evo posle servisa stvari stoje ovako:
odmah su ocistili klapnu krpom i naprskali su sprej. Posle te intervencije auto je upalio bez gasa i nije se gasio, mada radi na 500 obrtaja, pa ponekad kad padne podigne se na 750.
Onda su pregledali jos neke stvari, zamenio sam sajlu rucne jer rucna nije radila, dva zadnja lezaja stvaljen Fag, prednje solje amortizera obe i antifriz g12 posto mi je falilo prosle nedelje skoro litar, a nisam znao sta je sipano pre toga i sipao sam obican g11. Izmerili smo na koliko mrzne bilo je na -20. Medjutim ipak na njemu iako ja nisam mogao da vidim oznaku ipak pise na samoj bocici da ide g12, pa je verovatno i pre toga bio g12. Tako da sam sipao nov g12 antifriz. Naravno, verovatno nisu isprali vodom sistem, nego su samo ispraznili stari i sipali ovaj. Opet kada sam uzeo auto posle predjenih 10 km primetio sam da je nivo ispod minimuma. Na specifikaciji mi stoji da je sipano 3 litre ELF autosupra G12 i 2 litre destilovane vode. Koliko se secam ovaj antfriz bi trebao da je crvene boje, a kod mene kada je auto bio zagrejan otvorio sam poklopac i mislim da je unutra zelena fluorescentna tecnost, pa mi je to malo cudno. Da li da dodam malo destilovane vode da bude iznad min. kada je hladan?
Takodje, zamenili su mi i zadnje paknove i centrirali trap valjda zbog tih solja amortizera.
ruke sa pdv-om:
zamena antifriza 944 din
ciscenje klapne 708
zamena paknova 885
zamena paknova 885
zamena sajle 531
zamena sajle531
zamena lezaja 590
zamena lezaja 590
zamena solje amortizera 1416
Centriranje trapa 1800
Antifriz ELF autosupra g12 - 3 lit - 1230
solja amortizera 580
siolja amortizera 580
lezaj Fag - 850
lezaj Fag - 850
Paknovi GS-8166 (fsb-191a) - 1400
sajla rucne 590
sajla rucne 590
destilovana voda 2 lit 70 din
povezice za ratkapne 8 kom 80 din :D
Sve ukupno ruke i delovi 15700 dinara.
Auto je kao sto sam napisao u prvom postu bio bucan na brzinama preko 80km nazad, zbog toga su i zamenjeni lezajevi. Takodje rucna nije radila uopste.
Lik koji je radio mi je objasnio da on ne radi sa dijagnostikom i da mozda imaju za VW, ali da vozim tako dok se ne resetuje ??
Onda sam presao oko 10 km, auto se par puta ugasio, padao je ispod 500 i ugasio se nekoliko puta (naravno ne kao ranije kada se non stop gasio, ali me opet iritira). Vratio sam se u servis, lik mi je rekao da vozim par dana pa ako se ne resetuje da onda dodjem da ga taj neki drugi kolega nakaci na komp jer nije siguran da li imaju za njega dijagnostiku...
Pokusao sam i onu foru za reset greske tipa 3x po 4 sek na 5500 obrtaja to sam negde procitao za neke automobile, ali ne znam ni tacno kako bi to trebalo da se uradi da li sa pauzama itd...tipa drzim gas nabijem u crveno 4 sek, pa pustim da skroz padne pa opet i sl..???
Sada kada je hladan motor startuje, ali moram malo da mu drzim gas i onda se nekako stabilizuje na 500 obrtaja i tako radi.
Inace senzor temperature motora u kabini ne radi, jednom mi je prosle nedelje sam od sebe proradio ne znam kako, a danas kod njih nije radio. On je pokusao da nesto prespaja, a ja gledao da li se kazaljka pomera i nista nije bilo od toga. Posle toga me je pozvao i rekao da je proradila u tom trenutku, ali kada sam preuzeo auto ponovo ne radi. Mozda i zbog toga mi ne radi saug.
U svakom slucaju, zavrsio sam ove druge stvari koje su me mucile, a za ovo ciscenje sam samo platio 700 din tako da i nije neka cifra, pa cu videti da li ce oni moci ili cu ici na drugo mesto da se eventualno nakaci na komp i obrise ta greska ili sta vec, a za senzor temp. cu otici kod elektricara.