Autor Tema: Passat B5 TDI...  (Pročitano 69471 puta)

0 Članovi i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #200 poslato: Septembar 26, 2014, 05:58:58 posle podne »
Taj donji cesto majstori zaborave da vrate. I zato posle ,,zeva,, branik.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Simon69

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 321
  • Age: 55
  • Lokacija: Mladenovo
  • Karma: +19/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #201 poslato: Januar 11, 2015, 06:11:52 posle podne »
Nisam par meseci pisao u temi, vozim se Passatom i sve je kako treba B). Prešao sam sa zimskim Nokian gumama oko 20.000 km i prednje su došle na minimum od 4mm tako da sam kupio dve nove i ponovo miran duži period :rolleyes:.
U Junu 2012. sam menjao leva ramena, gornja, i ta koja sam stavio počela kuckati :huh:.
Ramena su bila SWAG-ova. Desnu stranu nisam ni pipnuo a leva već drugi put na remontu.
Sad sam tražio TRW ali u NS nađoh TRW samo gornje levo prednje, SWAG gornje zadnje i Lemforder potkovicu:





Danas sve raspakovah pa će sutra montaža majstor1

Ko nece kad moze,nece moci kad bude hteo.

Van mreže Simon69

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 321
  • Age: 55
  • Lokacija: Mladenovo
  • Karma: +19/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #202 poslato: Januar 12, 2015, 02:59:13 posle podne »
Jutros sam malo švrljao po kafićima sa drugarima pa ne stigoh sklopiti auto  :26.
Uspeo sam samo namontirati gornja ramena a ostalo ću popodne.
Malo mi krivo što nisu oba TRW ali ići će i ovako:



Šrafovi na nosaču amortizera se stežu 40Nm + 90°, tačnije matice, a matica na zajedničkom šrafu na rukavcu samo 40 Nm.




Ko nece kad moze,nece moci kad bude hteo.

Van mreže M.A

  • VW Početnik
  • Poruke: 16
  • Age: 39
  • Lokacija: Tuzla, Bosna i Hercegovina
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5 TDI 85kw ATJ
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #203 poslato: Januar 12, 2015, 06:53:00 posle podne »
..svaka cast prijatelju, da znas da sam kompletnu temu procitao :)  , ovo sto ti radis je odlicno,,, i puno pomaze svima,, i kod mene je ovakav passat

ma sve pohvale za temu....

Van mreže mboy87

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1727
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 1.9 TDI
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #204 poslato: Januar 12, 2015, 06:57:27 posle podne »
Svaka čast,sam svoj majstor.  majstor1  :)

Zrnojed

  • Gost
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #205 poslato: Januar 12, 2015, 09:11:48 posle podne »
Koliko para lemforder potkovice?
I ramena,koliko?

Sent from Nokia 3310


Van mreže Simon69

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 321
  • Age: 55
  • Lokacija: Mladenovo
  • Karma: +19/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #206 poslato: Januar 12, 2015, 11:26:32 posle podne »
Hvala momci, ako bilo šta nekad zapne slobodno se obratite i pomoći ću koliko mogu.
Popodne nisam išao na  beer, pa sam skockao i ostatak trapa big_boss.
Namontirao sam potkovicu, pregledao donja ramena i to bi bilo to za levu stranu trapa.

Širi deo potkovice, mislim na čauru u gumenom lageru, ide dole na balans štanglu a potkovica se okreće ka amortizeru:



Gornji deo je malo nezgodan za prići moment ključem ali nije i nemoguće:



Matice na potkovicama se stežu 40Nm + 90°, matica na šrafu amortizera 90 Nm i matica na rukavcu koja drži donje prednje rame 100 Nm.
I ovaj put sam sve poprskao bakarnim sprejem radi zaštite, koji je stajao tu i od prošle intervencije (pre više od dve godine) formidable.

TRW prednje gornje rame je koštalo 3990 din, SWAG zadnje gornje 3210, LEMFORDER potkovica 1600 din :46.

Čim malo skupim kinte napadam desnu stranu majstor1
« Poslednja izmena: Januar 12, 2015, 11:29:13 posle podne od strane Simon69 »
Ko nece kad moze,nece moci kad bude hteo.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #207 poslato: Januar 13, 2015, 01:51:12 posle podne »
Koliko sam ja ratovao sa ramenim kada sam imao passata B5. Ali sam mu ceo trao sredio. Bio je kao pracka.

Neka sam stavljao Optimalova, a neka remontovana. Remontovana su bolja. To je moje iskustvo. Jaca je guma unutra. Novo kupis, uz malo cimanja rukom ga razmrdas vec. Remontovano tesko. A i jeftinija su.

