Autor Tema: polo classic 1997 i gasenje u leru  (Pročitano 22869 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Giche

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2001
  • Age: 49
  • Lokacija: Kacarevo
  • Karma: +22/-7
  • Pol: Muškarac
  • Ne brze od zivota!
  • Auto: Polo 6N
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #20 poslato: Februar 19, 2012, 11:51:47 pre podne »
druze moj ti je savet da ides kod Gedore i da kod njega odrzavas auto...

Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #21 poslato: Februar 22, 2012, 10:12:09 pre podne »
Vise se ne gasi cd player. Inace juce sam otisao do Lav auta i nakacili su ga na komp. Imaju neki software na srpskom, nije VAG, verovatno neki univerzalni i covek je isao po kanalima i pokusavao da iscita neke informacije. Na kraju je pronasao na 10 kanala neke informacije i isao na opcije aktiviraj i valjda je time resetovao kako kaze sve sto je moglo. Medjutim nikakve promene u radu.

Auto se jos uvek gasi kada je hladan, zatim kada se ugreje ne gasi se, ali broj obrtaja varira od 500 do 800. Pri davanju gasa isto tako npr. ne moze da se u leru drzi na recimo 1100. Nego isto tako onda varira od 1100 do 1400.

Meni je na autu prosle godinje menjan termostat, ali mi ne radi senzor temperature motora u kabini. Sledece sto cu da uradim je to da cu otici do elektricara i pokusati da sredim taj senzor temperature ili sta god treba i da onda odem kod nekog sa VAG dijagnostikom.

Njihov savet je bio da pronadjem nekog sa polovnim step motorom i da se onda proba, s tim da bi ponovo bilo potrebno resetovati na kompu.

Inace vise ne trokira i ne lupa. Moguce da je to bilo zbog onog kada su se nakvasili kablovi...
« Poslednja izmena: Februar 22, 2012, 10:18:24 pre podne od strane vnv »

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #22 poslato: Februar 22, 2012, 10:59:58 posle podne »
Kako se mere kablovi unimerom?

Van mreže Giche

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2001
  • Age: 49
  • Lokacija: Kacarevo
  • Karma: +22/-7
  • Pol: Muškarac
  • Ne brze od zivota!
  • Auto: Polo 6N
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #23 poslato: Februar 23, 2012, 12:29:13 pre podne »
Djole DMC mozda je mislio ako je kabal neki u prekidu...Ali neka ipak on odgovori... :D

Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #24 poslato: Februar 23, 2012, 01:32:03 pre podne »
ima li nekog ko je u blizini Ceraka, Zarkova itd... a da ima VAG navigaciju i kablove?
Voleo bih da sam procackam tu dijagnostiku, a ne kupuje mi se kabl trenutno samo zbog ove poteskoce :)
« Poslednja izmena: Februar 23, 2012, 01:39:41 pre podne od strane vnv »

Van mreže Giche

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2001
  • Age: 49
  • Lokacija: Kacarevo
  • Karma: +22/-7
  • Pol: Muškarac
  • Ne brze od zivota!
  • Auto: Polo 6N
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #25 poslato: Februar 23, 2012, 02:25:42 pre podne »
druze kontaktiraj Gedoru,ima on dijagnostiku on je iz Zemuna.

Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #26 poslato: Mart 14, 2012, 02:40:56 posle podne »
na kraju sam popravio tako sto sam podesio sajlu gasa kod leptira, stavio sam je na nekoliko zuba blize ka leptiru.

Sada auto normalno radi izmedju 800-900 obrtaja. Ostaje mi samo da zamenim termodavac, danas sam ga malo cackao, skinuo konektor okrenuo par puta, u kabini se pokazivac malo pomerio opet ne pokazuje pravu temperaturu, ali ne stoji zakucan na 0.

Na delu sajle gde izlazi iz kabine sajla je mogla da se povuce prema prednjoj strani auta, kao da je ispalo iz tog srafa za stelovanje.

