Autor Tema: K&N filter  (Pročitano 13947 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
K&N filter
« poslato: Decembar 21, 2005, 08:33:23 posle podne »
Moze li mi neko dati provjerene informacije u vezi K&N panel filtera,neko ko ima iskustva sa tim.
Da li se isplati staviti taj filter koji kosta oko 5000din. za moj auto i da li ima nekog efekta,da li se osjeti promjena?
Od K&N kita (\"pecurke\") sam odustao,jer je montaza malo komplikovana,a i necu da rizikujem zbog protokomjera. :oops:

Van mreže NuLLCoDe

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Lokacija: ApAtIn
  • Karma: +0/-2
    • ApaFun Forum
K&N filter
« Odgovor #1 poslato: Decembar 21, 2005, 09:08:48 posle podne »
Isto i mene zanima, ja sam nedavno menjao filter... trazio sam K^N i nisam nasao. Uzeo sam neki UNICO filter za 800 din. Sumnjam da se isplati dati 4000 din vise ako nema nikakvih poboljsanja.
Bolje je izgubiti trenutak u zivotu, nego zivot u trenutku!

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 46
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
K&N filter
« Odgovor #2 poslato: Decembar 21, 2005, 10:47:32 posle podne »
ja sam se malo raspitivao oko K&N filtera po drugim forumima, i misljenja su podijeljena, ali svi se slazu da se dobija zivlja masina, ali ne onoliko koliko neki predstavljaju, tipa 30 ks i sl, ipak je to puno konjica koji se  ne dobijaju tako lako. U sustini za rad motora nejveci problem predstavlja filter jer se stvara podpritisak u usisu zbog otpora koji pravi filter, pa i oni koji su sluzili vojsku znaju kako je tesko disati sa zastitnom, da ne kazem gas maskom, tako je i sa motorom... K&N filteri su filteri velikog protoka, znaci veoma mali otpor prave, i olaksavaju rad motora, motor zivlje radi radije se odaziva na papucicu gasa, ali ne nesto pretjerano, osjeti se , ali nije neko cudooooo....
inace panel filteri se stavljaju na mjesto starog filtera i samo daju zivost, dok pecurka daje i onaj specifican zvuk koji plasi komsiluk i sitnu zivinu po dvoristu, ali je tezi za odrzavanje jer imaju neke tecnosti za ciscenje i ulja kojima se maze filter.....
pecurka ti nije teska za montiranje samo ti trebaju selne i prevodnice ali to sve ima kod fandja i mislim da je nesto jeftino, cijev se postavi aluminijumska i to sto kraca i onda grmi, ja sam probao na golfa da stavim i bilo je lako, ali zvuk me odusevio, samo sto me  cijene nije odusevila pa sam za sad u pripremi sredstava...
e sad kazu za K&N da se ne mijenja tj da traje 1 500 000 km,(tako oni kazu) pa sad dal se isplati vidite, ionako obican filter kosta oko 1000 dinara i traje recimo jednu sezonu, a ovi se peru, mada nisam 100% siguran tj nisam nasao podatak dal se peru i panel filteri, ali posto im je cijena priblizna mislim da se i oni peru, ali provjericemo i to
eto toliko je moj skromni bosanski mozak mogao da kaze, vise ne znam....
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
K&N filter
« Odgovor #3 poslato: Decembar 21, 2005, 11:13:12 posle podne »
Provjerio sam ja to za pecurku,ima u Gang Landu i kosta oko 90eura full pakovanje-selne,produzetak crijeva i sve sto je potrebno za montazu sto se moze vidjeti na sajtu www.knfilters.com gdje imaju objasnjenja i slike za svaki motor posebno.
Ali,s obzirom da je motor presao oko 92000km ne smijem da se usudim da razmontiram citavo kuciste filtera i povadim one senzore i sve te gluposti,jer kod njega senzor ne ostaje na crijevu,kao kod golfa.
Sto se tice zvuka,to je posebna prica!!!Djavo me natjera da skinem crijevo sa kucista i malo ga isturiram.Taj zvuk vrijedi para :?

