Autor Tema: Golf 7.5 TCR  (Pročitano 35676 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #60 poslato: Novembar 11, 2024, 07:46:10 posle podne »
Oktani su nesto kao multiplikator odnosa u menjacu. Mnozis sa 0.95 ili 1.00 [emoji23]

Sent from my SM-S901B using Tapatalk

Tako ispada po nekima  lollol

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #61 poslato: Novembar 11, 2024, 10:40:50 posle podne »
Pekare, evo baš sam probao opet s ovim Golfom TCR, skoro isto idemo, malo ja ispred, malo on. On je ispred poslije 200.
On je imao Dragy i izmjerio je 9.51s 100-200.
Po ljeti je izmjerio 354ks na valjcima.
Dobra trka uglavnom.  driving

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2114
  • Age: 49
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +31/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7.5 TCR
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #62 poslato: Novembar 12, 2024, 07:24:20 pre podne »
[emoji106]

Послато са HTC U23 pro помоћу Тапатока

Jos jednom se ponavlja prica da nije vazno koliko je auto presao, nego ko je sa njim vozio te kilometre. mahac

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13239
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #63 poslato: Novembar 12, 2024, 09:26:57 pre podne »
Pekare, ako ti trosi 2l vise sa nasim gorivom pri brzini 30km/h manjoj, onda ti sipas mesavinu benzina i vode biggrin
Ja iskreno nikad nisam primetio razliku u gorivu kad idem preko, a sipao sam svuda od Ceske, preko Austrije, Slovenije, pa do Grcke itd, Ni sto se tice snage nista. Nisam sipao u Nemackoj eto, ali stvarno mislim da je nemoguce da je tolika razlika.

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2114
  • Age: 49
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +31/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7.5 TCR
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #64 poslato: Novembar 12, 2024, 12:21:33 posle podne »
bratac ti garantovano radis u dilu sa alvirovica lollol i on to isto kaze i ako mu milion ljudi pisalo da ima velike razlike,a oni uporno non stop na silu bukvalno promovisu to markiranje goriva i kvalitet istog,a kada nesto na silu guras,sta moze biti povodom toga misli1
e sad ja ne znam koje gorivo vi sipate pa ne primecujete razliku, ja sam oduvek kod mene u auta samo od 100 oktana sipam,ako nema njega na toj pumpi sipam drugi koji je najaci,pa ako ne primetim u voznji lose gorivo i te kako ga primetim na tocenju i potrosnji, navescu primer od pre 15 dana, u frankfurtu sipao na shell pumpi onaj racing benzin, on je valjda oko 103 oktana a cena mu je 2,10e u gradu ne na auto putu, dok je slabiji benzin bila cena 1,60e. i sa njim mi je potrosnja kroz nemacku bila 7l otvoren put,koja brzina ima na predhodnu stranu pisao, u austriji sipao neki ekstra super plus benzin, sa njim je digo potrosnju na 7,6l i kod nas na nis 100 oktana gde je ujedno i pobeda, 9l lost006 to bi i corav primetio razliku,(ne odnosi se na tebe) da ne shvatis me pogresno, tako da moze biti da ga kod nas krstili debelo sa vodom, bugarska mi je na 15km od mene,kada potrosim ovaj rezervoar sipacu i u bugarsku da vidim sa njihovo sta ce biti, a u medju vremenu zvao jugoinspekt novi sad laboratoriju,ali juce i danas ne rade usled praznika pa videcu sutra sta je i kako mogu proveriti kvalitet, jer me bas mnogo zanima ;)
Jos jednom se ponavlja prica da nije vazno koliko je auto presao, nego ko je sa njim vozio te kilometre. mahac

Van mreže mrki.ru

  • VW Početnik
  • Poruke: 73
  • Age: 33
  • Lokacija: Ruma
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
  • Moja malenkost
  • Auto: Golf mk2 1.8
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #65 poslato: Novembar 12, 2024, 12:37:45 posle podne »
Samo da čestitam novu mašinu i želim ti puno pređenih kilometara u zdravlju, autić je bombonica!
Želim samo da se nadovežem na temu "kvaliteta" goriva.
Naime u motornom računaru postoji ogroman broj scenarija koji on treba da pokrije od osnovnih hladan start, zagrevanje, lagana vožnja, vožnja pod velikim opterećenjem...

Tokom svih tih režima, samo računar zna koliko goriva ubrizgava u cilindre i zašto, ukoliko se "energetska" vrednost goriva smanji računar će sam ubrizgavati veće količine goriva(korigovati A/F odnos) da bi ispunio cilj koji je sam sebi zadao: temperatura katalizatora, emisiona klasa, regeneracija i tako dalje...