Prvo sam povukao sajlu i ubacio parce kartoncica i vratio sajlu na maticu. I to mi je dalo rezultat, Radio je na skoro 2000, onda sam smanjio kartoncic i namestio na 900. Posle toga sam cackao sajlu kod leptira i tu stelovao, a onda ubaacio jos malo kartoncica u rupu, pritisnuo gas do daske i ona je sada legla, ne moze vise rukom da se izvuce. Sad ne znam valjda je to tako i trebalo da bude. E onda sam na kraju samo na sajli kod leptira podesio sajlu i dobio trazeni rezultat od 800-900 obrtaja.

Sada posle ovoga cu skinuti - klemu, sacekati 20 minuta, zatim staviti na kontakt 5 minuta, skinuti sa kontakta, opet staviti na kontakt (naravno sve ovo bez diranja pedala i bilo cega) i startovati motor. Ostaviti da radi dok se ventilator ne upali, zatim voziti normalno 10-tak km. Na ovaj nacin cu mu valjda resetovati klapnu, a auto ce se podesiti.

Kupicu svakako vag kabl, pa cu videti sta tamo kaze.

Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #27 poslato: Mart 16, 2012, 12:33:02 posle podne »
evo da prekopiram iz privatnih poruka savete clana igi85, mozda i nekom drugom bude od koristi:


igi85:

Ja sam imao isti problem kao i ti i evo sta sam uradio:
OVO RADITI JEDINO KADA JE MOTOR POTPUNO HLADAN!!!!!

Skinuo sam kuciste filtera i ocistio step motor, posle toga vratio kuciste i sva creva sto idu u njega tj. jedno od iberlaufa (NALAZI SE ISPOD KUCISTA FILTERA SA LEVE STRANE)
Skinuo sam MINUS klemu i sacekao 20min.(NEMOJ SLUCAJNO DA SKINES PLUS KLEMU)
Posle 20min. vratio sam minus klemu.
Udjes u auto i stavis ga na kontak (NAMOPENA KADA GA STAVIS NA KONTAK NISTA NE DIRAJ NI GAS NI KOCNICU NI KVACILO ZNACI NISTA
NI JEDNO DUGMENCE) tada kompjuter ucitava podatke o temperaturi itd itd.
Ostavi ga na KONTAKTU tacno PET minuta nikako manje.
Skini ga sa kontakta. (I DALJE NE DIRAS NISTA SEM KLJUCA)
Ponovo ga stavi na kontakt (SACEKAS DVE TRI SEKUNDE) i startuj auto.(I DALJE NE DIRAS NI KVACILO NI GAS NI KOCNICU)
Ostavi ga tako da radi jedno 15-20min ili jos bolje dok se ne upali ventilator.
Kada se upali i posle ugasi ventilator tada mozes da ugasis auto (ZA TO VREME DOK AUTO RADI KOMPJUTER UCITAVA PODATKE O GORIVU O KISEONIKU O CO2 ITD ITD. I TADA BI AUTO VEC TREBALO DA RADI NORMALNO OKO 900OBRTAJA TJ. KADA DOSTIGNE RADNU TEMPERATURU).
Posle toga ponovo startuj auto i idi na jednu voznju bilo bi dobro minimum 10km, znaci sto duze to bolje, jer tada KOMPJUTER ucitava podatke o tvojoj voznji i ujedno ih i pamti. (VOZI KAO I UVEK STO VOZIS NE MORAS DA PAZIS KOLIKI GAS DAJES ILI KAKO KOCIS ITD ITD)
Naravno posle voznje ugasi motor i to je to.

O cemu se u stvari ovde radi: KOMPJUTER ili ECU (ENGINE CONTROL UNIT) je nesto zabrljao, ovom radnjom si u stvari izbrisao sve podatke iz njega (O TVOJOJ VOZNJI, GRESKAMA I SLICNO) ja sam ovaj postupak uradio par puta i svaki put je bilo uspesno. Jeste da treba malo vise vremen ali bolje to da probas pre nego sto odes kod nekog strucnjaka. Jedini softver ili ti kompjuter koji moze da ti pomogne oko toga je VAGcom ili BOSCH.

