i novo negde i koliko platiti za crevo i plastiku ako uzimam sa otpada?

Takodje, ustanovio sam i da mi je kuciste filtera za vazduh na jedom mestu probuseno



Sta predlazete, da li da ga zalepim ili popunim rupu silikonom itd...

Da li ove dve stvari nedostatak creva i plastike i rupa na kucistu filtera mogu biti uzrok gasenja automobila ili je ipak leptir gasa?

Takodje prilikom voznje na brzini od 80 do 120 se nazad cuje neko zujanje, pretpostavljam da je neki lager.

Osim ovih problema i problema sa zamrzavanjem bravica prezadovoljan sam.

Hvala unapred na savetima :)

Van mreže kiza1975

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 48
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #1 poslato: Februar 14, 2012, 03:19:24 posle podne »
Vozimo isti auto i imamo iste probleme,iako imam sva ta creva.Za pocetak ne bi bilo lose srediti kuciste filtera da ti ne bi vukao fals vazduh.
Proveri prvo paljenje..kablove,svecice,razvodnik,razvodna ruka.Naravno ne bi bilo lose i ocistiti leptir gasa.

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #2 poslato: Februar 14, 2012, 04:09:44 posle podne »
Nakači to crijevo, pogotovo sada dok su minusi, ali direktno na usis vazduha (to je crijevo za topao vazduh). Pretpostavljam da je prevelika gustina hladnog vazduha pa mu guši smješu. Kod mene su bili isti simptomi, i isto 1.3 motor i posle ove proste intervencije se niti jednom nije ugasio! Crijevo imaš u svakoj prodavnici auto dijelova za bagatelu, a plastika ti za sada i nije potrebna. Eto probaj, pa javi da li je uspjelo.

Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #3 poslato: Februar 14, 2012, 09:35:22 posle podne »
danas sam zalepio kuciste filtera. Nasao sam neku plastiku i zalepio super lepkom i dodatno stavio silikon. Sto se creva tice, isao sam danas po radnjama i nisam uspeo da ga pronadjem. U jednoj prodavnici si mu rekli da mogu uzeti crevo za zastavu papirni valjda od keca ili juga i potrazio sam u radnji koja prodaje zastavine delove, ali im je nestalo :).

Ne znam da li je i kod vas to crevo papirno da li stvarno odgovara taj od zastave.

Inace zaobravio sam da vratim ono crevo malo dole na kuciste filtera, ne znam ni cemu sluzi malog je precnika, jer sam kuciste skinuo i lepio u stanu :), a posle ga vratio usrafio i krenuo odmah da kupim crevo i sad se setio da nisam vratio to malo crevce :)
« Poslednja izmena: Februar 15, 2012, 03:41:41 posle podne od strane vnv »

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #4 poslato: Februar 15, 2012, 07:22:09 pre podne »
Ne znam kako nisi uspio da nađeš crijevo?! Ma uzmi bilo koje (samo da možeš navući na otvore), i zalijepi ga selotejp trakom. A to malo crijevce je vezano za senzor temperature vazduha (bar koliko ja znam).

@ kiza1975, i ja sam imao sva crijeva i gasio mi se, ali kao što rekoh, fora je da se crijevo montira direktno na ulaz vazduha (uzmi i prebaci ga sa donjeg dijela ulaza na onaj gornji-plastični u koji ulazi hladna vazduh).

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #5 poslato: Februar 15, 2012, 07:28:44 pre podne »

Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #6 poslato: Februar 15, 2012, 10:02:19 pre podne »
ako dobro razumem, da montiram na levu rupu gde je isao ovaj plasticni deo koji mi fali? Sta u tom slucaju raditi sa ovom drugom rupom na koju je islo crevo?

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #7 poslato: Februar 15, 2012, 10:22:39 pre podne »
Pa sa tom rupom ne radi ništa (bar ja nisam) i trebalo bi biti u redu. Probaj pa javi. Evo kod mene 1 mjesec i posle te intervencije se niti jednom nije ugasio (a prije sam mijenjao sve od filtera do svjećica i akumulatora da bih riješio problem).

Van mreže slavkodzek

  • VW Početnik
  • Poruke: 134
  • Age: 2019
  • Lokacija: Pozarevac
  • Karma: +5/-1
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #8 poslato: Februar 15, 2012, 12:58:08 posle podne »
Ja sam to crevo kupio u Euro autu.Vovode stepe 14a

Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #9 poslato: Februar 15, 2012, 03:07:57 posle podne »
kupio sam neko crevo u Zelenziku danas 50mm precnik i probao obe varjante i na ono levo sto si rekao, a i na desno, medjutim auto se i dalje gasi u leru, pada na ispod 500, 400 obrtaja :(.