Van mreže NuLLCoDe

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Lokacija: ApAtIn
  • Karma: +0/-2
    • ApaFun Forum
K&N filter
« Odgovor #4 poslato: Decembar 21, 2005, 11:42:18 posle podne »
A jel vredi to stavljati na dizelasa, jel ima neko informacija ili iskustva sa tim? Vidim da se spominju samo benzinski motori gde god se spominju i K&N filteri. Kakva je situacija sa dizelasima?
Bolje je izgubiti trenutak u zivotu, nego zivot u trenutku!

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
K&N filter
« Odgovor #5 poslato: Decembar 22, 2005, 12:25:57 pre podne »
Stavlja se i na dizelase,mada ne znam koliko ima efekta,bar sto se zvuka tice.

Van mreže NuLLCoDe

  • VW Početnik
  • Poruke: 137
  • Lokacija: ApAtIn
  • Karma: +0/-2
    • ApaFun Forum
K&N filter
« Odgovor #6 poslato: Decembar 22, 2005, 07:23:52 pre podne »
Ma naravno da me zvuk ni ne zanima, znate i sami kakvi su dizelasi. Video cu da nekako smutim nesto za ovaj panel K&N mnogo ste me zagrejali za taj filter.  :?:
Bolje je izgubiti trenutak u zivotu, nego zivot u trenutku!

Van mreže Glogi

  • VW Početnik
  • Poruke: 130
  • Lokacija: nEw nOw
  • Karma: +0/-0
    • http://www.vw-club.co.yu
K&N filter
« Odgovor #7 poslato: Decembar 22, 2005, 08:28:48 pre podne »
imo ja tu pecurku,nista posebno,malo zvuka i to je to.......prodo je.......potrisnja sa njim mi je bila veca

panel vec vredi stavljati,kad sam chipovao auto pitam jel vedi stavljati KN,veli ovaj iskljucivo panel,nece biti zvuka,ali auto ce mnogo bolje disati......

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 41
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
K&N filter
« Odgovor #8 poslato: Decembar 24, 2005, 01:19:21 pre podne »
moje misljenje sto sam i sa drugih foruma video a i iz licnog iskustva znam je
panel-da
pecurka-ne
zasto-zato sto pecurka uvlaci vruc vazduh iz prostora motora sto predpostavljam da znate da nije pozeljno za snagu motora :oops:
pecurka na dizel motore moze da se ugradi ali je jako opasno (za novije modele) za protokmer za vazduh,zato sto su novi protokomeru uradjeni tako osetljivo da ako mala trunka prasine zakaci merne cestice dolazi do pucanja cankih vlakana u protokomeru i onda mozete da se pozdravite sa 300 400 evra  
ja sam kod mene hteo da stavim pecurku (iako nevalja  ) zbog zvuka ali su mi moji automehanicari rekli da odustanem od toga i ja sam ih i poslusao :wink:
ugradnja je laka-i ako narucite odgovarajucu pecurku za vas auto dobijate i odgovarajuci adapter.
@dandy
nemas ti skroman mozak-cak mislim da postujes najvece i najbolje poruke na ovom forumu :wink:
pozdrav