Svaka cast za radove.  beer

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Simon69

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 321
  • Age: 55
  • Lokacija: Mladenovo
  • Karma: +19/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #208 poslato: Januar 13, 2015, 04:42:25 posle podne »
Iskren da budem i ja sam razmišljao o remontovanim ramenima ali nisam imao nikoga ko je to stavio na svoj auto, (tačnije poznavao) pa da mi on preporuči, oslanjajući se na lično iskustvo.

Ko remontuje ramena?
Ko nece kad moze,nece moci kad bude hteo.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #209 poslato: Januar 13, 2015, 06:22:25 posle podne »
Ova firma...
http://www.spone.rs/kontakt.html

Moj komsija, koji rastura Audije mu je slao na remont, a on mu isto vracao postom. A ja sam kupovao od tog komsije. Sa B5.5 jos nisam imao probleme sa tim, ali ako slucajno budem imao, opet cu staviti ta remontovana ramena.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Simon69

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 321
  • Age: 55
  • Lokacija: Mladenovo
  • Karma: +19/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #210 poslato: Januar 13, 2015, 07:41:23 posle podne »
Hvala Ti drugar za informaciju thumbup. Častim pićem kad se sretnemo :26.

Ovaj moj Passat kao i ja. Dok nisam napunio 40 ništa mi nije falilo a sad malo-malo pa nešto zateže :31.
Stajao je par dana i pošto sam odradio spone htedoh danas u vožnju, upalim, spustim ručnu da krenem i osetim pri kraju prazan hod na ručnoj.  Znao sam da su čeljusti zakazale angry2.
Opet radno odelo i zaleganje, vidim leva čeljusti prave problem. Dizalica, alat i "hajmo" majstor1.

Skinem ih sa auta i vidim da je dobro zapekla osovinica na kojoj je polugica sa sajlom:



skinem polugu sa osovinice i vidim da je oštećena zaštitna gumica koja je ujedno i semering na osovinici:




Izvukao sam semering, ako tako mogu da nazovem tu zaštitnu gumu, i očistio od rđe kućište i osovinicu:




Naprskao sam odvijačem da i on malo odradi a zatim premerio da idem u potragu za novim semeringom:





Našao sam u prodavnici 10x20x7 i njega ću upotrebiti:




Dodao sam još jedan O-ring da popuni prazninu između semeringa i polugice i sve sklopio:





Namontirao sam ih na auto i pustio da kočiona tečnost slobodnim padom istera vazduh iz čeljusti:



Ovo je potpuno efikasan sistem kad nema pomoćnika da pumpa kočnicu. Kasnije sam i pumpanjem izluftirao i bilo je svega dva-tri balončića.

Ljudi zbog ovoga menjaju čeljusti, kupiš polovne i ne znaš koliko će dugo raditi a nove su od 60€ pa na više.
Semering je 100 din i vremena vam treba oko sat. Koliko će trajati videćemo B)
Ko nece kad moze,nece moci kad bude hteo.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #211 poslato: Januar 13, 2015, 07:58:56 posle podne »
Brate, ljudi se ili ne razumeju kao ti. Ili ih ne zanima da se toliko bave svojim kolima. Ili imaju ,,prece,, obaveze ili nesto osmo. A vole da voze. Onda kupe nova kociona klesta i oteraju kod majstora, plate i zavrse posao. Tako im dodje lakse.

Tebi koji se razumes je ovo laganica. A za nekoga je nauka.

E da je na forumu vise ovakvih tema...A ova je za nas koji vozimo passate b5 i b5.5 vise nego interesantna.  thumbup
« Poslednja izmena: Januar 13, 2015, 08:01:45 posle podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7051
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +143/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #212 poslato: Januar 13, 2015, 09:05:19 posle podne »
Simon69 ...  thumbup

sve se moze kad se Hoce   majstor1

 :26
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Zrnojed

  • Gost
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #213 poslato: Januar 13, 2015, 11:52:43 posle podne »

Namontirao sam ih na auto i pustio da kočiona tečnost slobodnim padom istera vazduh iz čeljusti:
Ovo je potpuno efikasan sistem kad nema pomoćnika da pumpa kočnicu. Kasnije sam i pumpanjem izluftirao i bilo je svega dva-tri balončića.


Savjet: Da ne bi čekao tečnost da slobodnim padom napuni šupljinu unutar čeljusti,uzmeš špric i iglu,odviješ sisicu potpuno,ubaciš iglu i špricem upumpaš kočionu tečnost,dok ne počne da preliva. Zavrneš sisicu ;) Nema potrebe da luftiraš !