Mislim da mu ne radi ni saug, jer i kada je hladan broj obrtaja je isti. Pocinje da me bas nervira :).

Mozda je leptir gasa?

zakazao sam sutra kod Lav auta pregled jer su mi blizu, pa cu videti...

Inace auto je do pre godinu ipo odrzavan samo u autokomercu na firmu, prvi vlasnik, mala kilometraza, itd...
« Poslednja izmena: Februar 15, 2012, 03:46:17 posle podne od strane vnv »

Van mreže Giche

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2001
  • Age: 48
  • Lokacija: Kacarevo
  • Karma: +22/-7
  • Pol: Muškarac
  • Ne brze od zivota!
  • Auto: Polo 6N
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #10 poslato: Februar 15, 2012, 03:57:15 posle podne »
uzmi leptir ocisti maramicom,ali pazi da ti nista ne upadne unutra...moze kontakt sprej ili ono za prozore da ima penu...ja mucim muku sa tim i samo ocistim leptir,ma da sam ja sklonio vakum crevo zato sto mi je vakum vrisno pokusaj i ti...

Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #11 poslato: Februar 15, 2012, 04:55:21 posle podne »
videcu sutra u servisu sta ce biti

Van mreže nikolat

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 215
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +3/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.3 1988
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #12 poslato: Februar 16, 2012, 07:20:08 pre podne »
E onda ti ne radi saug. PRobaj i da očistiš kontakte na razvodnoj kapi. Kao što rekoh, i ja sam muku mučio sa tim i riješio na najprostiji način tako da i tebi predlažem da probaš prvo sa prostim rješenjima tipa čišćenje kontakta, leptir gasa (imaš sprej za karburatore), podešavanje ler gasa...

Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #13 poslato: Februar 16, 2012, 08:26:05 posle podne »
evo posle servisa stvari stoje ovako:

odmah su ocistili klapnu krpom i naprskali su sprej. Posle te intervencije auto je upalio bez gasa i nije se gasio, mada radi na 500 obrtaja, pa ponekad kad padne podigne se na 750.

Onda su pregledali jos neke stvari, zamenio sam sajlu rucne jer rucna nije radila, dva zadnja lezaja stvaljen Fag, prednje solje amortizera obe i antifriz g12 posto mi je falilo prosle nedelje skoro litar, a nisam znao sta je sipano pre toga i sipao sam obican g11. Izmerili smo na koliko mrzne bilo je na -20. Medjutim ipak na njemu iako ja nisam mogao da vidim oznaku ipak pise na samoj bocici da ide g12, pa je verovatno i pre toga bio g12. Tako da sam sipao nov g12 antifriz. Naravno, verovatno nisu isprali vodom sistem, nego su samo ispraznili stari i sipali ovaj. Opet kada sam uzeo auto posle predjenih 10 km primetio sam da je nivo ispod minimuma. Na specifikaciji mi stoji da je sipano 3 litre ELF autosupra G12 i 2 litre destilovane vode. Koliko se secam ovaj antfriz bi trebao da je crvene boje, a kod mene kada je auto bio zagrejan otvorio sam poklopac i mislim da je unutra zelena fluorescentna tecnost, pa mi je to malo cudno. Da li da dodam malo destilovane vode da bude iznad min. kada je hladan?

Takodje, zamenili su mi i zadnje paknove i centrirali trap valjda zbog tih solja amortizera.

ruke sa pdv-om: :)

zamena antifriza 944 din
ciscenje klapne 708
zamena paknova 885
zamena paknova 885
zamena sajle 531
zamena sajle531
zamena lezaja 590
zamena lezaja 590
zamena solje amortizera 1416
Centriranje trapa 1800

Antifriz ELF autosupra g12 - 3 lit - 1230
solja amortizera 580
siolja amortizera 580
lezaj Fag - 850
lezaj Fag - 850
Paknovi GS-8166 (fsb-191a) - 1400
sajla rucne 590
sajla rucne 590
destilovana voda 2 lit 70 din
povezice za ratkapne 8 kom 80 din :D

Sve ukupno ruke i delovi 15700 dinara.

Auto je kao sto sam napisao u prvom postu bio bucan na brzinama preko 80km nazad, zbog toga su i zamenjeni lezajevi. Takodje rucna nije radila uopste.

Lik koji je radio mi je objasnio da on ne radi sa dijagnostikom i da mozda imaju za VW, ali da vozim tako dok se ne resetuje ??

Onda sam presao oko 10 km, auto se par puta ugasio, padao je ispod 500 i ugasio se nekoliko puta (naravno ne kao ranije kada se non stop gasio, ali me opet iritira). Vratio sam se u servis, lik mi je rekao da vozim par dana pa ako se ne resetuje da onda dodjem da ga taj neki drugi kolega nakaci na komp jer nije siguran da li imaju za njega dijagnostiku...

