otkako se vratio sputa prosle nedelje,ne stizem da uhvatim vremena za novu temu
pokusacu da ga ne duzim mnogo sa pisanjem
, kao sto sam u staroj temi napisao, 7r vec neko vreme kako je prodat i bacio se u potraznji novog auta, ne kod nas, vec samo svajcarska i nemacka, dva modela su dolazila samo u obzir, 7 clubsport i 7.5 tcr, vise sam od samog starta bio zagrejan za tcr, i vrlo brzo se odlucio samo za njega da trazim, zasto nisam za clubsport, jeste da je dosta jeftiniji od tcr ali ima ih mnogo, i po oglasima,dok je tcr dosta redji, kriterijumi su bili, da mora biti auto samo od prvog vlasnika, nemca ili svajcarca da ima najmanje 40+ godina i sa ful servisnom istorijom odrzavanja u ovlascenom servisu, ko je i malo upucen u tome zna da je to skoro pa nemoguca misija
angazovao sve zive prijatelje po nemacku da znaju sta trazim a u medju vremenu uspevam naci sve to jedan jedini u svajcarsku, i krenem nedelju dana sa svajcarcem da se peglamo oko cene i nikako da se dogovorimo, da bi u medju vremenu pozvao me drug i kaze, saljem ti slike i video zapis,naso sam ti sasvim slucajno sve to sto trazis
cim ga video odmah zvao ga i sve se dogovorili sa prodavcem u 10min. a sve to ispalo slucajno, bio da gleda neki auto i vidi tcr parkiranog, i tu u prici a ono auto licno od vlasnika salona pa jos nemac
jedino sto nije blizu, vec jedno mesto ahlen blizu dortmunda, rekoh de ga nadje cak tamo, skoro 2000km u jednom pravcu, no nema veze, odmah se dogovorili sa vlasnikom,uplatio mu pare preko racuna a on sve papire ce spremiti i col tablice na moje ime ceka ce kada dodjem po auto, znaci u pitanju je Golf 7.5 TCR auto proizveden decembra 2019g. u ovlasceni i kroz papire se vodi 2020g. ujedno i jedan od poslednjih modela sedme generacije koji je proizveden, od prvog dana je odrzavan sve u ovlasceni servis, odmah sve proverio kod ovlacenog vw servisa tasic jagodina, ful elektronska servisna knjiga,covek je po tri puta u toku godinu dana radeo male servise,a zasto, procita ce te dalje u tekstu, zadnji servis radjen juna meseca ove godine na 185000km servis menjaca radjen tri puta,zadnji na 160000km. auto sada ima predjenih 196000km, ja sam ga uzeo sa 193000km i sa njim po nemacku i nazad kuci preso skoro 3000km. bez ikakvih problema sa autom. sto se tice stanja auta, auto je u bukvalnom smislu reci kao nov ocena 9.5/10 ne sto je moj vec stvarno auto na sebi nema ni jednu tackicu,kako spolja tako i u unutra , svako ko ga je video uzivo, niko nije reko da ima vise od 50 000km predjenih koliko je dobro sacuvan, kao da nije ni vozen, ispod auta takodje nigde ni trunke rdjice a kamoli korozije, izmedju ostaloga bice slika pa procenite sami, sve ove slike sam slikao usput po nemacku po parkinzima telefonom, nista ulepsavano, a kasnije bice i slika kako treba jer mislim da i te kako zasluzuje dobre slike, sto se opreme tice u ful je opremi, bez panorame koja mi uopste ne nedostaje, znaci, senzori mrtvog ugla,parking senzori, kamere,pracenje okoline,prepoznavanje udesa,pomoc pri naglom kocenju,full led dinamicki farovi,dinamicki tempomat,pracenje trake,drzanje odstojanja, vece bolje i lakse kocnice, i svasta jos nesto, ne mogu se ni sam setiti sta sve, ubacicu i po neki video i oduzi ga ja za medalju
nista spakovao kofere sa drugarom seli u njegovu skodu i paljba za nemacku za 6 dana ukupno presli 5 000km. frankfurt nam bio baza sa smestajem,u sredu uvece posli preko rumunije i zaglavili na ulaz u madjarsku cetri ipo sata cekali u frankfurt stigli tek u cetvrtak u 22h. stim sto smo usput imali dodatna svracanja u becu i linzu, petak ujutru krenuli put dortmunda mesto ahlen po golfa
ako sam nesto zaboravio napisati, dopunice mo u narednim postovima
evo snimka mog prvog susreta sa autom kada smo stigli po njega, da se vidi da ne bude posle tamo lupan treskan pa ovde sredjivan
ne zamerite malo na okrenutoj slici zaboravio skroz da ukljucim automatsku rotaciju, cak i nisam znao od uzbudjenja sta pricam
i naravno prvo na pumpu kada krenuli
zatim iz ahlena krenuli nemam pojma ni ja gde znam da je severno od dizeldorfa prema holandiji ali ne duboko u holandiji vec cim se predje granica neko mesto, ne zamerite sto nisam sve popamtio jer nema gde nismo bili sve, samo na nirburing nismo bili a bilo je u planu samo da se slikamo jer staza nije radela, ali za to smo zakasnili jer kasno krenuli iz frankfurta a morali smo u ponedeljak do 12h biti u suboticu zbog carinjenja auta, tako da nirburing ostaje za drugu priliku namenski samo tamo da se ide
sada evo dva kraca videa voznje golfa kroz neka nemacka sela, a ona veca i lepsa od zajecara
zatim autoban cetri trake na jednoj strani, jedna traka samo zatvorena zbog radova i odma kolaps, ovo je negde na pola puta izmedju dortmunda i studgarta nije bilo blizu nekog grada, ali guzve su bile svuda ogromne
onda neka na usputna stajanja po pumpama
zaboravio sam mesto kako se zove,jedino sto znam da je na 10km od holandske granice, svratili do nekih prijatelja
u povratku ka frankfurtu takodje guzve i dalje, na pojedina mesta i ovako
i evo potrosnje sa nemackim gorivom
ovo je fabricki u vrata
i doslo vreme da krenemo nazad kuci
ovo je nocna voznjica kroz nemacku negde blizu austrije
ovo su takodje slike sa usputna stajanja
negde ispred beograda
u subotici sa carine
i jedna u zajecaru, a za neki dan bice slika kako treba
sto se planova tice oni su sledeci, u toku nedelje prvo se ide u ovlasceni vw tasic jagodina na zamenu ulja filtera,svecica i svih tecnosti, nakon toga do proleca narucivanje inlet hous pipe, otvaranja usisa, bmc air filtera u fabrickom kucistu i naravno mapiranje, sto se tice auspuha tu cu najverovatnije izbaciti samo srednji lonac i to je to, naravno tada se stavljaju i motec felne