Pozdrav i sve najbolje.

igi85:

Ne moras da cistis ponovo ako su to oni uradili.

To sto ti ne pokazuje temperaturu to je jedan mali deo koji se zove TERMODAVAC i on ti nije skup samo zavisi koji prsten na sebi ima npr. zuti prsten ili, koliko se secam, plavi.
Samo prati proceduru koju sam ti napisao i kada ga budes startovao on bi trebao da radi na 1000rpm ili malo vise obrtaja zato sto je hladan i nebi smeo da se ugasi.(ZATO SLUZI ONAJ DEO KADA GA SAMO DRZIS NA KONTAKTU PET MINUTA I PONOVO GA SKINES SA KONTAKTA, TADA KOMPJUTER MERI SPOLJNU TEPERATURU, PROTOK GORIVA ITD.)
Samo sledi upustva i nadam se da ces uspeti jer sam i ja imao isti problem kao i ti, sem sto kod mene je pokazivao tepmeraturu jer sam ja vec dva puta menjao taj deo sto pokazuje.

Pozdrav i javi u svakom slucaju sta si u radio.

igi85:
Ne znam kako bi ti sada objasnio gde se nalazi termodavac ali da probam...

Prati creva koja idu iz hladnjaka u motor i videces da ulaze u jedno plasticno kuciste na tom kucistu vidices kako ulazi jedan dzek (ili dva, ako ima dva, termodavac je sa tvoje desne strane) taj dzek ulazi u taj termodavac videces cak i jedan prsten na termodavacu trebao bi da bude zute boje, ako nije zute onda je plave ili crvene to i nije toliko bitno sad koje je boje, e to je termodavac mozes cak i da skines taj dzek, ali budi pazljiv, pa da ga ocistis nekim kontakt sprejom. Nadam se da ces uspeti da razumes i nadjes.

Sto se tice stelovanja sajle moras da skines kuciste filtera za vazduh i videces kako salja ide od step motora i ulazi u jedno malo rebrasto crevo, na tom rebrastom crevu ima jedna kao okrugla guma koja je zakacena na njen metalni nosac i stoji fiksirano, iza te okrugle gume videces jedan mali metalni deo koji sluzi kao neki granicnik. Kada skines tu okruglu gumu sa njenog nosaca i pomeras je na levo i ponovo je vratis na nosac sajla ce se zategnuti (ALI IZA TE OKRUGLE GUME OBAVEZNO STAVI TAJ METALNI GRANICNIK) sto je vise pomeras u desno sajla ce biti labavija (PROVALICES I SAM). Pa cak i da ti je skroz labava sajla od gasa ne sme da ti se ugasi.Kada je hladan motor on i ovako i onako zatvorni skroz klapnu step motora a ti ako zatezes sajlu on ce tu klapnu sve vise i vise otvarati.

Kada skines plasticno kuciste filtera vazduha i budes video step motor pogledaj oko njega imas malo ili ti tanko vakum crevo pogledaj u kakvom je stanju da nije negde puklo ili se pa otkacilo sa step motora.

KADA SKINES KUCISTE FILTERA OBAVEZNO POGLEDAJ TAMO NA TOM PLASTICNOM KUCISTU IMA RUPA, NORMALNO GDE ON USISAVA SVEZ VAZDUH, TU NA TOJ RUPI TREBA DA POSTOJI DIHTUNG GUMA POGLEDAJ U KAKVOM JE STANJU, AKO JE NEMAS ILI JE OSTECENA TJ. DEFORMISANA TO MOZE DA BUDE UZROK GASENJA MOTORA KAD JE HLADAN JER VUCE FALS VAZDUH,  TO SAM JA MENJAO TA DIHTUNG GUMA KOSTA 500DIN I VEOMA JE LAKA ZA MENJANJE, ONA MORA DA BUDE U IZVAREDNOM STANJU TAKO DA DIHTUJE IZMEDJU KUCISTA FILTERA I STEP MOTORA.

