Autor Tema: Golf 4 1.6 gasi se  (Pročitano 5405 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Golf 4 1.6 gasi se
« poslato: Decembar 17, 2019, 04:52:05 posle podne »
Pozdrav ljudi imam problem od skora sa gasenjem auta u pitanju je 1.6 16v bcb oznaka motora.Desava se sledece kada je motor ugrejan na radnoj temperaturi desava mi se da ako pokusam da ga startujem npr ugrejanog upali i odmah se ugasi,cak se desi da i kada upali jako cudno radi i nece opste da primi gas ne reaguje na papucicu gasa nekih 10sec i posle toga normalno prima gas.U voznji se ponasa normalno vuce ima snage na vcds ne prijavljuje ni jednu gresku.Jel ima neko ideju od cega krenuti sta bi mogao da bude problem.

Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 86
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 1.6 gasi se
« Odgovor #1 poslato: Decembar 22, 2019, 03:18:31 posle podne »
Pozdrav Sasa, vidim da niko nije odgovorio na tvoj post. Izgleda da kolege vise preferiraju dizel agregate, gledajuci kroz istoriju tvojim upita, nije bilo dosta odgovora [emoji23]
Nadam se da necu odmoci sa mojom pisanjem.
Kao prvo, vidim da vozilo poseduje plinski uredjaj. Kako se vozilo ponasa kada ga prebacis i vozis iskljucivo na benzin par dana, sa sto vise hladnih startova. To pitanje je veoma bitno jer cemo time iskljuciti mogucnost da je problem do plinskog sistema tako sto ces u potpunosti ispeglati benzinsku mapu. Znaci voznja samo na benzin, pod uslovom da je ispravan benzinski sistem, par dana, ako je problem identican, iskljucujemo mogucnost da je do plina. Golf 1.6 16v kodnih oznaka azd i bcb za pravilan rad najvecim delom zavisi od klapne gasa koja mora biti skoro pa idealno cista, najbolje je istu skinuti, ocistiti je cetkicom, recimo benzinomi cistacem kocnica, vratiti je i adaptirati preko vcds u kanalu 60. Kada skines klapnu, isprati cevku koja ide od klapne na egr ventil, cesto zna da napuni prljavstinom tu cev pa da pravi problem, do toga dolazi ako je ciscena sprejevima u radu vozila, necistoca se sliva u cevku i zna da je zacepi ili smanji protok, nije lako demontirati cev i isprati, ali mora se nakaniti covek. Takodje je potrebno videti stanje MAP senzora koji takodje zna da zamasti ukoliko je klapna zapustena ili je u usisu dosta masnoca, mada BCB motor cini mi se ima izmena kod separatora uljnih para i iber laufa, pa tu ne bi trebalo da ima problema.
Takodje, proveri pre svega stanje senzora temperatore, ako vec imas vcds, pusti da radi auto i prati temperaturu, ako sara u pojedinim momentima, luduje, eto ga problem, meni je recimo on pravio sou sa gasenjem, nekad stisnem kvacilo i obrtaji samo prolete i ugasi se, tesko upali, bas zbog senzora temperature.
Probaj sve navedeno pa javi, ako problem bude do plina, javi koliki je pritisak plina, obicno zbog manje kvalitetnih isparivaca dizu pritisak na 1.2 bara, a treba da bude oko 1 bar konstantno na ovom vozilu, takodje plinske dizne su veoma bitne na ovom motoru.
Nisam mehanicar, ali sam neko ko ima to vozilo i znam kako sam na pocetku muku mucio i imao razocarenja u ovaj motor. Sad imam dva drugara koja poseduju isto vozilo i kupila su ga nakon mog pozitivnog iskustva.
Srecno.



