Pozdrav i veliko poštovanje za VAG saborce!
Moj problem je sledeći:
U pitanju je A4 B7 2.0 TDI BRD 125KW, sa odradjenim stage-om 1 na 203ks.
Dizne (siemens) su imale korekcije na oko -1 i malo je dimuckao pa je aditiv wyns spustio iste na oko -0.1 do -0.4 i prestao je sa dimom.
Od same kupovine nije bio eksplozivan na nižim obrtajima, kako bi trebao da bude pa je odradjen stage 1 koji je malo promenio situaciju. Od stage-a do sada je vožen 3 meseca i nije bilo problema.
Medjutim pre mesec dana je krenuo sve slabije da prima gas sa greskom p2099 Turbo Overboost koja mi se javljala na oko 100km (i tad je bio u safe-u i nije isao s turbom dok je kao "atmosferac" cepao).
Dok do zadnjeg trenutka nije izgubio skroz snagu.
Tipa na ravnom putu u prvoj brzini od 800 obrtaja do 1600 autu treba da razvije izmedju 8-12 sekunde,čim predje 1600 RPM onda ide najnormalnije.
Na uzbdici u prvoj nisam uspeo da predjem preko 1000 obrtaka i 10kmh ni za 2 minuta punog gasa.
Ostavio sam ga kod majstora,očišćen je turbo i više nema ni 1 greške,ali problem je isti.
Majstor je skidao usisnu granu,menjao MAF,Protokomer,proveravao creva,vakume i sve je u redu,ali on i dalje ne prima gas do 1600 obrtaja. Izbacio je i na oba auspuha 1,5-2L vode,kaze majstor da je to glava motora ali bi svakako morao da prima gas.
Da napomenem da je EGR ugašen i softverski i hardverski,DPF i Katalizator su takodje izvučeni.
Majstor sumnja da je možda od chipa nešto pobrljavelo u putnom racunaru,i takodje je ostalo da zameni papucicu gasa (ako sam ga dobro razumeo).
Jel imao neko isti/sličan problem i kako je rešen? Majstor nema više ideja šta može da mu bude.
Unapred hvala!