Markiranje i oktanski broj su najmanji problem kod goriva, kalorijska vrednost po jedinici zapramine je nešto sasvim deseto a od toga nam život zavisi.  :)
Zivot je 1
Ali GTI je 1.8 :-)

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2114
  • Age: 49
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +31/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7.5 TCR
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #66 poslato: Novembar 12, 2024, 12:44:38 posle podne »
@mrki.ru hvala bratac na cestitkama :26

Želim samo da se nadovežem na temu "kvaliteta" goriva.
Naime u motornom računaru postoji ogroman broj scenarija koji on treba da pokrije od osnovnih hladan start, zagrevanje, lagana vožnja, vožnja pod velikim opterećenjem...

Tokom svih tih režima, samo računar zna koliko goriva ubrizgava u cilindre i zašto, ukoliko se "energetska" vrednost goriva smanji računar će sam ubrizgavati veće količine goriva(korigovati A/F odnos) da bi ispunio cilj koji je sam sebi zadao: temperatura katalizatora, emisiona klasa, regeneracija i tako dalje...

Markiranje i oktanski broj su najmanji problem kod goriva, kalorijska vrednost po jedinici zapramine je nešto sasvim deseto a od toga nam život zavisi.  :)
jako lepo objasnjeno u kratkim crtama :46 congratulations
Jos jednom se ponavlja prica da nije vazno koliko je auto presao, nego ko je sa njim vozio te kilometre. mahac

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13239
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #67 poslato: Novembar 12, 2024, 12:56:50 posle podne »
Kod nas sipam uglavnom na Gazpromu 100 oktana, preko sam sipao na raznim pumpama. Probao i sa kecom 16v, cetvorka 1.8t, petica TFSI, nijedan nije fabricki motor i nikakvu razliku nisam primetio. I da je bila razlika, svakako nije bila 2l, odnosno nije bilo nesto sto bih prepisao gorivu, pre samom rezimu voznje.

Ako se budes iscimao da stvarno ispitas, zivo ce me zanimati rezultat, ali meni je nerealno da 2.0 turbo benzinac sa skoro 300 konja trosi 7l na 130-160... Na koliko obrtaja ides 130 u najvisem stepenu prenosa?

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2114
  • Age: 49
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +31/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7.5 TCR
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #68 poslato: Novembar 12, 2024, 01:11:27 posle podne »
ma cimam se za tu proveru vec nedelju dana, vide cu sutra sta ce mi reci da li mogu kao fizicko lice da saljem na proveri ili drugacije i ako moze da vidim samo kako da im dostavim iz ZA gorivo na kojoj pumpi sam sipao, na prvoj strani ima slika sa potrosnjom dok ovde kod nas sa manjom prosecnom brzinom 9l potrosnja,a u oba slucaja je otvoren put, ni ovaj drugar sto smo isli skodom nije mogo da veruje za potrosnju, zajedno napunili rezervoare kod mene 56l kod njega 55 cini mi se, skoda 2.0dizel, kad krenuli kaze on posto je bio ispred mene,zovi kada da svracamo na pumpi da ne promasimo odvajanje, a mi na pumpi stali prvo zbog njega lollol njemu upalila rezervu kod mene tek dosla skala ispred crvene crte,nije ni upalio rezervu, komentar njegov bio, e malo ce ga zajebemo sa ovakvu voznju,ovo mi prelazi 7l ide ka 8l potrosnja lollol ima tu i do menjaca ja sam 7 brzina on 6 itd.
uh da te ne lazem sad ima onaj vide sto sam postavio voznja kroz nemacku kad krenuli kuci, znam da na 170km/h je na 3000 obrtaja
sad pogledao video, na 140km/h na 2500 obrtaja je a 130 je na nekih 2100/2200 obrtaja u minuti
evo videa tu je u raznim brzinama vozeno i gde se vidi na koliko obrtaja

« Poslednja izmena: Novembar 12, 2024, 01:19:05 posle podne od strane Pekar »
Jos jednom se ponavlja prica da nije vazno koliko je auto presao, nego ko je sa njim vozio te kilometre. mahac

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13239
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #69 poslato: Novembar 12, 2024, 01:23:32 posle podne »
Pa tebi je duza sedma od njegove seste. biggrin
Ja sam preko 3000 obrtaja na 130, bogme je velika razlika u prenosu.

Je li i on primetio razliku na dizelu ili ne?

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2114
  • Age: 49
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +31/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7.5 TCR
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #70 poslato: Novembar 12, 2024, 01:28:06 posle podne »
on non stop svake nedelje ide gore,tako da nije nista spominjao razliku za dizela,samo to sto je reko da ga labnemo malo sa brzinom jer mu ide ka 8l potrosnja lollol
najbolji njegov komentar je bio juce, kod prijatelja kaze,posto smo diskutovali o kvalitetu goriva, cekam samo da vidim kada ce pekar da mi kaze kada sam gore da mu ponesem dva kanistera benzina lollol
« Poslednja izmena: Novembar 12, 2024, 01:31:58 posle podne od strane Pekar »
Jos jednom se ponavlja prica da nije vazno koliko je auto presao, nego ko je sa njim vozio te kilometre. mahac

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #71 poslato: Novembar 12, 2024, 01:42:09 posle podne »
znam da na 170km/h je na 3000 obrtaja



Kako bi Paul rekao, na balkanskom gorivu sigurno ide 160 kmh na 3000 okretaja  lollol

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4950
  • Age: 47
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +202/-124
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #72 poslato: Novembar 12, 2024, 08:06:47 posle podne »
Mozda mene jebe sto vozim auto sa deklarisanih fabrickih 169 kw na kojemu je osim opruga sve fabricki.

