Pa da nastavimo..Znaci glavni krivac i uzrok nenormalne potrosnje ulja na tfsi/tsi motorima je konstrukciska greska fabrike pri izradi klipa,karika,negde se navodi i greska u fabrickom honovanju cilindra.
Problematika moze da se resi,al je neophodna zamena fabrickog klipa i karika.Ovaj poduhvat sa dobrim i pravim izborom revizionig seta trajno resava potrosnju ulja.Dokazano na Skodi Octavia 4x4 1.8 Tsi iz Ue,koja je pre revizije trosila 1l na 1500 km,posle revizije max 300gr na 8000 km

.
Vw/Audi je u Americi bio prinudjen da o svom trosku popravi ovo kupcima,cak i zameni ceo motor,sa tim da produzi garanciju na jos 4 godine od momenta revizije.U Evropi ovo je ostalo tako kako jeste,uz izgovor"To tako mora"
Revizionih klipovi ima raznih proizvodjaca od Apr,Kobesmith,Je,ET,Wosner i dr.cene su raznolike od 100e po klipu do 300-400.Ima cak i revizionih karika koje su deblje i drugacije konstrukcije od fabrickih,ali one zahtevaju masinsku obradu klipa i busenje vecih otvora za odvodjenje ulja u klipu na min promer od 2 mm po rupi.
Koncern je ovu problematiku trajno otklonijo tek od 015/016 godine.

Razlika u fabrickom i revizionom klipu(Nemacke proizvodnje)

Jos jedan klip Nemacke proizvodnje(revizioni),laik vidi razliku u uljnoj karici u odnosu na fabricki.

Revizioni klip Ceske firme ET engineteam,ovaj klip je resio provereno potrosnju ulja na Skodi iz Ue.

E po preporuci ET fabrike njihovi revizioni klipovi najbolji efekat daju na ovom horizontalnom tipu honovanja na tsi cilindrima,koji se razlikuje od fabrickog vertikalnog tipa honovanja.

ET klipovi iz njihovog kataloga.