Могуће да је тзв. "сушење дискова" подешено на јако. Углавном, на "новијим" аутомобилима поготово по киши се малтене константно додирују плочице и дискови. То је направљено како би се дискови сушили и било што боље кочење и заустављање аутомобила. Путем дијагностике се може подесити јачина, постоје 3 степена за одабир. Мада може бити и маса других механичких узрока итд, ово је један од потенцијалних узрока.
Али опет, како изгледа грејање? У смислу колико км пређеш па се угреју, колико су угрејани? Сваки диск мора да се угреје од кочења поготово при иоое јачим брзинама, нпр град крени-стани ако жустрије возиш ето топлих дискова за пола сата вожње. Не би смели да се греју кад нпр возиш дужи период по магистралном путу или ауто-путу, док малтене ни не кочиш...