Mozda ti sve ovo deluje kao zajebancija ali sve su ti ovo uzroci gasenja motora pogotovo ta DIHTUNG GUMA na kucistu filtera za vazduh.

Objasni mi neke stvari: Kada je poceo da se gasi? Da li se poceo gasiti kada je prestao da radi pokazivac tepmperature u kabini ili i dok je radio pokazivac?

Pozdrav druze.Kada pregledas sve ovo javi sta si u radio i primetio.


igi85:

Sajla nije u pitnju sto posto to garantujem.

Ja cu jos jednu stvar da ti kazem i necu vise da te smaram 

Jedina stvar koja jos moze da bude je ECU ILI TI KOMPJUTER ILI TI KOMUTATOR zavisno od toga kako ga ko zove.
Taj ECU se vidi golim oko i evo sta mozes da jos vidis da uradis ( ili ti jos bolje da kupis nov ili polovan je 20e)

Od razvodne kape idu 4 kabla u svecice i imas jos jedan koji ide u taj ECU (Kompjuter iili komutator zavisi kako ga ko zove) e taj kabal prati od razvodne kape i skini sa  ECU-a i proveri onaj mali metalni deo u kablu da li treba malo da se izvuce jer zna da se uvuce tj udje previse u svoju kapicu i ne pravi dobar kontakt sa ECU. Po ovome svemu sto si nam napisao po mom misljenju vuce fals vazduh (DIHTUNG GUMA KOD FILTERA VAZDUHA ILI VAKUM CREVO) ili ti je ne ispravan taj ECU a dijagnostika ne mora to da ti pokaze pogotovo aku su neki bezveze kompjuteri ili programi koji imaju ti mehanicari.






Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 40
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #28 poslato: Mart 16, 2012, 04:37:52 posle podne »
Otkrio si tajnu batice, ovo znaju samo profesionalci za VW, i nikome ne pricaju.
 Pomocu ove "procedure" vecina kvarova se moze popraviti a da je igi znao da ces ovo kopirati verovatno ti ne bi ni rekao!

Van mreže igi85

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #29 poslato: Mart 16, 2012, 07:56:42 posle podne »
Svako ima pravo na svoje misljenje, nekom je ovo glupo nekom nije.

Ja sam coveku pokusao da pomognem jer sam imao isti problem na mom polo classic-u. Rekao sam za sajlu jer sam i ja to radio ali kada sam ga god palio ujutru kad krenem na posao on se odmah ugasi te sam morao malo da drzim gas, jedno minut, tek onda je radio i to ne opet na obrtajima koliko bi trebao da radi. Kada sam se raspitivao kao i vi ovde cuo sam za foru skidanja minus kleme i procedure koje je covek vec iskopirao da se ne ponavljam i to je kod mene upalio i auto radi kako treba i zao mi je ako sam otkrio tajnu mehanicara. Ako sam pogresio u vezi Komutatora ja se onda izvinjavam ali i to sam menjao i to zato sto kada sam pokusao da startujem auto, auto je samo verglao i nije hteo da upali, naravno prvo sam i sam pogledao da nije neki kabal od svecica ili kapa, razvodna ruka, dovod goriva ali sve je to bilo u redu te kada sam otisao kod majstora odmah je rekao da je to komutator i kada sam nasao polovan i zamenio auto je odmah upalio. Termodavac sam takodje menjao ali nije bilo potrebe jer mi je pokazivao temperaturu u kabini ali mi je prelazila onu srednju crticu ali nisam znao da je to u stvari do Termostata, pa sam menjao celo kuciste kupio nov termostat i termodavac i to se regulisalo sada drzi temperaturu kako treba. Prvi problem kada je nastao sa ler gasom bio je problem u dihtung gumi na kucistu gde stoji filter za vazduh pa je ler gas stalno znao da padne na 500 obrtaja pa malo skoci i sve tako jer nije valjala dihtung guma i vukao je fals vazduh. Ne znam da li je i ko od vas imao ove probleme ja jesam zato sam i objasnjavao coveku sta da vidi i da uradi, na zalost nista nije upalilo daj boze da je u pitanju samo sajla mada ja stvarno ne verujem da je to. Moze covek i sam da vam kaze kada je stelovao sajlu kod step motora da ta sajla i nije bila zategnuta vec naprotiv malkice je bila opustena da bi leptir mogao da se zatvara kako treba. Pozdrav svima i svako dobro. :rolleyes:
ma ko to kaze da ne moze da se poparavi.....

Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #30 poslato: Mart 17, 2012, 11:02:09 pre podne »
da, auto se jos uvek kada je bas hladan ugasi pri prvom startovanju. Posle minut rada se stabilizuje i ne gasi se vise.


Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #31 poslato: Mart 17, 2012, 01:45:49 posle podne »
moze da prica ko sta hoce, ali evo upravo sam uspesno odradio celu proceduru i auto po prvi put od kako je kod mene pri startovanju ima saug.

Prosle nedelje nisam uspeo da uradim jer posle vracanja kleme auto nije upalio bez gasa, pa sam morao da mu dajem ga i iznervirao sam se i nisam ispratio do kraja, a sada za divno cudo, vracam klemu posle 20 minuta, ne diram nista, startujem auto i dize ga na 1500 obrtaja i zatim kako se zagrejao sam vraca na 800. Ostavio sam ga da radi tako 20 minuta, posle provozao potpuno drugacije i normalno radi.

Sada sam hteo da se uverim da li je imalo veze sa sajlom, i potpuno otpustio sajlu i auto normalno radi i u takvom stanju, sada vise nema nikakve veze sajla sa ovim, a tako je igi napisao da bi trebao da radi i sa skroz labavom sajlom.

Bravo Igi 85 :)



« Poslednja izmena: Mart 17, 2012, 01:48:22 posle podne od strane vnv »

Van mreže igi85

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #32 poslato: Mart 17, 2012, 03:21:05 posle podne »
 biggrin biggrin biggrin biggrin
Super druze. Je si li odradio sve to kada je motor bio hladan?
ma ko to kaze da ne moze da se poparavi.....

Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #33 poslato: Mart 17, 2012, 04:42:20 posle podne »
da

Van mreže vnv

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #34 poslato: Mart 17, 2012, 09:30:12 posle podne »
evo ga, upravo dosao kuci. Savrsenooooooooo :), kao nov : tapsac

Van mreže malisha

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW polo
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #35 poslato: April 11, 2012, 08:50:04 pre podne »
i ja sam MUKE MUCIO 3 meseca sa lerom,stalno je poskakivao.menjao sam klapne 3...isao od majstora do majstora,i sada kad sam procitao ovauj post i nasao nesto zanimljivo,odma sam uradio test..iiii uspesno je bilo :D  tapsac clap

Van mreže igi85

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #36 poslato: April 19, 2012, 06:55:21 posle podne »
 clap clap bleh
ma ko to kaze da ne moze da se poparavi.....

Van mreže kiza1975

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #37 poslato: April 19, 2012, 08:51:52 posle podne »
Upravo cu i ja to da uradim i javljam rezultate jer se i meni to desava,mada sam ga skoro skidao sa + kleme,tako cele noci i ujutru stavio klemu, upalio i vozio tako 300 km i primetio da mi se mnogo bolje ponasa na leru ali zna nekada da se ugasi.

Van mreže igi85

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo Classic
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #38 poslato: April 21, 2012, 07:59:08 posle podne »
+ klemu nemoj da diras samo - klemu dovoljno je i 20min. i to kada je hladan motor nemoj da radis kada je motor vruc, najbolje je kao sto si radio da skines minus klemu uvece pa ujutru vratis.
ma ko to kaze da ne moze da se poparavi.....

Van mreže kiza1975

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 49
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: polo classic 1997 i gasenje u leru
« Odgovor #39 poslato: April 22, 2012, 03:18:23 posle podne »
Odradio mnogo bolje mi se ponasa auto i mirnije radi i za sada nemam gasenje pritiskom kvacila..