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 46
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
K&N filter
« Odgovor #9 poslato: Decembar 24, 2005, 09:06:28 posle podne »
hvala hvala drugar,
samo se trudim da situaciju sagledam realno i ne donosim zakljucke ne osnovu necega sto nisam provjerio, a tako je sa K&N, cuo sam mnogo, a probao malo, pa bi se glupavo osjecao da sad ja pametujem o njima, samo saopstavam sta sam saznao, tako je valjda najbolje...
 ono sto kazes, pecurka je sama po sebi opasna po novije modele jer koliko sam ja vidio jadno je ono sito ili ti filter, tj izgleda jako slabasno, ne sumnjam da je K&N odlican, ali ipak govorimo o necemu sto je cista fizika, da bi nesto lakse prolazilo mora da ima vise prostora za prolazak, e sad da bi se taj prostor povecao, ili se mora se povecati povrsina kroz koju prolazi ili otvori na povrsini. jedno donosi ogromne dimenzije a drugo veliku mogucnost da uleti i nesto sto ne treba, sve je to kompromos, i pitanje je samo sta je covjek spreman da uradi...... inace svako budzenje motora je sigurno stetno po radni vijek motora, sumnjam da proizvodjac ne bi to uradio da je bilo dobro za motor.....
inace gledao sam skoro emisiju o nekom chip tuningu i malo sam se zabrinuo za potencijale strucnjaka koji projektuju BMW, VW, Opel i dr jer su ovi u emisiji pricali da rade chip, da motor \"rasterecuju\" daju mu oko 30 KS, i smanjuju potrosnju, i produzavaju vijek motora..... nesto im nisam povjerovao, pa danas kad je svaki prodati automobil premija za jednog proizvodjaca, malo mi nelogicno da to bas fabrika ne bi uradila i napravila nesto sto bi realno gledano bilo revolucionarno i pobralo mnogo kupaca, recimo bila je rijec o passatu 4 sa 19 motorom i cini mi se 125 ili 145 ks stock, i posle tuninga imao je 30 ks vise, a potrosnja je pala na 4,9l/100 km,,,, simpaticno zar ne,,,,,, a citav proces kosta oko 100-200e.
malo sam se udaljio od teme ali mislim da je bilo jako zanimljivo pa da napisem,,,,,,,
ja cu svakako postaviti pecurku jer mi se zvuka jako  svidja, i na svi srecu od elektronike u motoru imam citav jedan kabl + na pumpi i 2 kablica od termostata i mjeraca pritiska hahaha, tako da se ne plasim po elektroniku, moze jedino neki kamen od jedno 5 cm precnika da ih pokida hahahah.....
naravno da necu dati za K&N 60 e, kad ima i po 20 da se nadje, doduse nije K&N ali msilim da je to isto, samo je ovo navikano, a mislim da nema tu neke veeeeeeeliiiiiikeeeee razlike... e sad postavljanje panela koji kosta oko 5000 dinara da bi se dobilo toliko malo,,,,, ne znam,,,, ja sam misljenja da ne vrijedi toliko para dati na nesto sto bas i ne daje rezultat koji su navikali...
na jednom, sad nemam pojma kom forumu sam otvorio bas bio temu o ovome i niko mi se bas nije pohvalio da mu se isplatilo ono sto je ulozio, bolje bar jednu gumu novu kupiti ili nesto slicno, e sad opet stvar je u kusa ko ce sta da radi, ali ja kao sto rekoh samo moje misljenje iznosim, nekako mi taj panel djeluje kao relana cijena, naravno za amere, ali za nas standard mislim da je to ipak previs
al sam se raspisao, evo necu vise hahhaha
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
K&N filter
« Odgovor #10 poslato: Decembar 25, 2005, 12:00:00 pre podne »
Sto se tice chip tuning-a,cisto sumnjam da produzava vijek trajanja motora i smanjuje potrosnju,ali isto tako vjerujem da ne steti,jer oni u fabrici nisu izvukli maksimum iz motora,ostavljeno je tu malo \"lufta\" tako da je potpuno bezazleno povecanje snage za nekih 30-ak KS.Kad bi bilo rijeci o povecanju za 50 i vise KS,e to bi bilo stetno...Bar po mom misljenju.
Predjosmo mi na temu chip tuning-a  
Za K&N se slazem,ipak ne treba rizikovati na novijim motorima,jer to zadovoljstvo moze kostati stotine i stotine evrica...

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 41
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
K&N filter
« Odgovor #11 poslato: Decembar 25, 2005, 02:41:23 pre podne »
dandy-kupi slobodno tu pecurku sto si mislio-YED
ja sam je imao i nekoliko drugara ovde u banji i niko se nikad nije pozalio :wink:
jedino sam ja bio jedini(da kazem tako  )sto je pecurku naprskao sa VD-40 jer se samim time prasina lakse lepi za filter
ozbiljno-pa to je isto kao ono sto vam kn prodaje za nekoliko hiljade dinara a ono obicno ulje u spreju-probajte,ja sam probao i radilo je prefektno
samo nemojte da preterate sa podmazivanjem da nebi doslo do usisavanja viska ulja u system :?
ako hocete da saznate alternativu za ciscenje-pitajte