Sent from my SM-A920F using Tapatalk


Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Golf 4 1.6 gasi se
« Odgovor #2 poslato: Decembar 23, 2019, 09:24:31 posle podne »
Pozdrav duze hvala ti na odgovoru,izgleda ovde ljudima benzinci sa plinom nisu ni malo zanimljivi.Iskljucio sam problem sa gasnim uredjajem zavrnuo sam ventil na boci i izvadio osigurac i tako vozio par dana problem je tu i dalje.Upoznat sam s tim da je klapna mu slaba tacka i pazim da je uvek cista odradio sam i adaptaciju klapne i egr.Takodje pustio sam motor da se zagreje na leru do radne temp i senzor rashladne je pokazao 90 stepeni bez oscilacija.Sto se tice cevi od egr nisam skidao ma da nikad nisam koristio sprej za ciscenje uvek sam klapnu rucno cistio tako da bih mogao da iskljucim zacepljenost.Narucio sam neku malo bolju dijagnostiku od ovog vagcom kkl kabla pa cu pokusati da ispratim parametre malo bolje pa cu okaciti ovde.

Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 86
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 1.6 gasi se
« Odgovor #3 poslato: Decembar 23, 2019, 09:45:54 posle podne »
Senzor temperature se mora konstantno pratiti, najbolje u voznji da neko posmatra konstantno. Reci mi koje su svecice na vozilu, tacne oznake?
Pratio sam malo na cbc.rs tvoje postove, videh da si imao problema sa setovanjem plina pa da si sam peglao mape koje su ok sa nesto vecim pritiskom plina, mada ako kazes da je na benzin sve identicno, onda nije problem plin.
Recimo moj golf nije radio idealno iako su mape bile preklopljene sve dok nisam stavio jaci isparivac (landi) i preciznije baracuda dizne.
Najveci problem ovog vozila je benzinsko ubrizgavanje koje nije bosch vec mareli, sto nije cest slucaj kod vw, retko izbacuje gresku, a i kada je izbaci nakon nekoliko startovanja obrise i ne ostane u memoriji. Pade mi na pamet, senzor radilice moze praviti problem slican tvom, ali pretpostavljam da si njega proverio, jer si davno, po postovima, sumnjao na njega.

Sent from my SM-A920F using Tapatalk


Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Golf 4 1.6 gasi se
« Odgovor #4 poslato: Decembar 23, 2019, 10:51:00 posle podne »
Jeste setovao sam mapu sam uz pomoc forumasa na cbc forumu i to je radilo skroz korektno.Valtek su dizne i Tomaseto isparivac.Problem je to on radi i vuce odlicno kad upali miran ler sve oke samo to prvo palenje.Jedino sto sam primetio da po malo pusta benzina na vakumu od regulatora pritiska benzina.

Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 86
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
Golf 4 1.6 gasi se
« Odgovor #5 poslato: Decembar 23, 2019, 10:55:34 posle podne »
Dal pusta na regulatoru ili na crevu koje se kaci na regulator. U svakom slucaju resavaj jer curenje nikako nije dobro.
« Poslednja izmena: Decembar 23, 2019, 10:57:34 posle podne od strane petarp031 »

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Golf 4 1.6 gasi se
« Odgovor #6 poslato: Decembar 23, 2019, 11:08:25 posle podne »
Bas na regulatoru prikljucku za vakum ne mnogo ali pusta mozda posle 2 min rada oseti se benzin na prstu.
« Poslednja izmena: Decembar 23, 2019, 11:15:59 posle podne od strane canibal86 »

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Golf 4 1.6 gasi se
« Odgovor #7 poslato: Decembar 26, 2019, 11:24:00 posle podne »
Evo sta kaze dijagnostika na leru LTFT u plusu sto bi trebalo da znaci da kompenzuje zbog siromasne smese.Kako bih mogao da proverim fals vazduh na usisnoj grani? boodala wacko


Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 86
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 1.6 gasi se
« Odgovor #8 poslato: Decembar 26, 2019, 11:35:56 posle podne »
Ovo ne valja, longovi su preveliki, jos u plusu sto signalizira da je presiromasna smesa, cudi me da nije upalio gresku, mada od marelija se sve moze ocekivati. Moj golf na plinu pokazuje long fuel trim 0 ili u minusu 1-2, slikacu ovih dana. Vozi na benzin par dana, samo benzin, nikako na plin i prati da li obara long. Ja bih ipak skinuo klapnu i dobro je ocistio, pregledao gumicu ispod klapne koja leze na usis, da slucajnu nije ostecena.

