Ma ne gubim živce, navikao sam odavno. A i ne pišem zbog stručnjaka koji su diplomirali na pričama i gledanju, takvima nema ispravke.
Pišem za ove druge koji bi da se upoznaju kako nešto izgleda, radi i kako se popravlja. Čisto informativno da znaju da procene majstora koji u principu menja kompresor, naplaćuje gas i ulje za klimu i kod koga zamena ležaja traje pola dana...
Konkretno da vidimo koliko je komplikovana operacija.
Prva stvar je dijagnostika, utvrđivanje stanja ležaja. Popuste se dva šrafa na roleru, smakne kaiš i zavrti remenica.

Ovaj gore na snimku je totalni raspad i za ovakvo stanje i ne mora da se skida kaiš, čuo bi se i bez toga.
Drugo, ukoliko je potrebna zamena ležaja
Skinu se tri šrafa i konektor. Smakne se kompresor niže tako da se cevi klime se ne natežu.


blokira se kvačilo, naprska se šraf

skine se još jedan šraf i osigurač


i gotovo, skinuta remenica.