Autor Tema: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA  (Pročitano 10732 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže milepn

  • VW Početnik
  • Poruke: 194
  • Age: 68
  • Lokacija: Paracin
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Uzivajte u zivotu,jer zivot nema reprizu.
Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« poslato: Avgust 08, 2010, 03:53:38 posle podne »
Pozdravljam sve stare i novopridosle forumase  alealeee. Posle duzeg vremena evo mene opet medju Vama. Pre 3 dana sam kupio ovaj auto.U solidnom je stanju.Ima cak i klimu,koja radi ali mi ispusta gas na hladnjaku klime-isparivacu.Probao sam da ga zavarim ali ne moze. Zna li neko,gde mogu da kupim taj hladnjak? Fabricki kataloski broj tog hladnjaka je 357820413-nasao sam ga u ETKI. I molim one koji poznaju ovaj auto,da podele svoje iskustvo i misljenje o ovom autu samnom. Ima ugradjen i atestiran obican lovato plin. Motor pali na benzin i sam prebacuje na plin ali teze pali i kada je na benzinu nece da radi na ler-gasu,a i na plinu nema miran rad na leru.Sta moze da bude uzrok ovim problemima? Unapred se zahvaljujem za sve dobronamerne savete i komentare.
« Poslednja izmena: Avgust 08, 2010, 04:05:27 posle podne od strane milepn »
Uzivajte u zivotu,jer zivot nema reprizu.

Van mreže FilipB

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 313
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd - Kovilovo
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • No turbo - no problems!
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #1 poslato: Avgust 10, 2010, 11:44:29 posle podne »
Pozdrav! Passat B3 GT 2.0 16V 100kw 1991. god variant Arriva je u mojoj porodici od 2001. godine. I dan danas služi besprekorno što se motora tiče, ali limarija počinje da popušta na 2 mesta kod vozačevog stuba (kod vetrobrana) i po ivici na dnu vrata gepeka. Klimu nismo zatekli u njemu ali je utvrđeno da je izvađena pre prodaje (šta da se radi)... Što se tiče plina, dakle bez plina je. Prešao je 311000km, ali je motor u garanciji još 40000km pošto je rađen u servisu u Novom Bečeju posle havarije sa zupčastim kaišom kada su se zbog njegovog pucanja pokrivili ventili. Po izlasku iz tog servisa motor proživljava drugu mladost vuče neverovatno za svoje godine i još uvek peva čak i na 5000 i 6ooo hiljada obrtaja(mada sam ga samo 2 puta forsirao jer nije preporučljivo maltretirati auto star 20 godina na ovaj način ma koliko u dobrom stanju on bio). Najveću muku mučim sa bravama za vozača i suvozača jer je teško naći polovnu originalnu ispravnu a u radnjama kad kupiš novu, pukne za 3 meseca (kinesko smeće), a drugih nema. Moram da potražim na nekom otpadu neku ispravnu potrajaće bar 10 puta više nego nova iz radnje. Mogu se pohvaliti da imam još i tempomat, i elektronsko očitavanje kilometraže kao i board computer. Sve u svemu auto je super... arriva, passat B3, arriva, arriva andele, arriva
AVE PASSAT B3 GT
« Poslednja izmena: Novembar 17, 2010, 11:52:58 pre podne od strane FilipB »
"VW drive, with Passat fly!"

Van mreže zemunac

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1417
  • Age: 52
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +40/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V,C5,M3 ,Honda
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #2 poslato: Avgust 11, 2010, 12:14:38 pre podne »
Da li ti treba prednji hladnjak klime ili onaj u kabini? Imam prednji od venta,kacenja za creva su ista,mislim i da su nosaci potpuno isti
ONLY IN A
   |_Jeep_|
   (OlllllllO)

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #3 poslato: Avgust 11, 2010, 01:16:26 pre podne »
ariva na motr 9A nemoze sekven plin beer

Van mreže milepn

  • VW Početnik
  • Poruke: 194
  • Age: 68
  • Lokacija: Paracin
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Uzivajte u zivotu,jer zivot nema reprizu.
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #4 poslato: Avgust 15, 2010, 09:59:03 posle podne »
Potreban mi je bio prednji hladnjak.Kupio sam nov hladnjak klime.platio ga  sa dostavom 8000 RSD. Ugradio,napunio klimu i sada radi-hladi super ali imam problem sa ler gasom i na benzinu i na plinu.Kada ukljucim klimu,broj obrtaja padne i ponekad ako ne drzim nogu na gasu,ugasi mi se motor,a ponekad mi se ler gas sam pojacava i smanjuje.kako da resim ovaj problem,koji me bas puno nervira???
« Poslednja izmena: Avgust 15, 2010, 10:01:28 posle podne od strane milepn »
Uzivajte u zivotu,jer zivot nema reprizu.

Van mreže zemunac

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1417
  • Age: 52
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +40/-29
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V,C5,M3 ,Honda
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #5 poslato: Avgust 15, 2010, 10:12:27 posle podne »
gde si kupio nov kladnjak klime za te pare? daj neki kontakt,to je vise nego povoljno...svaka cast
ONLY IN A
   |_Jeep_|
   (OlllllllO)

Van mreže milepn

  • VW Početnik
  • Poruke: 194
  • Age: 68
  • Lokacija: Paracin
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Uzivajte u zivotu,jer zivot nema reprizu.
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #6 poslato: Avgust 15, 2010, 10:33:07 posle podne »
Zoran Miletic vlasnik firme koja prodaje samo hladnjake.

