Promenio sam i malo ali malo je bolje sad, malo losije radi na benzinu na leru nego na plinu kad je zagrejan,kad radi pod saugom skoro pa idealno radi samo desi se na svake 2 sekunde kao da jedna svecica preskoci sa bacanjem varnice-tako neki zvuk, i kad se pusti gas u toku voznje kao da stuca nebitno da li je na plinu ili benzinu..naj izrazenije kad se vozi oko 1800rpm u 2 ili 3 brzini pa se pusti gas
da motor koci do nekih 1500rpm,ili se vozi u koloni u prvoj brzini, pregledana dizna super baca gorivo a pumpa benzina je elektricna
Nigde ne vuce fals vazduh svi vakumi rade odlicno
A primetio sam da ako skinem jedan bilo koji kabal sa svecice auto nastavlja da radi ,nema onog rada na tri klipa vec kao i do sada radi i prima gas....????
Da li menjati kapu,ruku,kablove,svecice...sve to radi odlicno a svecice su sa tri kraka NGK, a kapa je BERU.
Kablovi su sa metalnom navlakom preko crne gume sto se nabija na svecicu,e sad konektor koji ide na svecicu je uvucen u kabl oko 15mm od pocetka kabla i preko toga je neka kao limena caura,u mraku gledano nema probijanja dok motor radi ali kad se svlaci kabal i kada se svuce sa svecice on pocne da tuce struju ...varnica skoci tih 15mm iz kabla na tu cauru pa sa caure na glavu motora ili svecicu,,sve zavisi gde se drzi, da li je to normalno ili da kupim kablove ili ima bas jaku struju....