Gde smo ono stali?
Da, podesavanje klackalica dizni. Ali pre toga da se vratim na tren na spaner zupcastog, objasnio sam koliko ga naspanujem a evo i slike da se vidi, u pitanju je burgija 4mm:

Podesavanje klackalica ja ovako radim

:

Komparaterom nadjem najnizu tacku, zapravo nije to jedna tacka nego deo kruga od ugla gde se breg zavrsava pa do njegovog pocetka. Metalnu plocu sam zavrnuo za glavu zbog magnetnog nosaca komparatera, nece da drzi na aliminijumu

Kad postavim na najnize tad slobodnom rukom zavrnem sraf za podesavanje zazora i vratim pola kruga, kontriram kontramaticom i to je sav posao:

Podesavanje je bitno zbog kolicine brizganja dizni, da one rade ujednaceno. Ovo moze da se radi i spijunom, da se izmeri zazor. Proizvodjac kaze da se otpusta pola kruga a tad zazor bude izmedju 0,15 i 0,20mm, mereno spijunom. Znaci 0,15mm ide lako a 0,20 skoro da nece. Kontra matica se, mislim, steze 30 Nm ali to ne radim moment kljucem jer drzim imbusom sraf da se ne pomeri.
Kad ga prikopcam na dijagnostiku tad cu nadam se videti kolicinu brizganja. Sa kompjuterima sam slab i nikad to nisam radio. Nameravam da kupim Vcds i naucim kako se to radi. Ipak sam ja vise za alat i masne ruke

.
Zatvaranje motora, postavljanje prsa, i polako dobija formu:


Kod montaze nosaca fara, kod mene i brizgaljki za pranje farova, obavezno se potruditi da bocne zabice lepo sedu u blatobran a pomocu srafcigera malo i rasiriti kukice da uhvate kako treba:

One kad uhvate tad ne moze da se desi da branik zevne u odnosu na blatobran nego sve bude u jednoj liniji.
Na tom plasticnom nosacu ima distancer, koji se vidi na slici, i stoji na nareckanom delu:

Kad se sve zavrne i postavi tad taj klizac pomerate toliko da pipne metalni deo na gredi. Nosac fara ce biti stabilan i far nece na leru tresti:

Cesto srecemo auta kom farovi drhte ali mnogi ne mare za to

Nasuo sam ulje, vodu, novi filter goriva i moze se paliti:

Da ne zaboravim, luftiranje sistema na crevu radijatora kabine, svucete ga da se rupica u belom polju oslobodi i na nju izlazi vazduh. Kad krene antifriz bez mehurica vratiti crevo na mesto i postaviti selnu:
