Prije svega hvala na odvojenom vremenu i strpljenju!

Elem, platio sam 100 Eura renomiranom servisu ovdje u Sarajevu za "uslugu".
Automobil sada radi mnogo mirnije, ne variraju obrtaji, nisam vozio dovoljno dugo da vidim da li je sve OK s potrošnjom.
Radi se o tome da se usluga, kako se na kraju ispostavilo, sastojala u "detekciji problema" i najobičnijem iskopšavanju kabla za koji ja ne znam čemu služi.
Dakle, nije promijenjen niti jedan dio, ali je iskopčan kabal i rekli su mi da tako vozim, a ako se pojavi "check engine" lampica, da im se opet javim. Na moje pitanje da li ću proći EKO test, da li će biti veća potrošnja, da li će slabije da vuče - rekli su mi da neće biti nikakvih problema vezano za moja pitanja?

Na slikama se vidi taj džek koji su iskopčali, ima 6 kontakata, nadam se da se na slikama jasno vidi gdje se nalazi?
Čemu zapravo služi taj konektor, kuda vodi i da li je zaista OK da ovako vozim?! Nekako mi zdrav razum nalaže da ima neku svrhu, a opet, kada je bio prikopčan pravio je probleme, sada kada je raskopčan - sve je OK?!