034/30-50-40

063/10-42-414

Uzivajte u zivotu,jer zivot nema reprizu.

Van mreže FilipB

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 313
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd - Kovilovo
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • No turbo - no problems!
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #7 poslato: Avgust 16, 2010, 12:39:24 pre podne »
Potreban mi je bio prednji hladnjak.Kupio sam nov hladnjak klime.platio ga  sa dostavom 8000 RSD. Ugradio,napunio klimu i sada radi-hladi super ali imam problem sa ler gasom i na benzinu i na plinu.Kada ukljucim klimu,broj obrtaja padne i ponekad ako ne drzim nogu na gasu,ugasi mi se motor,a ponekad mi se ler gas sam pojacava i smanjuje.kako da resim ovaj problem,koji me bas puno nervira???
Treba konsultovati gedoru coilleo2tj
"VW drive, with Passat fly!"

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #8 poslato: Avgust 16, 2010, 03:34:25 posle podne »
pitao me je na pm a ja cu mu odgovoriti ovde radi drugih koji imaju iste ili slicne probleme. k jetronic na 9A, KR, i PL motorima jednostavno ne trpi plin. non stop se desavaju neka sranja i problemi s obrtajima. znaci auto je nemoguce napraviti da radi na 900 o-min i na plin i na benzin. brate znaci odluci se ili ces ga koristiti na plin ili benzin, da ti radi i na jedno i na drugo bez problema je nemoguca misija beer

Van mreže FilipB

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 313
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd - Kovilovo
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • No turbo - no problems!
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #9 poslato: Avgust 16, 2010, 07:20:06 posle podne »
E, gedora, još kad bi meni pomogao... bilo bi  tapsac clap beer
"VW drive, with Passat fly!"

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #10 poslato: Avgust 16, 2010, 07:26:44 posle podne »
sta te boli

Van mreže FilipB

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 313
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd - Kovilovo
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • No turbo - no problems!
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #11 poslato: Avgust 16, 2010, 07:29:15 posle podne »
Čudan problem: Pri  većoj kilometraži (već od pređenih 90, 100km) počinje previše da se zagreva plastika u predelu menjača i počinje da užasno odgreva. Šta to može biti?
« Poslednja izmena: Avgust 16, 2010, 07:51:52 posle podne od strane FilipB »
"VW drive, with Passat fly!"

Van mreže FilipB

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 313
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd - Kovilovo
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • No turbo - no problems!
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #12 poslato: Avgust 16, 2010, 07:39:16 posle podne »
Mislim, zimi mi to ne bi smetalo, baš lepo greje, kao kad neko založi šporet... lollol lollol lollol
"VW drive, with Passat fly!"

Van mreže bane17

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 942
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #13 poslato: Avgust 16, 2010, 08:00:07 posle podne »
cudno,ja taj problem nemam...

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #14 poslato: Avgust 16, 2010, 08:00:23 posle podne »
brate moj tacno ispod te plastike ispod patosa ti se nalazi katalizator, sad ako nemas iznad njega aluminijski lim koji odvodi toplotu prenosice ti temperaturu na te plastike. kat se za vrijeme rada motora zagrije nekad i na blizu 300 stepeni i cesto je sav crven tj usijan. vidi ispod auta imas li taj pozarni lim pa javi. docu i ja kasnije pa nastavljamo zapio sam se tu u komsiluku beer ;)

Van mreže FilipB

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 313
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd - Kovilovo
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • No turbo - no problems!
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #15 poslato: Avgust 16, 2010, 08:10:59 posle podne »
docu i ja kasnije pa nastavljamo zapio sam se tu u komsiluku beer ;)
lollol lollol lollol  Živeli, gedora!!!
Pre nedelju dana sam bio kod limara, podizao je auto i videli smo da sa strane taj lim, koji služi kao izolacija, stoji ali on nije skidao katalizator pa nismo videli u kakvom je on stanju sa gornje strane... Postoji li mogućnost da je nakon 20 god. progoreo gornju stranu pa da ga zbog toga toliko zagreva?
« Poslednja izmena: Avgust 16, 2010, 08:23:02 posle podne od strane FilipB »
"VW drive, with Passat fly!"

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #16 poslato: Avgust 16, 2010, 11:30:12 posle podne »
mejbi jes mejbi nou mejbi bejbi aj dont nou. na engleski kad se pise jebiga

Van mreže FilipB

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 313
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd - Kovilovo
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • No turbo - no problems!
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #17 poslato: Avgust 16, 2010, 11:34:59 posle podne »
Ma ima da ga teram opet kod limara i da mu kažem da skine katalizator, pa da pogledamo i sve jedno ću mu reći da mi ubudži još malo izolacije u vidu nekog protiv požarnog lima i to će valjda da odradi posao... ;)
"VW drive, with Passat fly!"

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #18 poslato: Avgust 16, 2010, 11:36:47 posle podne »
a nemoj ti skidati kat ako ti je ispravan ;) ima on svoju funkciju drug beer

Van mreže FilipB

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 313
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd - Kovilovo
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • No turbo - no problems!
Odg: Passat B3 GT 2.0 16V 100Kw iz 1990.god. ISKUSTVA
« Odgovor #19 poslato: Avgust 16, 2010, 11:39:21 posle podne »
Ma neću, bre, taman posla. Nego da on nabudži još malo izolacije pa da ga obavezno vrati. Rekao je prošli put da može to da uradi jer i on se čudio, to mu je jedino palo na pamet... bonk
Koliko si stresao  beer u komšiluku  biggrin lollol biggrin lollol
"VW drive, with Passat fly!"