Van mreže Simon69

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 321
  • Age: 55
  • Lokacija: Mladenovo
  • Karma: +19/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #214 poslato: Januar 14, 2015, 01:44:45 pre podne »
"Blade BG",
upravo zbog ljudi kao što smo mi ja ovo sve i pišem, onaj ko vozi auto u servis niti traži ovakve teme niti ih čita i ako slučajno otvori. Naravno, da sam imao posla kamionom, što mi je delatnost, nebi ovo danas radio ali bi čekalo slobodan dan jer sigurno nebi otišao kod nekog na "dizalicu".

Hvala "lolazoca"

"Zrno", u pravu si ,sistem sa špricom je skroz OK ali (uvek neko "ali") može da ostane vazduha u cevi i to na prvoj gornjoj krivini, ako si me razumeo.
Ko nece kad moze,nece moci kad bude hteo.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #215 poslato: Januar 14, 2015, 12:35:08 posle podne »
Ja ne smatram sebe profesionalcem, nego amaterom koji nesto oko kola zna. Dovoljno da razni nadristrucnjaci ne mogu da me veslaju kako hoce. Znam dosta toga sam da uradim i bavim se time kada je lepo vreme, pa imam uslova.  Volim da citam ovakve teme, jer uvek ima nesto sto ne znam, pa danas, sutra, zanima me to i zatrebace mi.

Ako me zadesi nesto zimi, onda nemam izbora, nego kod majstora. Sem ako nije nesto sitno oko motora za sta ne mora da se kleci pored kola. Za to svakako imam uslova.

Pre par dana, kada je bilo mnogo hladnije nego sada, menjao sam prednje plocice, zadnje plocice i zadnje diskove. Uz to i oprugu prednjeg levog amortizera. Nije to sve neka nauka da promenis, ali trazi prostor i vreme. Pa nisam imao izbora, nego kod majstora. Radim svaki dan, nezgodno radno vreme, pa sam sa vremenom ogranicen i kao sto sam vec rekao, nemam prostranu garazu. A kocnice nisu nesto sto moze da ceka.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Simon69

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 321
  • Age: 55
  • Lokacija: Mladenovo
  • Karma: +19/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #216 poslato: Mart 28, 2015, 08:53:01 pre podne »
Nisam odavno pisao u temi. Auto se vozi, kilometri se nižu  ponešto se i pokvari. Nedavno uhvatih malo vremena da zamenim desni kraj spone. Stavio sam TRW deo:



Demontaža je išla glatko i na čega treba obratiti pažnju je to da kontra maticu nakon otpuštanja vratite na mesto gde je bila jer će trebati ta mera kasnije:



Ovo je to što sam napomenuo da nam treba tačna mera gde je stajala matica jer na ovaj način nećete poremetiti geometriju trapa:



Matica navrnuta, kraj spone namazan i može da se montira:



Šraf koji drži kraj spone se steže 35 Nm a gornji M8 samo 15 Nm.



Optiku ću da proverim kasnije a u vožnji nema nikakve razlike, auto ne vuče nikuda u stranu a volan stoji pravo kao i do sad.
« Poslednja izmena: Mart 28, 2015, 08:57:52 pre podne od strane Simon69 »
Ko nece kad moze,nece moci kad bude hteo.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5093
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +108/-76
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #217 poslato: Mart 28, 2015, 07:10:31 posle podne »
Meni je na B5 bilo zapekao kraj spone. Jedva sam ga odvio. Ne pitaj me kako. Na ovom sada jos to nisam imao potrebe da menjam. Generalno, koliko sam na B5 imao problema sa trapom dok ga nisam doveo u ispravno stanje, toliko sa b5.5 nemam ni najmanji problem.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Simon69

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 321
  • Age: 55
  • Lokacija: Mladenovo
  • Karma: +19/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #218 poslato: Mart 28, 2015, 08:35:09 posle podne »
Kod mene opet nešto kucka ali letnji set-up je na redu, spone će da sačekaju. Verovatno tvoj 5.5 ima originalan trap pa sve drži kako treba?

Spremio sam novo ogibljenje:



Valda će biti dobro.. ;)
« Poslednja izmena: Mart 28, 2015, 08:59:52 posle podne od strane Simon69 »
Ko nece kad moze,nece moci kad bude hteo.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7051
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +143/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Passat B5 TDI...
« Odgovor #219 poslato: Mart 28, 2015, 08:56:09 posle podne »
nekad zavisi i gde je ranije vozen po kakvom terenu i ustvari ranije kako je i ko ga je odrzavao sto je najvaznije za trap... ustvari za ceo auto ...

 :46

problem je kad se kupi zapusten auto ... mnogo ljudi menja delove kad crknu ...  thumbdown i onda stave daj sta das ...samo da traje ..a to autmocki vuce jedno za drugim ... tj kvar za kvarom ...

samo napred  beer
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.