Dugo me nije bilo u svojoj temi

.. Nista posebno novo vozi se svaki dan redovno odrzava koliko finansije dozvoljavaju.. vec treci mali servis je uradjen .. ujedno resavanje sitnih problemcica kao sto su.. ubacivanje instalacije za pojedina osvetljenja koja nisu dosla fabricki

ili polomljen levi retrovizor od strane kamiona pa je i to zamenjeno( kupljena kopija u Lukasu, pa sam iskoristio samo plasticne delove posto je metalni glavni nosac ostao ziv ) ili cuveno crevo rashladne tecnosti sto ide ispod tandem pumpe tacno na krivini 90 stepeni pred ulazak u motor sa desne strane do pozarnog zida. Prvo sam pomislio da je tandem pumpa pocela da propusta pa zbog toga ali nije suva je svaki put kad proverim

.. mozda pusta u toku voznje samo pa ne primetim ne znam :D .. ujedno saznam da mi je motor masan tacno na spoju glave i bloka motora

tako da cu zajedno sa velikim servisom na leto da to sredim.. ( a pre tog otkrica sam video da je menjac komplet masasn sa donje strane.. moguce da je od dihtunga vec navedenog). Ulja i ne trosi toliko .. tipa na 10 000 potrosi oko pola meraca ali ne uzbudjujem se .. 2003 je godiste
U planu je zamena seta kvacila( verovatno Sachc 4p ako nadjem), ukidanje klapne vazduha sa EGR-om, repariranje amortizera, zadnjih kocionih kalipera, termostat za koji dan ( jer mi konstantno ventilator duva max brzinom bez obzira na tep motora.. i sporo dize temperaturu

pa kapiram da je zbog njega

). Ima jos ulaganja oko estetike ali prvo da sredim mehaniku

Pred zimu kupljene nove Wintere sa novom sarom i mogu vam reci da nikakve proleme nisam imao. Guma drzi za sve pare i brzo prazni saru.
Dimenzije su 185 55 15.. da znam, ubicete me sto sam stavio 55 jer je fabrika 65

ali nema problema ni sa ovom visinom
Evo par fotkica





