Hvala Ti drugar za informaciju

. Častim pićem kad se sretnemo

.
Ovaj moj Passat kao i ja. Dok nisam napunio 40 ništa mi nije falilo a sad malo-malo pa nešto zateže

.
Stajao je par dana i pošto sam odradio spone htedoh danas u vožnju, upalim, spustim ručnu da krenem i osetim pri kraju prazan hod na ručnoj. Znao sam da su čeljusti zakazale

.
Opet radno odelo i zaleganje, vidim leva čeljusti prave problem. Dizalica, alat i "hajmo"

.
Skinem ih sa auta i vidim da je dobro zapekla osovinica na kojoj je polugica sa sajlom:

skinem polugu sa osovinice i vidim da je oštećena zaštitna gumica koja je ujedno i semering na osovinici:


Izvukao sam semering, ako tako mogu da nazovem tu zaštitnu gumu, i očistio od rđe kućište i osovinicu:


Naprskao sam odvijačem da i on malo odradi a zatim premerio da idem u potragu za novim semeringom:



Našao sam u prodavnici 10x20x7 i njega ću upotrebiti:


Dodao sam još jedan O-ring da popuni prazninu između semeringa i polugice i sve sklopio:



Namontirao sam ih na auto i pustio da kočiona tečnost slobodnim padom istera vazduh iz čeljusti:

Ovo je potpuno efikasan sistem kad nema pomoćnika da pumpa kočnicu. Kasnije sam i pumpanjem izluftirao i bilo je svega dva-tri balončića.
Ljudi zbog ovoga menjaju čeljusti, kupiš polovne i ne znaš koliko će dugo raditi a nove su od 60€ pa na više.
Semering je 100 din i vremena vam treba oko sat. Koliko će trajati videćemo