Sent from my SM-A920F using Tapatalk


Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Golf 4 1.6 gasi se
« Odgovor #9 poslato: Decembar 26, 2019, 11:41:09 posle podne »
Resetovao sam vise puta komp,jedan saraf mi je na klapni otisao skinut navoj u samoj plastici majstor koji je ugradjivao plin okacio dizne na taj jedan saraf i vremenom izvuklo navoj.Hvala na sugestiji pokusat cu da proverim da li ima falsa ispod klapne.

Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 86
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 1.6 gasi se
« Odgovor #10 poslato: Decembar 26, 2019, 11:43:19 posle podne »
Ne moze to da se resetuje tako, mora da se vozi par dana. Jedino francuzi imaju sistem reseta dijagnostikom, kod vagena da bi auto povratio mapu, mora da se vozi na benzin i tek posle par hladnih startova, 50, 60, 70 km vrati mapu na realnu.

Sent from my SM-A920F using Tapatalk


Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 86
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 1.6 gasi se
« Odgovor #11 poslato: Decembar 26, 2019, 11:52:42 posle podne »
Puno ti sanduce pa ne mogu da odgovorim.
Longovi se moraju dovesti na 0 ili oko 0. Imaces problem, mozes sprziti ventile u siromasnoj smesi. Treba proveriti usis, sva dihtovanja, kao i rad sonde pre kata. Da li si proveravao kompresiju i zaptivenost ventila, da slucajno neki ventil ne zatvara kako treba. Sta se desava na auspuhu ima li preskakanja ili vozilo lepo radi?

Sent from my SM-A920F using Tapatalk


Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Golf 4 1.6 gasi se
« Odgovor #12 poslato: Decembar 27, 2019, 06:12:12 posle podne »
Danas sam ispitao gde imam fals i pojavio se ispod klapne gde cev od egr se srafi.Otisao je jedan navoju u samoj grani ne moze da se stegne.Jedino da uzmem drugu granu ali me interesuje koja mi ureznica treba za plinske uvodnike za novu izbusiti.

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Golf 4 1.6 gasi se
« Odgovor #13 poslato: Decembar 28, 2019, 04:07:42 posle podne »
Posto ne mogu moju usisnu da sredim stalno imam fals na spoju cevi egr sa usisnom granom nasao sam u oglasima usisnu granu koja nosi kataloski broj 036129711FA a moja usisna nosi 036129711FF jel ima neke razlike u tom zadnjem slovu posto je kod mene F a kod prodavca A.Hoce li pasati na moj motor?

Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 86
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 1.6 gasi se
« Odgovor #14 poslato: Decembar 28, 2019, 06:13:57 posle podne »
Po pretragama na ebay i po netu, kazu da je i ta klapna koju si nasao sa brojem 036129711FA bas za BCB oznaku motora. Moguce da je jedan broj vremenom presao u drugi, tj u FF, to bih mogao u ponedeljak da proverim kod drugara u programu. U svakom slucaju, slike pokazuju istu klapnu.
Pozdrav

Sent from my SM-A920F using Tapatalk


Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 38
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Golf 4 1.6 gasi se
« Odgovor #15 poslato: Decembar 28, 2019, 06:21:01 posle podne »
I meni po slikama deluje da je ista posalo mi prodavac bas originalne slike usisne grane samo me brine to slovo razlike posto nije mi blizu uzimam sa oglasa i verovatno bi bio problem oko vracanja.