Pokusao sam i onu foru za reset greske tipa 3x po 4 sek na 5500 obrtaja to sam negde procitao za neke automobile, ali ne znam ni tacno kako bi to trebalo da se uradi da li sa pauzama itd...tipa drzim gas nabijem u crveno 4 sek, pa pustim da skroz padne pa opet i sl..???

Sada kada je hladan motor startuje, ali moram malo da mu drzim gas i onda se nekako stabilizuje na 500 obrtaja i tako radi.

Inace senzor temperature motora u kabini ne radi, jednom mi je prosle nedelje sam od sebe proradio ne znam kako, a danas kod njih nije radio. On je pokusao da nesto prespaja, a ja gledao da li se kazaljka pomera i nista nije bilo od toga. Posle toga me je pozvao i rekao da je proradila u tom trenutku, ali kada sam preuzeo auto ponovo ne radi. Mozda i zbog toga mi ne radi saug.

U svakom slucaju, zavrsio sam ove druge stvari koje su me mucile, a za ovo ciscenje sam samo platio 700 din tako da i nije neka cifra, pa cu videti da li ce oni moci ili cu ici na drugo mesto da se eventualno nakaci na komp i obrise ta greska ili sta vec, a za senzor temp. cu otici kod elektricara.

 
« Poslednja izmena: Februar 16, 2012, 08:33:08 posle podne od strane vnv »

Van mreže Giche

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2001
  • Age: 48
  • Lokacija: Kacarevo
  • Karma: +22/-7
  • Pol: Muškarac
  • Ne brze od zivota!
  • Auto: Polo 6N
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #14 poslato: Februar 16, 2012, 10:50:12 posle podne »
druze pokusaj da skines od vakuma crevce i upali auto...to ti je tri sekunde da uradis... Ovde ti se nalazi...

Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #15 poslato: Februar 17, 2012, 06:38:01 pre podne »
cemu sluzi to crevo? Pokusacu da ga pronadjem :D

Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #16 poslato: Februar 17, 2012, 12:54:54 posle podne »
za sve ovo sam znao da treba da se promeni, nisu oni na svoju ruku to radili nego sam ja rekao sta mi se desava....

Van mreže Giche

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2001
  • Age: 48
  • Lokacija: Kacarevo
  • Karma: +22/-7
  • Pol: Muškarac
  • Ne brze od zivota!
  • Auto: Polo 6N
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #17 poslato: Februar 17, 2012, 01:09:43 posle podne »
jel si probao da skines crevce i da upalis auto?Da vidis kako ce ler da se ponasa...

Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #18 poslato: Februar 17, 2012, 04:28:57 posle podne »
ja sam se vratio, ali su mi rekli da vozim par dana pa da onda dodjem, naravno bilo bi bolje da su resili odmah, a i pitanje je da li ce uopste resiti...

ne znam koje je to tacno crevo, gledao sam malopre, ali nemam pojma :)
« Poslednja izmena: Februar 17, 2012, 06:25:39 posle podne od strane vnv »

Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #19 poslato: Februar 18, 2012, 10:34:02 posle podne »
danas mi je kod ade pri skretanju ka putu za novi most posle prolaska kroz veliku baru stao auto. Nisam mogao da ga upalim 15 minuta. Verovatno su se nakvasile svecice. POsle 15 minuta je upalio, ali je trzao i tripovao se na malim obrtajima. Posle nekoliko sati sada pri povratku kuci je radio normalno, ali je ponovo kada se veliki gas daje tipa kad padne na 500 obrtaja i da se jak gas auto ponekad pocne da trese jako sve dok ne dodje do 800-900 obrtaja, kao da lupa...

Drugo sto mi je cudno da se cd player posle ovih intervencija sam gasi, tipa auto na 1500 obrtaja, nije se ugasio niti izgubio struju, farovi rade i cd player se ugasi i to mi se sada pri povratku desilo nekoliko puta.

Razumem kad padne na 500 i ispod pa izgubi struju, farovi izgube jacinu i da se ugasi, to mi se prvo desilo dok je bio na leru. Izasao sam iz kola, auto je radio na oko 800 obrtaja normalno 5 minuta i onda je opet pao na 500 i poceo ono da sam dodaje do 750 i da pada na 500 i tako u krug.

Kada sam usao u auto cd je bio ugasen, a bio je upaljen naravno pre toga. I onda na putu do kuce se jos par puta ugasio, ali sam poslednji put zapazio da je auto bio na 1500 obrtaja i da je imao struje, a cd se ugasio...