A ti se Deki mozes sagnuti znas za sto coilleo2tj
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13239
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #73 poslato: Novembar 12, 2024, 10:11:04 posle podne »
Pekare, zaintrigirao si me ovim obrtajima u sedmoj brzini, pa sam nesto istrazivao, izgleda da su od 7.5 GTIa dodali sedmu brzinu na DSG i tako smanjili obrtaje drasticno, "obicna" sedmica je isla 130km/h u sestoj (bilo DSG ili manuelac, mala razlika) na oko 3000 obrtaja. Je li i tvoje ovakvo iskustvo, posto si imao 7 R do skoro?

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9972
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #74 poslato: Novembar 12, 2024, 11:19:28 posle podne »
Što mu je crveno već na 6500?

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13239
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #75 poslato: Novembar 12, 2024, 11:55:01 posle podne »
Na kom GTIu je crveno posle 6500? Mozda dvojka 16v, ali svi turbaci imaju sigurno pre 7. U svakom slucaju, to se stavlja za prosecnog vozaca neznalicu da ne pretera, ne odrazava stvarno raspon snage, ista je tabla bila i na GTIu sa K03 i K04 turbinama.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9972
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +222/-54
  • Auto: Lada 2104
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #76 poslato: Novembar 13, 2024, 12:15:46 pre podne »
Sad vidim da je Bore x Stroke 82.5 x 92.8 mm

Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #77 poslato: Novembar 13, 2024, 09:09:10 pre podne »

A ti se Deki mozes sagnuti znas za sto coilleo2tj
Pa šta se ljutiš hebo ga ti, jesi rekao da gorivo utječe na prijenosne omjere u mjenjaču? Eto ti pekara pa nek potvrdi da li na balkanskom gorivu ide 160 na 3000rpm  lollol


Van mreže deki1.8T

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 209
  • Lokacija: HR
  • Karma: +9/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Leon Cupra 300 DSG
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #78 poslato: Novembar 13, 2024, 12:15:02 posle podne »

Markiranje i oktanski broj su najmanji problem kod goriva, kalorijska vrednost po jedinici zapramine je nešto sasvim deseto a od toga nam život zavisi.  :)
Nije baš...zbog manje oktana ti ode tunirani motor u pm....
Zato treba znati za koliko oktana je mapa rađena i provjeriti timing pull ( vraćanje paljenja) na punom gasu.
Ja sam recimo vidio razliku pogotovo na bivšem Audiu između 95 i 100, na 95 je puno više vraćao paljenje, na 100 skoro ništa.

 



Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2114
  • Age: 49
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +31/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7.5 TCR
Odg: Golf 7.5 TCR
« Odgovor #79 poslato: Novembar 14, 2024, 11:02:41 pre podne »
Što mu je crveno već na 6500?
na 6500 je crveno na 7000 blokada

Pekare, zaintrigirao si me ovim obrtajima u sedmoj brzini, pa sam nesto istrazivao, izgleda da su od 7.5 GTIa dodali sedmu brzinu na DSG i tako smanjili obrtaje drasticno, "obicna" sedmica je isla 130km/h u sestoj (bilo DSG ili manuelac, mala razlika) na oko 3000 obrtaja. Je li i tvoje ovakvo iskustvo, posto si imao 7 R do skoro?

iskreno nikad nisam obracao paznju, ali kroz maglu mislim da je u 6 stoj brzini 130 na nekih 3000 obrtaja mozda malo ispod toga,ali ne moj me drzati za rec, videcu ako uspem na nekom videu da proverim ako imam...
inace danas dobio jugoinspekt u NS. i kazu sledece, kontrolu na vodu i tacku paljenja kod motornog benzina ne rade, za vodu mi rekli sipajte u staklenoj flasi ostavite da odstoji da se izbistri benzin i voda ce se odvojiti na dnu ako je ima jer je teza, sto cu to i uradeti, a rade ostalu proveru benzina kao i oktansku vrednost i to kosta 86 000din. boodala tako da za sada nista od moje provere, jedino bas kad mi toliko pare zasmetaju u dzepu mozda i bude, ali raspitacu se kod zemlje u okruzenju koja je cena provere...
Jos jednom se ponavlja prica da nije vazno koliko je auto presao, nego ko je sa njim vozio te kilometre. mahac