Kvalitet novih delova nije kao što je nekad bio, čak ni onih iz prve ugradnje. Zamajac ne može da se remontuje a da valja, ali lamela može.
Ja sam kupio polovan set sa plivajućim zamajcem (LUK), za trojku TDI. Lamela bila k'o flis papir. Pitam mehaničara, jel' će da izdrži 20k, kaže hoće.
Pređem oko 70k, menjao radilicu pa se skidao menjač, lamela još mogla da ide....
Imao sam u rezervi remontovanu lamelu sa Španskim oblogama (setiću se imena) za koje kažu da su najbolje u Evropi.
Bio me zent da stavim, pa kupim nov LUK-ov set kvačila. Samo kad se pogleda onako na oko kvalitet obloge na toj novoj lameli i na ovoj remontovanoj sve je jasno.
Znaš kad će ova nova da izgura i onih 70k što sam vozio na polovnoj, nikad.
Po meni najveći problem što oni obloge nituju ručno, pa debljina lamele nije svugde ista, pa treba vremena da lamela "legne" i uvek malo "baca", što može da se oseti i na papučici. Na LUK-ov novoj lameli, nitne su odrađene mašinski, debljina lamele je svugde ista.
Evo teme što sam pisao:
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=75973.0