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 46
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
K&N filter
« Odgovor #12 poslato: Decembar 25, 2005, 10:32:56 posle podne »
interesuje nas, pricaj
ja ionako mislio da prscem obicno motorno ulje, sta mu fali samo da ga nanosim sa kompresorom, to mogu na poslu jer tako peremo dijelove, ako ima alternativa reci
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 41
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
K&N filter
« Odgovor #13 poslato: Decembar 25, 2005, 10:41:20 posle podne »
nikakvo prskanje i nanosenje visokim pritiskom jer se time ostecuju cestice koje trebaju da filtriraju prasinu :wink:
znaci samo pranje pod normalnim pritiskom sa cesme  
a da,za malo da zaboracvim  
tajna u ciscenju je obican sudomil-zasto,zato sto je sudomil najbolji odmascivac koji mozete da nadjete za te pare :oops:
uff-bas sam genijalan   :!:
probajte-kako kaze ona stara uzreka
NEKO JE PROBAO PA SE USRAO    

Van mreže DANDY

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 768
  • Age: 46
  • Lokacija: Bijeljina-Beograd, medakovic
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
K&N filter
« Odgovor #14 poslato: Decembar 25, 2005, 10:50:36 posle podne »
ma znam to nedo sam mislio da samo ulje nanosim kompresorom sa recimo 2 bara, imamo pistolj kako onaj za farbanje samo sto njime cistimo dijelove naftom, pa sipam ulje motorno  DS 30 (vojna oznaka za SAE 30) i njime da nanosim ulje na filter, kao sto si ti radio sa wd, i da naravno to radim cesce jer imam uslove za to, recimo jednom u dvije sedmice, sto da ne ne skodi valjda
a za pranje naravno fairy je zakon,
Vozi sigurno.......vozi TENK
www.vw-club.rs

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 41
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
K&N filter
« Odgovor #15 poslato: Decembar 25, 2005, 11:00:22 posle podne »
aha=pa tako znaci-pa ako onda samo drzi pistolj na malo vecoj razdaljini da nebije direktno pritisak na filter,cisto radi preventive :wink:
dobro je sporazumeli smo se

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13895
  • Age: 45
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +223/-40
  • Pol: Muškarac
K&N filter
« Odgovor #16 poslato: April 22, 2008, 10:46:49 posle podne »
Na zvanicnom sajtu K&N filtera stoji da je ovo model filtera koji odgovara mom autu. Naime, interesuje me da li kod nas ima da se kupi ovakav K&N filter i koliko bi mogao da kosta?  Sta bi se njime dobilo?

« Poslednja izmena: April 23, 2008, 11:31:08 pre podne od strane Ivan_KS »

pekar

  • Gost
K&N filter
« Odgovor #17 poslato: April 23, 2008, 01:45:12 posle podne »
http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pe...08/DSC00319.jpg Pozdrav,ja sam pre par dana ubacio K&N pecurku,i za ovo kratko vreme mogu reci da se oseca da motor mnogo lakse dise. Evo ti broja od uvoznika K&N od koga sam ja uzeo,samo mu reci koji je auto u pitanju i sve ce ti objasniti i sto je dobro samo mu reci i posla ce ti slike mejlom kako koji filter izgleda za tvoj auto.PoozZ!

zaboravio broj da upisem! evo tel.063501227

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
K&N filter
« Odgovor #18 poslato: April 24, 2008, 01:15:35 pre podne »
Ja danas stavio pecurku Yed, cisto da vidim kako ce se ponasati. Pa eto, zvuk je malo bolji, samo sto se sad cuje blow off ventil, sto mi se bas i ne svidja pretjerano. A to da lakse dise, pa i ne primjeti se.

pekar

  • Gost
K&N filter
« Odgovor #19 poslato: April 24, 2008, 02:17:41 posle podne »
moras od spolja do pecurke sprovesti crevom ili sta vec tebi odgovara hladan vazduh,da nebi od motora uzimala vruc vazduh,onda se da primetiti razlika,pogotovu kada je auto na radnoj temperaturi. Ja sam ispod spojlera napravio jedu cev sirokog precnika gde da uvlaci vazduh i sproveo je sve do ispod pecurke,to mogu masin bravari da ti urade od aluminijuma da ekstra izgleda.PoozZ!